Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 68 in /home/hexoagen/public_html/simfelezi/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
بازار خرید سیم مفتول گلخانه ای - دی

بازار خرید سیم مفتول گلخانه ای

بازار خرید سیم مفتول گلخانه ای به صورت آنلاین، از رونق خوبی برخوردار می باشد، چون روشی آسان برای تهیه محصول با بهترین کیفیت و قیمت محسوب می شود. سیم مفتول گلخانه ای به دو صورت گالوانیزه و نایلونی می باشد که سیم مفتولی نایلونی، در مقابل انقباض و انبساط و کود های شیمیایی و سموم، مقاومت بالایی دارد. علاوه بر این، در مقابل تغییرات دمایی هم انعطاف پذیری خوبی هم دارد، به همین دلیل استفاده فراوانی توسط کشاورزان و باغداران می شود.

 

 

بازار خرید سیم مفتول گلخانه ای

آنچه باید از سیم مفتول روکش دار بدانید

سیم مفتول روکش دار، محصولی فولادی است که بین ۰٫۴ تا ۴ میلی متر سطح مقطع آن می باشد که از فولاد کم کربن تولید می شود و با استفاده از نورد گرم و فرآیند های کشش تولید می گردد، میزان کربن به کار رفته در تولید این نوع محصول، باعث شده در گرید های مختلفی تولید شود، از مزیت های سیم مفتول روکش دار به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

 

  1. در برابر زنگ زدگی مقاومت بالایی دارد که این باعث شده عمر آن افزایش یابد و به راحتی در محیط های بیرونی استفاده شود، چون مقاومت بالایی در برابر تغییرات آب و هوا دارد.
  2. در برابر پارگی و آسیب مقاومت بالایی دارد و انعطاف پذیری بالای آن هم باعث شده، برای کارهای مختلفی استفاده شود. وجود روکش بیرونی و پوشش فولادی داخلی سیم مفتولی روکش دار، باعث شده در برابر فشار و ضربه مقاومت بالایی پیدا کند.
  3. در برابر آتش مقاومت بالایی دارد و در حالت نقطه ذوب تحمل آن بالا می باشد، هزینه های تولید آن پایین است، قابلیت چکش خواری بالایی دارد. به همین دلیل در اشکال مختلفی قابل تولید و طراحی می باشد، سیم مفتولی روکش دار مسی یکی از نمونه های سیم مفتولی روکش دار می باشد که مقاومت زیادی دارد و نسبت به سیم مفتول معمولی قطر آن هم بیشتر می باشد.
  4. دوام و کیفیت بالایی دارد.

 

آنچه باید از سیم مفتول روکش دار بدانید

۳ مورد از مزایای سیم مفتول فنری

سه مورد از مزایای سیم مفتول فنری، شامل گزینه های زیر می شوند:

  • خاصیت ارتجاعی و الاستیسیته بالایی دارد.
  • در برابر خوردگی، مقاومت آن عالی است.
  • کیفیت و استحکام آن بی نظیر می باشد.

 

در تولید سیم مفتول فنری، از عناصری مانند مولیبدن، وانادیوم، کروم، سیلیس و منگنز استفاده می کنند و هر چه عنصر کربن استفاده شده در آن بیشتر باشد، به آن مفتول فنری پر کربن می گویند و عنصر سیلیس در آن باعث شده، خاصیت الاستیسیته و ارتجاعی آن افزایش یابد و در برابر خوردگی مقاومت بالایی دارد و این به دلیل وجود عنصر کروم در آن می باشد، مفتول فنری در انواع مختلفی وجود دارد که می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

 

  1. مفتول فنر پر کربن: در مکان هایی که فشار و حرارت زیاد نباشد، مورد استفاده قرار می گیرد و بین ۰٫۶ تا ۱٫۴ درصد وزن کربن آن می باشد، در برابر خوردگی و سایش مقاومت بالایی دارد، از موارد کاربرد آن می توان به ساخت کمک فتر چرخ های هواپیما، ساخت انواع تیغه اره ها، سیم های آلات موسیقی، ساخت مبلمان، صنایع چوبی و صنعت کشاورزی اشاره کرد.
  2. مفتول فنری آلیاژ دار: در برابر محیط های اسیدی و بازی مقاومت بالایی دارد و ضد زنگ می باشد و هنگامی که در برابر فشار های بالا و تنش ها هستیم استفاده می گردد.
  3. مفتول فنری ضد زنگ: در برابر حرارت مقاومت بالایی دارد و می تواند تا دمای ۲۸۰ درجه سیلسیوس را تحمل کند.

 

 

3 مورد از مزایای سیم مفتول فنری

مشخصات مهم سیم مفتول سیاه

مشخصات مهم سیم مفتول سیاه شامل گزینه های زیر می شوند:

  1. در اندازه های بزرگی طراحی و تولید می شود.
  2. رنگ سیاهی دارد.

 

سیم مفتول سیاه، در صنعت آرماتور بندی کاربرد فراوانی دارد و معمولا برای کار های چند روزه استفاده می شود، چون مقاومت چندانی در برابر زنگ زدگی و خوردگی ندارد و امروزه مدل های روکش دار سیم مفتولی سیاه، مقاومت بیشتری در برابر زنگ زدگی دارند و نسبت به مدل های معمولی، عمر آنها هم بالاتر می باشد و شما می توانید آثار زنگ زدگی را به صورت نارنجی رنگ و لکه های قرمزی روی سیم های مفتولی سیاه مشاهده کنید، علاوه بر سیم مفتولی سیاه انواع مختلفی از سیم های مفتولی وجود دارد که ما برای آشنایی شما عزیزان به برخی از آن ها اشاره ایی کوتاه و گذرا کرده ایم:

 

  1. سیم مفتول گالوانیزه: برای محیط های گرم و سرد کاربرد دارد و از انواع سیم مفتول سیاه تولید می شود و در دو مدل گالوانیزه سرد و گالوانیزه گرم وجود دارد از نظر کیفیت مدل سرد ضعیف تر از مدل گرم می باشد و در محیط های رطوبتی و شرجی مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. سیم مفتول روکش دار: در سیم مفتول سیاه از یک پوشش به نام پی وی سی استفاده می کنند که در برابر حرارت های بسیار بالا و پایین و خوردگی مقاومت بالایی دارد و برای انجام کار های مختلف استفاده می شود و در برابر خوردگی مقاومت آن هم بالا است و به راحتی شکل می گیرد.
  3. سیم مفتول استینلس: مقاومت بالایی دارد به گونه ای که از سیم مفتول روکش دار هم مقاومت آن بیشتر می باشد، چون از فولاد ضد زنگ ساخته شده است و خاصیت ضد آهنربایی دارد به همین دلیل در برابر انواع آهن رباها مقاومت آن بالاتر می باشد.

 

 

مشخصات مهم سیم مفتول سیاه

بازرگانی فروش سیم مفتول گلخانه ای

بازرگانی فروش سیم مفتول گلخانه ای، همیشه و در هر شرایطی تمام توان و قدرت خود را به کار می گیرد تا با کیفیت ترین محصول را در اختیار مشتریان بگذارد، علاوه بر این موارد، کاربرد سیم مفتول باعث شده شرکت بازرگانی آن بتواند فروش بالایی را کسب نماید که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

 

  1. سیم مفتولی گلخانه ای، به دلیل استحکام و مقاومت بالایی که دارد، برای آویزان کردن انگور، درختچه های مو، آویزان کردن سبزیجات و صیفی جات توسط باغداران و کشاورزان مختلفی کاربرد دارد، علاوه بر این برای ایجاد سایبان در گلخانه ها و حصار نمودن کاربرد دارد.
  2. برای طراحی انواع توری ها استفاده می شود، به عنوان نمونه برای ساخت توری پرسی، توری فرنگی و توری گابیون کاربرد دارد.
  3. برای تولید انواع سیم های خطی و سیم های خاردار، از سیم مفتولی بدون روکش استفاده می کنند.
  4. برای پر کردن قالب ها در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.
  5. برای آرماتور بندی و نگهداری بخش های مختلف، یک سازه ساختمانی استفاده می گردد و همین ها باعث شده اند همیشه و در هر شرایطی خرید انواع سیم مفتولی بازار گرمی داشته باشد و موارد استفاده آن روز به روز افزایش یابد.

 

 

بازرگانی فروش سیم مفتول گلخانه ای

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما