Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 20 in /home/hexoagen/public_html/simfelezi/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
بهترین فروشنده سیم مفتولی ۴ در ۱۶ - دی

بهترین فروشنده سیم مفتولی ۴ در ۱۶

سیم مفتولی ۴ در ۱۶، یکی از بهترین و با کیفیت ترین نمونه های سیم تولید شده در داخل کشور است که ویژگی های منحصر به فردی دارد و استفاده از آن، روزانه در حال گسترش می باشد. اصولاً بهترین فروشنده ها سعی می نمایند بهترین کیفیت این نمونه سیم های مفتولی را به متقاضیان بفروشند؛ اما قبل از فروش، ابتدا این نمونه سیم را با توجه به ابعاد در بسته بندی قرار می دهند.

 

بهترین فروشنده سیم مفتولی 4 در 16

درباره سایز بندی سیم مفتول بیشتر بدانید

یکی از نکات خواندنی و مهمی که در مورد سیم های مفتول وجود دارد، سایز بندی آن ها می باشد که بسیار مهم است؛ زیرا سایز بندی بر روی کیفیت، قدرت، قيمت و حتی نوع کارایی این نمونه سیم ها نیز موثر است. برای مثال سیم مفتول ۲ در ۴ از دو هادی با چهار مقطع جریان برق برخوردار است که می توان گفت کیفیتی بالا و قدرت انتقال برق مناسبی دارد. همچنین سیم مفتول ۴ در ۱۶ نیز از ۴ هادی مفتولی برخوردار است.

 

هر چقدر سایز یک سیم مفتول بیشتر شود، قدرت انتقال برق آنها نیز افزایش می یابد و در کنار آنها، قیمت نیز افزایش می یابد. البته به این نکته دقت کنید که بعضی مواقع سایز سیم های مفتولی برق، بر لحاظ ضخامت هادی نیز انتخاب و تعییت می شود. به همین دلیل باید به ضخامت هادی نیز دقت نمود؛ برای مثال کابل های ۴ در ۴ از ۴ هادی با ۴ سطح مقطع بسیار قدرتمند برخوردار است.

 

اصولاً سیم مفتول کلفت با سایز های بزرگ، از مواد اولیه بیشتری استفاده می نمایند و به همین دلیل قیمت آن ها بیشتر است. بدین صورت به این نکته دقت نمایید که انتخاب این نمونه سیم ها به نوع نیاز شما بستگی دارد و نه انتخابی که شما به دلخواه انجام می دهید. در واقع سیم مفتول با سایز بندی های بزرگ در صنایع گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد؛ اما سیم های مفتول با سایز های کوچکتر برای انتقال برق خانگی استفاده می شود.

 

درباره سایزبندی سیم مفتول بیشتر بدانید

معتبر ترین مراکز پخش سیم مفتولی ۴ در ۱۶

معتبر ترین مراکز، پخش سیم مفتول درجه یک را در داخل کشور به روش‌ های گوناگونی انجام می دهند و آشنایی با این مراکز به راحتی سیم مفتولی را پخش می نمایند. پخش سیم مفتولی در داخل کشور با توجه به ویژگی ها و مشخصاتی که دارند، به طور عمده و خرده انجام می‌ شود و خرید عمده آنها، سبب کاهش قیمت سیم مفتولی می شود.

 

پخش مستقیم و ایتترنتی، یکی از بهترین روش هایی است که در این روش هیچ واسطه‌ای وجود ندارد. این امر نیز باعث می شود هزینه های حمل و نقل و تعداد واسطه ها به حداقل برسد و در نهایت قیمت این نمونه سیم ها، در بازار های کشور نیز کاهش می یابد.

 

معتبرترین مراکز پخش سیم مفتولی 4 در 16

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما