Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 22 in /home/hexoagen/public_html/simfelezi/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
بهترین فروشگاه مفتول گالوانیزه گرم - دی

بهترین فروشگاه مفتول گالوانیزه گرم

برای جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی سیم مفتول نازک فلزی روی، آن را با فلز روی می پوشانند که به این روش گالوانیزه شدن می گویند. مفتول گالوانیزه دو نوع دارد که مفتول گالوانیزه گرم و مفتول گالوانیزه سرد می باشند. بهترین فروشگاه مفتول گالوانیزه گرم، این محصولات را به راحتی در دسترس مشتریان خود قرار می دهد. بدین ترتیب می توانید از تمام کشور به خرید آنها بپردازید.

 

بهترین فروشگاه مفتول گالوانیزه گرم

مشخصات فنی مفتول گالوانیزه گرم

مشخصات فنی مفتول گالوانیزه گرم را در ادامه شرح می دهیم:

  1. تولید آنها به این صورت است که مفتول سیاه را حرارت می دهند که باعث نرم و انعطاف پذیر شدن آن می شود سپس آن را در روی ذوب شده غوطه ور می نمایند.
  2. پس از سرد شدن روی سیم ها صاف و یک دست و درخشنده می شود. همچنین با روکش روی انعطاف سیم تغییر نمی کند ولی مقاومت آن بیشتر می شود.
  3. با گالوانیزه کردن مفتول نازک، طول عمر محصول بالا می رود.
  4. با تمام مناطق و شرایط جغرافیایی سازگار می شود و در برابر رطوبت و زنگ زدگی مقاوم می شود و مانع خورده شدن سیم می شود.
  5. نگهداری سیم پس از گالوانیزه شدن راحت و نصب آن آسان می شود. سطح سیم مفتول نازک فلزی پس از گالوانیزه شدن، صیقلی و براق می شود. سیم مفتول گالوانیزه گرم از نظر اندازه و ضخامت انواع متفاوتی دارد که نمره آنها با هم متفاوت است. به طور مثال سیم نمره ۱۰، ضخامت آن سه میلی است و بسته های آن دارای ۵۰ کیلو وزن دارد. در ایران هم نوع با کیفیت این محصول در برابر نم و رطوبت تولید و ساخته می شود.

مشخصات فنی مفتول گالوانیزه گرم

نکاتی مهم در تعیین قیمت مفتول گالوانیزه گرم

نکاتی مهم در تعیین قیمت مفتول گالوانیزه گرم جود دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم. همچنین کیفیت سیم بسیار مهم است. کیفیت سیم شامل نرمی و انعطاف سیم است که باید در حد نرمال و استاندارد باشد. ضخامت محصول نیز مهم است که با توجه به کارایی که مد نظر ما است، باید آن را خریداری نماییم. همچنین شرکت و برند سازنده ی آن نیز در تعیین قیمت سیم بسیار موثر است.

 

در اکثر کشور ها، سیم مفتول گالوانیزه تولید می شود و ایران یکی از سازنده های معروف است که محصولاتش از کیفیت بالایی برخوردار است و با قیمت مناسب و ارزان به بازار عرضه می شود‌ و به برخی از کشور ها نیز صادر می شود. استفاده از انواع مفتول گالوانیزه گرم به این صورت است که سیم را در مذاب فلز روی قرار می دهند و آن را سرد می کنند. امروزه فروش این مواد با توجه به پیشرفت صنعت، گسترش یافته است.

 

نکاتی مهم در تعیین قیمت مفتول گالوانیزه گرم

2

  1. من از طریق همکاران با سایت شما اشنا شدم و قصد دارم سیم مفتولی گالوانیزه سفارش بدم. امکان داره با مشاورین شما در ارتباط باشم؟

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما