Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 28 in /home/hexoagen/public_html/simfelezi/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
بررسی قیمت مفتول خشک - دی

بررسی قیمت مفتول خشک

مفتول خشک، نوعی دیگر از سیم های بدون روکش است که با هدف خاصی تولید می گردد و درجه بندی های متفاوتی از نظر میزان ضخامت دارد. مفتول های خشک در مواقعی که لازم است انعطاف پذیری برای سیم حذف گردد، کاربرد پیدا می کند. برای بررسی قیمت مفتول خشک آلیاژ های گوناگون، می توانید از راه های ارتباطی ما و از طریق این مرکز اقدام نمایید.

 

بررسی قیمت مفتول خشک

مشخصات سیم مفتول خشک

سیم ها دارای مدل های مختلفی می باشند که در آنها پارامتر های مختلفی مد نظر است؛ بنابراین مفتول ها گونه‌ای خاص از آنها می باشند. از این رو به سیم های بدون روکش گفته می شود که از فلز های متفاوتی ساخته می شوند. در حالت کلی می توان گفت به دو دسته مفتول خشک و مفتول انعطاف پذیر شامل می شوند.

 

مفتول های خشک، به سختی دچار انحنا و تغییر حالت می شوند و از فلز های سخت در آنها استفاده می گردد. از آن جایی که این دسته از مفتول ها دارای حالتی خشک و سخت هستند، به این نام معروف شده‌اند و این ویژگی در آنها به نوعی مزیت تبدیل شده است. همچنین در تمامی مواقعی که لازم است حالت سیم ثابت و بدون تغییر بماند، کاربرد فراوان دارند.

 

سیم های مفتول خشک، معمولاً در کاربرد های غیر از رسانش و در صنایعی غیر از صنعت برق کارایی دارند و همانطور که در بالا اشاره شد؛ از مهمترین ویژگی های این مفتول ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • حداقل انعطاف پذیری و داشتن حالت خشک و ثابت
  • جنس فلز
  • ضخامت های نسبتا کم و متغییر
  • داشتن حالت رسانا
  • قابل برش بودن
  • یک دستی و یکنواختی

مشخصات سیم مفتول خشک

مزایا خرید عمده انواع مفتول خشک

مفتول ها دسته‌ای پر کاربرد و آشنا از سیم ها هستند که به شکل های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند و در بسیاری از صنایع از آنها به طور انبوه استفاده می گردد. بنابراین مدل های مختلفی از آنها مانند: انواع مفتول استیل، مفتول آهنی، مفتول شاخه‌ای و … موجود است که هر کدام از آنها ویژگی های منحصر به فردی دارند.

 

از مزایای خرید مفتول خشک از طریق این مجموعه، این است که اولاً خرید خود را به طور مطمئن و با اطمینان کافی انجام می دهید و دوماً بهترین نوع مفتول ها را با قیمت های بسیار مناسب و ارزانتر از مراکز فروش دیگر می توانید تهیه نمایید. در واقع امکان خرید عمده‌ای این مفتول ها، وجود دارد که از مهمترین فواید خرید عمده‌ای آنها این است که مفتول ها را با نرخ های کارخانه‌ای و بسیار ارزانتر از مراکز فروش دیگر می توانید تهیه و هزینه های کمتری را به این منظور پرداخت نمایید.

 

مزایا خرید عمده انواع مفتول خشک

2

  1. سلام وقتتون بخیر
    سیم مفتول خشک بصورت عمده در بسته بندی چند عددی موجود هست؟ امکان ارسال به شهرستان هم دارید؟
    ممنون میشم اگر جواب سوالات بنده را بدهید.

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما