Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 24 in /home/hexoagen/public_html/simfelezi/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
آخرین قیمت سیم مفتول استیل - دی

آخرین قیمت سیم مفتول استیل

سیم مفتول استیل در سایز های مختلف ۱٫۲ تا ۲٫۵ میلی متر با قیمت رقابتی در این شرکت موجود می باشد. آخرین مدل از این نوع سیم ها، نوعی سیم مفتولی نازک می باشد که کاربرد های زیادی در ساختمان سازی دارد. همچنین جنس این سیم ها، از یک نوع فولاد گالوانیزه می باشد که دارای کیفیت بالایی است. در واقع سیم های مرغوب، قابل رقابت با سیم های خارجی بوده و از بازار بسیار خوبی برخوردار می باشند.

 

آخرین قیمت سیم مفتول استیل

درباره سیم مفتولی سیاه بیشتر بدانید

یکی از سیم هایی که کاربرد زیادی در صنعت ساختمان سازی دارد، سیم مفتولی است. سیم ها با یکدیگر تفاوت های اساسی دارند. از این رو مهمترین تفاوت آنها، جنس سیم می باشد. سیم های مفتولی از خانواده سیم های فلزی می باشند. این سیم ها به دلیل این که رنگ سیاهی دارند، به سیم مفتول سیاه معروف می باشند. سیم مفتولی انواع مختلفی دارد:

  • سیم یک و نیم
  • سیم دو نیم
  • سیم آرماتور بندی
  • سیم قالب بندی

 

با توجه به تنوع سیم ها، کاربرد های آنها نیز متفاوت می باشد؛ به عنوان مثال سیم هایی که برای آرماتور بندی استفاده می‌شوند، ضخامت بین یک و دو دهم تا یک و هفت دهم را دارند. با این حال پر کاربرد ترین آنها، سیم با ضخامت یک و نیم است. این سیم ها هنگامی که به صورت کلاف در می آیند، وزنی در حدود ۲۲ کیلوگرم را شامل می باشند. نوعی دیگر از سیم های مفتولی تولید می شوند که دارای قطری بین ۲ تا ۳ میلی متر هستند. یکی از کار هایی که در ساختمان‌ سازی به وفور انجام می شود، کار قالب سازی می باشد. آیا می دانید برای قالب سازی از چه نوع سیمی باید استفاده نمود؟

 

درباره سیم مفتولی سیاه بیشتر بدانید

آلمان تأثیرگذار بر قیمت سیم مفتول استیل

همانطور که در بالا به آن اشاره شد، نوعی سیم مفتولی سیاه وجود دارد که دارای قطر بین دو تا سه میلی متر هستند. این سیم ها برای قالب سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع سیم ها، یکی از پر کاربرد ترین سیم های مفتولی هستند که وزن هر کلاف این سیم‌ ها حدود ۲۵ کیلوگرم می باشد. از دیگر سیم های مفتول استیل که موارد استفاده آن نیز بسیار زیاد می باشد، سیم مفتول نازک است.

 

در واقع جنس سیم های مفتولی می تواند از نوع استیل باشد. این سیم ها از ویژگی بسیار خوبی برخوردار هستند؛ از جمله این که نرم و قابلیت انعطاف پذیری دارند. از طرفی خواص آهن ربایی ندارند؛ به همین دلیل خواص شیمیایی خود را به راحتی از دست نمی دهند. این نوع سیم ها، یکی از سیم های پر کاربرد در صنایع مختلف می باشد؛ اما مهمترین آلمانی که بر قیمت انواع سیم های مفتولی استیل تاثیرگذار است، ضخامت و نوع آن است. همچنین سیم مفتولی دارای ضخامت های متفاوتی هستند و هر کدام در موارد مختلف از آن استفاده می شود. به عنوان مثال سیم با سایز ۲ و نیم برای قالب سازی مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

 

المان تأثیرگذار بر قیمت سیم مفتول استیل

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما