Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 38 in /home/hexoagen/public_html/simfelezi/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
بازار خرید سیم مفتول رابیتس بندی - دی

بازار خرید سیم مفتول رابیتس بندی

سیم مفتول رابیتس بندی، به محصولی گفته می‌شود که بیشتر در ساختمان سازی استفاده می گردد و به سبب مسطح نمودن سقف در قسمت های داخلی ساختمان کاربرد گسترده و فراوانی دارد. این محصولات در ضخامت های گوناگون تولید می گردد و به سبب داشتن مزایای بسیار، استفاده از آن رایج می باشد و توانسته است محبوبیت فراوانی را در سراسر جهان به خود اختصاص دهد‌. عمده فعالیت ما در بازار، خرید سیم مفتول رابیتس بندی می باشد و تلاش بر آن داریم بتوانیم رضایت مصرف کنندگان را حاصل گردانیم.

 

بازار خرید سیم مفتول رابیتس بندی

آنچه باید از سیم مفتول فنری بدانید

برای تولید سیم مفتول رابیتس از دو روش گالوانیزه گرم و گالوانیزه سرد استفاده می شود. شایان ذکر است محصولات تولید شده به روش گالوانیزاسیون گرم، دارای مقاومت و استحکام بیشتری نسبت به گالوانیزاسیون سرد دارد؛ چرا که در این روش ضخامت محصولات تولید شده ضخیم تر می باشد و روکش آبکاری شده به کار رفته در آن از ضخامت بیشتری برخوردار است و داشتن ضخامت بالاتر باعث گردیده است. با این حال محصولات تولید شده در روش گالوانیزه گرم، دارای قیمتی بیشتر از روش گالوانیزه سرد باشد.

 

تولید سیم رابیتس بندی شده به دو صورت فابریک و ضایعاتی انجام می‌ پذیرد. در حقیقت سیم رابیتس بندی فابریک از محصولات خام و صنایع مفتولی تولید می‌ شود و پس از طی مراحلی که از آن به عنوان گالوانیزه شدن یاد می‌ شود، مفتول فابریک تولید می‌ گردد. این روش بیشتر برای استفاده در ساختمان سازی و ایجاد نمای سنگ کاری استفاده دارد؛ اما در روش ضایعاتی آن، تولید محصول با استفاده از ضایعات پروفیل های دیگر صورت می‌ گیرد.

 

سیم مفتول فنری از جمله محصولاتی می باشد که برای تولید انواع فنر های فشاری، تخت، کششی و غیره استفاده می گردد و می توان گفت این محصول بی نظیر دارای کاربرد گسترده‌ای می باشد. این محصول بی نظیر در دسته فولاد های آلیاژی قرار می‌ گیرد و از آن به عنوان مفتول های فولادی پر کربن نیز یاد می شود. آلیاژ های مورد استفاده برای تولید این محصول کروم، منگنز و غیره می باشد و چنانچه در تولید این محصول از عنصر کربن فراوان استفاده گردد، به آن فولاد فنر پر کربن گفته می‌ شود.

 

آنچه باید از سیم مفتول فنری بدانید

۳ مورد از مزایای سیم مفتول ضخیم

استفاده از سیم مفتول نه تنها در ساختمان سازی بلکه مصارف دیگری از قبیل تولید انواع توری های مرغ، سیم های خاردار، صنعت بسته بندی و غیره نیز کاربرد دارد. شایان ذکر است استفاده از سیم مفتول رابیتس بندی با ضخامت ۱.۲ الی ۴ میلی متر، بیشترین طرفدار را دارا است. در هنگام خرید سیم مفتول رابیتس بندی باید دقت گردد به مراکز معتبر و برند های به نام مراجعه شود تا از کیفیت بالای محصول اطمینان حاصل گردد.

 

امروزه استفاده از سیم مفتول ضخیم با استقبال زیادی روبرو گردیده است؛ چرا که دارای مزایای بسیاری می باشد و آن را از سایر سیم مفتول های موجود در بازار متمایز نموده است. سیم مفتول های ضخیم، قابلیت نسوز بودن دارند و در مقابله با گرمای بالا و وجود احتراق آسیب نمی بینند. همچنین به سبب داشتن کیفیت بالا، دارای طول عمر زیادی می باشد و در سال های طولانی می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

 

استفاده از سیم مفتول ضخیم همچنین به سبب داشتن مقاومت و استحکام بالا در برابر عوامل محیطی، از دیگر مواردی است که می‌توان به آن اشاره نمود. سیم مفتول فولادی از لحاظ تقسیم بندی دارای انواع مختلفی از قبیل سیم مفتول سیاه، سیم مفتول گالوانیزه، سیم مفتول پی‌وی‌سی و غیره تقسیم بندی می شود.

 

3 مورد از مزایای سیم مفتول ضخیم

مشخصات مهم سیم مفتول فولادی

از مشخصات سیم مفتول فولادی می‌ توان به قابلیت انعطاف آن اشاره نمود که به راحتی خم می شود و به راحتی به شکل اولیه خود باز می گردد. معمولاً سیم مفتول فولادی قابل انعطاف را سیم مفتول سیاه می گویند و به سبب نداشتن هیچ گونه پوششی به این نام مشهور گردیده است. نوع دیگری از سیم های مفتولی، سیم های مفتولی گالوانیزه شده می باشد که طی مراحلی از سیم مفتول سیاه به دست می آید. این محصول قابل استفاده در محیط های رطوبتی را نیز دارا است و دچار زنگ زدگی نمی شود.

 

معمولاً برای تولید سیم مفتول گالوانیزه از دو روش گرم و سرد استفاده می‌ نمایند که محصولات تولید شده در روش گرم دارای کیفیتی بالاتر از روش سرد می باشد. سیم مفتول فولادی پی‌وی‌سی نیز از همان سیم مفتول سیاه تولید می گردد که با استفاده از پوشش pvc بر روی آن، به این نام مشهور گردیده است. این محصول دارای استحکام و مقاومت بالایی می باشد و می تواند در برابر هر گونه زنگ زدگی مقاومت نماید. یکی دیگر از مزایای استفاده از سیم مفتول فولادی pvc، شکل پذیری آن است.

 

سیم مفتول استیلنس استیل، نوع دیگری از سیم مفتول های فولادی می باشد که این محصول دارای استحکام و مقاومت بالایی می باشد و می توان این گونه بیان کرد مقاومت این محصول از سیم مفتول سیاه و گالوانیزه نیز بالاتر است. سیم مفتول استیلنس که از آن به عنوان سیم مفتول نگیر نیز یاد می کنند، خاصیت مغناطیسی ندارد و با استفاده از آهنربا جذب نمی گردد. از مهمترین کاربرد های استفاده از سیم مفتول می‌توان به موارد متعددی از قبیل تولید انواع سیم های خاردار و راسته، تولید انواع توری، تولید انواع محصولات رابیتس بندی شده و سیم جوش و همچنین تولید انواع فنر اشاره نمود.

 

تمام سیم های مفتول در هر نوع، باید مطابق با استاندارد های روز دنیا تولید گردد و دارای کارایی بالا و طول عمر زیادی باشد. همچنین در هنگام خرید به وزن سیم توجه گردد، چرا که معیار و وزن یکی از مهمترین معیار ها برای شناخت کیفیت سیم مفتول می باشد. کشور ایران توانسته است در زمینه تولید انواع سیم های مفتولی خودکفا باشد و محصولات خود را با بالاترین درجه کیفی به بازار های جهانی عرضه نماید. محصولات تولید شده در ایران، قابلیت رقابت با برند های خارجی را نیز دارا است و این افتخاری برای ایران بزرگ می باشد.

 

مشخصات مهم سیم مفتول فولادی

بازرگانی فروش سیم مفتول رابیتس بندی

عمده فعالیت ما، در بازرگانی فروش سیم مفتول رابیتس بندی شده می باشد. این مجموعه کیفیت بالا را سر لوحه کار خویش قرار داده است و توانسته محصولی با کیفیت به بازار عرضه کند. کیفیت بالای محصولات ما باعث گردیده است بتوانیم علاوه بر تامین بازار های داخلی در سطح کشور، در بازار های خارجی نیز حضور یابیم و محصولات خود را به کشور های دیگر صادر نماییم. کیفیت بالای محصولات ما باعث تمایز آن از محصولات رقبای دیگر و برند های خارجی گردیده است و این افتخاری برای مجموعه ما می باشد.

 

بازرگانی فروش سیم مفتول رابیتس بندی

2

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما