Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 20 in /home/hexoagen/public_html/simfelezi/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
برترین وارد کننده سیم فلزی استیل - دی

برترین وارد کننده سیم فلزی استیل

سیم فلزی استیل، یک نوع آلیاژ بسیار مقاوم است که در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاومت بالایی دارد و علاوه بر این انعطاف پذیری خیلی خوبی نیز دارد، به طوری که خیلی راحت می توان آن را به شکل های مختلف و دلخواه حالت داد. از این سیم های فلزی مفتولی به دلیل برخی ویژگی هایی که دارد، در صنعت استفاده های زیادی می شود و کاربرد فراوانی دارد. از جمله دلایل کاربرد وسیع سیم فلزی استیل، می توان به انعطاف بالای آن، نداشتن خاصیت آهن ربایی، نرم و انعطاف پذیر بودن نسبت به مفتول های سخت صنعتی اشاره نمود.

 

برترین واردکننده سیم فلزی استیل

مشخصات مفتول سیاه با کربن پایین

مفتول آهن سیاه کم کربن، کاربرد زیادی در صنعت و وسایل الکترونیکی دارد و در ساخت انواع توری، سرند، فنس، سیم خاردار، لوازم آشپزخانه و … استفاده می شود. مفتول سیاه، مهم­ترین نوع سیم مفتول است که به دلیل رنگ سیاهش به این اسم نامگذاری شده است. مفتول آهن سیاه یا کم کربن از کشش میلگرد آهن با مقدار کربن ۰/۰۳ تا ۰/۳ درصد به دست می آید.

 

مفتول آهن در دستگاه های کشش مفتول در چند مرحله کشیده می شود و به اندازه دلخواه می رسد. برای تولید مفتول سیاه، میلگرد های کلاف ساده که اندازه ۵٫۵ تا ۸ میلی­ متر دارند، توسط دستگاه کشش مفتول به صورت مفتول هایی با ضخامت ۱٫۲ تا ۶ میلی متر در می ­‌آیند و پس از آن در کوره و در حرارت ۸۰۰ تا ۹۰۰ درجه سانتیگراد و درشرایط خلا پخته شده و سپس به تدرج سرد می‌ شوند. در این فرآیند، مفتول سیاه خواص شیمیایی خود را حفظ می‌ کند؛ اما ماهیت مکانیکی آن دستخوش تغییر شده و بسیار منعطف و نرم می شود. در کل محصولات مفتولی، مقاومت بالایی دارند. دوام و طول عمر این محصولات بسیار زیاد است و ۵۰ سال عمر می کنند.

 

انعطاف پذیری بالا و قیمت مناسب، باعث شده است که این محصولات در صنایع مختلف به کار برده شوند. از دیگر ویژگی های این مفتول ها، مقاومت بالا در برابر خوردگی و قابلیت شکل پذیری و انعطاف پذیری بالای آنها می باشد.

 

مشخصات مفتول سیاه با کربن پایین

پخش انواع سیم فلزی استیل

قیمت انواع سیم فلزی بسته بندی، به کیفیت آنها، درصد آلیاژ های به کار رفته در ساختار مفتول و همچنین روش عرضه آنها بستگی دارد و در بین انواع مختلف سیم فلزی، اختلاف قیمت مشاهده می شود.

 

این مجموعه، یکی از بزرگترین مراجع پخش انواع سیم فلزی استیل در کشور می باشد و اگر خواستار سفارش مفتول فلزی استیل هستید، این مجموعه محصولات مفتولی را به بهترین قیمت به مشتریان عزیز خود عرضه می نماید و محصولی همراه با کیفیت تضمینی را به دست مشتریان خود خواهد رساند.

 

پخش انواع سیم فلزی استیل

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما