برترین تولیدی سیم مفتول ضخیم

سیم های مفتولی، با کیفیت بسیار خوب و مطلوبی در سراسر جهان به ویژه در ایران تولید می شود. این سیم ها در انواع مختلف ضخیم و نازک ساخته می شوند. همچنین سیم مفتول ضخیم با کیفیت بالا، در بازار داخلی ایران عرضه می شود. ایران، یکی از کشور های موفق در زمینه تولید سیم مفتول ضخیم می باشد و این سیم های مفتولی ضخیم، کاملاً ضد زنگ می باشند. درضمن ایران بهترین سیم های مفتولی تولیدی را با قیمت مناسبی به بازار داخلی و خارجی صادر می نماید.

مجموعه سیم فلزی دی چندین سال است بعنوان معتبر ترین مجموعه ساخت و تولید انواع سیم مفتول ضخیم فعالیت می کند و همه ساله مشتریان زیادی به طرفداران خود اضافه می کنند و بزرگترین تولید کننده سیم مفتول ضخیم در خاورمیانه می باشند و تمام متقاضیان به راحتی می توانند با مجموعه ارتباط بگیرند. مجموعه سیم فلزی با همکاری شرکت توزیع سیم مفتول به صورت عمده تمامی محصولات خود را به صورت بی واسطه و مستقیم با قیمتی رقابتی ارئه می نماید خریدارانی که مایل به خرید محصولات باکیفیت مجموعه سیم فلزی هستند میتوانند با مراجعه به سایت مجموعه از قیمت و انواع محصولات شرکت آگاهی یابند.

 

 سیم مفتول ضخیم

همه چیز درباره مفتول گالوانیزه سرد

در ایران کارخانه های زیادی وجود دارند که اقدام به تولید سیم های مفتولی گالوانیزه سرد می نمایند. فرآیند تولید این سیم ها بسیار پیچیده می باشد و مراحل متفاوتی را در کارخانه ها برای تولید می گذرانند. همچنین برای تولید سیم مفتول گالوانیزه سرد، از روش های جدید شیمیایی استفاده می نمایند. در این روش سیم ها را با استفاده فلز روی می پوشانند و این روش باعث می شود که این سیم ها در برابر رطوبت بسیار بالا، مقاوم شوند و دچار زنگ زدگی نشوند.

 

سیم مفتولی مسی بسیار با کیفیت و مقاوم می باشد. همچنین سیم های گالوانیزه سرد، بسیار منعطف می باشند و مقاومت بالایی در مقابل ضربه دارند. گالوانیزه کردن این سیم های مفتول باعث می شود که دچار فرآیند زنگ زدگی نشوند و عمر بسیار بالایی داشته باشند.

 

امروزه سیم های مفتول گالوانيزه در قطر های متفاوتی تولید می شوند. گالوانیزه کردن سیم های مفتولی، فرآیند جدیدی است که امروزه به فراوانی استفاده می شود و توسط فرآیند های حرفه‌ای سیم های مفتول گالوانیزه سرد را تولید می نمایند. بنابراین سیم مفتولی روکش دار با کیفیت بسیار بالا و مقاومت فوق العاده‌ای در داخل کشور تولید می شود.

سیم های مفتول گالوانیزه به دلیل مقاومتی که دارند به راحتی در هر نوع آب و هوایی می توانند مورد استفاده قرار بگیرند و سالیان دراز مقاومت خود را از دست ندهند. این سیم ها که به سیم مفتول سفید هم معروفند و ابتدا از مفتول سیاه ساخته می شوند و وجود عنصر کربن در این سیم ها باعث نرم و سخت شدن این محصول می شود و به هر میزان که کربن بیشتری داشته باشد سیم مفتولی سخت تری ساخته می شود.

 

سیم مفتولی گالوانیزه سرد چیست و به چه روشی تولید می شود؟

در روش تولید سیم مفتولی گالوانیزه سرد، فلز روی توسط سیستم آبکاری و الکترولیز روی سیم می نشیند. در نتیجه ضخامت روی کم شده و در مقابل رطوبت مقاوم نیست اما سیم مفتول گرم ضخامت بیشتر و به تبع مقاومتش در برابر رطوبت بالا است و دیرتر زنگ می زند. در روش گالوانیزه سرد، بعد از تمیزکاری و اکسید زدایی مفتول سیاه توسط اعمال جریال الکتریکی و با فرآیند الکترولیزر لایه ای بر روی آن قرار می گیرد.

این فرایند ضمن مقاوم نمودن مفتول در برابر رطوبت و شکستگی، آن را منعطف نیز می کند. هدف از این عمل جلوگیری از خوردگی و زنگ زدگی فلز پایه می باشد. مفتول گالوانیزه به روش سرد معمولاً با قطر ۰.۵ تا ۶ میلی متر و به دو شکل کلاف و شاخه تولید شده و ترکیبات شیمیایی و خواص مکانیکی آن ها تابع میلگردی است که از آن تولید شده است.

سیم های مفتول گالوانیزه به دلیل مقاومتی که دارند به راحتی در هر نوع آب و هوایی می توانند مورد استفاده قرار بگیرند و سالیان دراز مقاومت خود را از دست ندهند. این سیم ها که به سیم مفتول سفید هم معروفند و ابتدا از مفتول سیاه ساخته می شوند و وجود عنصر کربن در این سیم ها باعث نرم و سخت شدن این محصول می شود و به هر میزان که کربن بیشتری داشته باشد سیم مفتولی سخت تری ساخته می شود.

مجموعه ما شما را به خرید سیم مفتول ضخیم به قیمت کارخانه دعوت می کند.

مفتول گالوانیزه سرد

مزایا خرید بی واسطه سیم مفتول ضخیم

خرید کردن بی واسطه، مزایای بسیار خوبی برای خریدار دارد. یکی از مهمترین مزایای خرید بی واسطه سیم مفتول ضخیم، این است که خریدار هزینه های کمتری را می تواند در قبال خرید خود پرداخت و در هزینه های مصرفی خود صرفه جویی نماید. سیم های مفتول ضخیم به دلیل قیمت بالایی که دارند، هزینه های زیادی را برای خرید در پی دارند. یکی از روش های بسیار خوب برای کم کردن هزینه ها، این است که خرید های خود را بدون واسطه و به صورت مستقیم از خود کارخانه های تولید کننده سیم مفتول ضخیم انجام دهید. برای این منظور شما خریداران محترم میتوانید سفارش عمده سیم مفتول ضخیم خود را در سایت مجموعه سیم فلزی ثبت نموده و این محصول را با قیمتی مناسب از ما تحویل بگیرید.

 

سیم مفتولی ضد زنگ با فرآیند های بسیار عالی توسط کارخانه های معتبر در داخل کشور تولید می شود و به کشور های مختلفی صادر می شود. به شما پیشنهاد می شود اگر به دنبال کم کردن هزینه های خود هستید، حتما مواد مورد نیاز خود را از جمله سیم های مفتول ضخیم را بدون واسطه خریداری نمایید.

 

معمولا قبل از خرید سیم مفتولی پیمانکار یا مشتریان، لیست قیمت و یا پیش فاکتور را دریافت می کنند و بعد می توانند برای خرید اقدام نمایند. از این رو کافی است فرم زیر را پر نموده تا مشاوران ما با شما تماس برقرار نمایند.

 

سیم مفتول ضخیم

 

40

  1. سلام وقت بخیر
    فروش سیم مفتول به صورت متریه؟قیمت هر متر سیم مفتول چقدره؟
    مرسی

  2. با سلام وقت بخیر
    ممنون از اطلاعت کامل و تخصصی تون
    تلاش شما خیلی ارزشمنده
    خسته نباشید

  3. سپاس و درود فراوان بخطر سایت خوبتون و فرهم کردن این امکان که همه بتونن تنها با چند کلیک بصورت مطمعن ساده راحت و در سریعترین مدت زمان ممکن محصولشونرو با قیمت مناسبتر از بازار سفارش بدن و بدستشون برسه ..یه سوال داشتم شما ارسال برای تمام نقاط ایران دارید و دفترمرکزی کجاست .و اینکه شما فقط بصورت اینترنتی و غیرحضوری و مجازی فروش دارین یا آدرس و مکان یا دفتری هست که بتونیم خدمت برسیم و حضوری با کمک شما و راهنمایی کارشناساتون محصول مناسب کارمون رو خریداری کنیم .و مورد بعدی قیمتهاست که اگر امکانش هست قیمتهای آپدیت شده محصولات رو داخل سایت قرار بدین که مشتریها و خریدارهاتون با توجه به قدرت خرید و بودجشو جنس و محصول مورد نیاز و نظرشون رو انتخاب و خریداری کنن .ممنون میشم به سوالاتم پاسخ بدید و ممنون از ادمین و دست اندرکاران سایت سیم فلزی.

    • سلام همراه گرامی
      برای اطلاع از شرایط تکمیلی با تیم فروش ما از طریق شماره موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

  4. سلام.لطف کنین کاربرد این نوع مفتول رو بگید که به چه صورت خواهد بود و نحوه خرید به چه صورت هست آیا کیلویی هستند یا حلقه ای؟
    تشکر از پاسخگوییتون

  5. با عرض سلام و درود و تبریک سال نو خدمت مدیریت مجموعه سیم فلزی دی .
    مطالب موجود روی سایت شما بسیار اطلاعات خریداران را درباره سیم های مفتول بالا می برد و ذهنش رو برای خرید این محصول کاملاً آماده می‌کرد از این رو سایت شما بسیار کارامد و مفید بود اما بهتر بود که با توجه به میزان کیفیت قیمت ها مشخص می‌شد تا خریدار بتواند محصول خود را انتخاب کرده و آن را خریداری کنند.
    اینکه سایت شما خرید به صورت عمده و تک دارد یکی از محاسن آن است و این موجب میشه که هر نوع خریداری با هر نوع نیازی کارش انجام شود.
    و در نهایت برای شما آرزوی موفقیت روز افزون بر رشد سایتتون رو دارم.

  6. باسلام و خسته نباشید
    این سیم ها در چه زمینه ای استفاده میشه
    میشه بیشتر توضیح بدید ؟؟
    اگر بخوایم خریداری کنیم به صورت تک به چه صورت میتونیم سفارش بدیم ؟؟

    • سلام همراه گرامی
      در رابطه با کاربرد محصولات در مطالب قبلی پرداخته شده . برای خرید با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید.

  7. سلام ایام به کام، امیدوارم حالتون خوب باشه آقای حسینی، ممنونم که شما مجموعه بزرگ دی، مثل همیشه مطالب ارزشمندی رو به ما یاد دادید و اینکه به نظر میاد براتون مهمه که مشتری در سریع ترین زمان ممکن سیم مفتول رو دریافت کنه و از خریدش راضی باشه و از اینکه مشاوره های خوبی رو نوشتید، ممنونم. ان شاءالله بتونیم محصولات شما به دوستان و مشتری های خارج از کشور ارائه و پیشنهاد بدهیم.

  8. مهمترین مزایای خرید بی واسطه سیم مفتول ضخیم، این است که خریدار هزینه های کمتری را می تواند در قبال خرید خود پرداخت و در هزینه های مصرفی خود صرفه جویی نماید

  9. با سلام و عرض ادب خدمت پشتیبانی محترم وب سایت سیم فلزی دی، ببین عزیز یکم توضیح بیشتر در مورد این محصول می‌خوام مثلاً در مورد کارایی که داره و مهم‌ترینش کیفیت هست چطور می‌تونم با شما ارتباط بگیرم؟ ممنون میشم اگه تو این زمینه راهنماییم کنید خیلی می‌تونید کمکم کنید

    • سلام اسماعیل عزیز
      وقت بخیر
      در مورد کارایی به دیگر کامنت ها مراجعه کنید
      برای ارتباط تماس بگیرید

  10. خسته نباشید واقعا ممنون از شما برای تولید این محصولات بسیار کاربردی و عالی و با کیفیت خوب که در کشور خودمان تولید می کنید که حتی بهتر از نمونه های خارجی

  11. باسلام و احترام
    بنده خریدار سیم برق بودم برای ساختمانی که در حال ساخت ان میباشم و با سایت شما اشنا شدم.لذا برایم این سوال مطرح شد که سیمهای مفتولی چه جنس مسی ان و چه گالوانیزه ان ،، به چه کاری می آیند؟ (یعنی زمینه مصرف انها در کجاهاست)
    و دوم اینکه منظور از فروش تک یا عمده تان چیست؟! مگر کابل یا سیم بصورت متری فروش نمیرود؟
    باتشکر برای پاسخگویی شما

    • سلام خانم اعظم حسینی
      وقت بخیر
      سوال اول شما در کامنت های قبلی پاسخ داده شد
      فروش عمده داریم. برای سفارش تماس بگیرید

  12. مطالب سایتتون واقعا عالیه همچنین از آنجایی که محتوای اخیرتون سیم مفتول رو به طور کامل توضیح داده بود بیشتر خیلی از افراد تحت تعقیب خرید از سایت شما می شن. از این سیم مفتول ها استفاده زیادی میشه برای مثال میشه گفت برای نگهداری اشیای سنگین از سیم مفتول استفاده می کنند چرا که در برابر پارگی از مقاومت بسیار بالایی برخورداره. فقط اینکه قیمت این سیم چقدره و آیا قیمت اون بستگی به طولش داره؟ ممنون میشم به این سوالات جهت خرید بهتر پاسخ دهیم، با تشکر

  13. سلام خسته نباشید ممنون بابت توضیحات خوبتون من مقداری سیم مفتول می خواستم که ابتدا کیفیت کار رو ببینم بعدش ازتون خرید تعداد بالا داشته باشم و اینکه لطفا لیست قیمت بدید هرچی داخل سایت گشتم چیزی پیدا نکردم چون من مغازه کالا و لوازم برقی دارم در اصفهان و فروش سیم مفتول خیلی زیاد دارم می خواستم اگه بشه و محصولتون کیفیت کافی داشته باشه ازتون عمده خرید کنم و البته مقدار بالا ولی قبلش حتما میخوام از نزدیک ببینم ممنون میشم سریعتر جوابمو بدید اگه محصولات مشابهی هم دارید لطفا واسم کاتالوگ بفرستید چون در همین زمینه فعالیت دارم ممنون از پاسخگوییتون

    • سلام خانم اساسه
      وقت شما بخیر
      برای شما نمونه ارسال می شود تا از کیفیت محصول مطمئن شوید. فروش عمده داریم برای سفارش تماس بگیرید.

  14. با سلام وعرض ارادت و خسته نباشید

    واقعا از تو ضیحاتتون تجربه کسب کردم و خدا قوت بهتون میگم بابت این کار سخت موق و پایدار باشید در همه کارهایتان

  15. سلام
    وقت تون بخیر
    کمال تشکر و سپاس رو از مجموعه تون دارم که برای خودکفایی کشورمون تلاش میکنید . مطمئنا سختی های زیادی تو این راه کشیدید تا به اینجا رسیدید . البته هر کدوم از ما هر کاری که ازمون بر میاد باید برای کشورمون انجام بدیم .
    موفق باشید و کسب تون پر رونق ان شاء الله .

  16. این نوع سیم مفتول کیفیت بالایی داره و حجم ضخیم و نازکی داره و مقاومت بالایی داره و در کارخانه ها مورد نیازه

  17. با سلام و وقت بخیر و با آرزوی قبولی طاعات در این ماه عزیز،تشکر بسیار بابت توضیحات کاملی که ذکر نمودید و خرید رو برای خریداران این محصول آسان کردید ،موفق باشید

    • “سلام خانم حسینی
      برای پاسخ گرفتن از سوالاتتون با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.
      موفق باشید.”

  18. باسلام وخسته نباشید خدمت مجموعه بزرگ دی.امیدوارم در سال جدید مثل همیشه پر فروغ باشید.

  19. ممنون از اطلاعات کامل و ارزشمندتون.این سیم مفتول ها در چ اندازه ای قابل سفارش هستند؟

  20. با سلام و وقت بخیر. از سیم مفتول سایت شما استفاده کردم، واقعاً درست گفتید ضخیم بود. ممنونم

  21. سلام خسته نباشید سیم مفتول ضخیم شما به صورت بسته بندی ارسال میشه یا متراز دلخواه ارسال میگردد؟

    • “سلام اقای معماری
      برای پاسخ گرفتن از سوالاتتون با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.
      موفق باشید.”

  22. سلام عليكم ، ايا اين سيم فقط كاربرد صنعتي دارد ؟ يا در ساختمان سازي هم بكار ميرود؟

    • سلام خانم حسين زاده
      وقت شما بخیر
      برای آشنایی با کاربرد این محصول به سایر مقالات رجوع کنید.

  23. سیم های مفتولی گالوانیزه سرد خیلی برام جالب بود ک از چه طریقی تولید میش تا مقاومت بالایی داشه باشن

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما