Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 20 in /home/hexoagen/public_html/simfelezi/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
توزیع انواع مفتول استنلس استیل CHQ - دی

توزیع انواع مفتول استنلس استیل CHQ

این مفتول ها به سیم هایی گفته می شود که بسیار انعطاف پذیر و نرم بوده و از مقاومت کششی بالایی برخوردار هستند. همچنین در دو نوع فابریک و غیر فابریک می باشند که نوع فابریک از کشیدن شدن میلگرد هایی با قطر ۶ میلی متر ساخته می شوند و غیر فابریک ها از نوار های استیل هستند.

 

مفتول استنلس استیل CHQ، از مقاومت بالایی نسبت به سایر مفتول ها برخوردار است؛ آن هم به دلیل داشتن آلیاژ ضد زنگ بوده که در بیشتر کار ها و ابزار ها استفاده می شود و کارایی قابل توجهی دارد. همچنین از مفتول استنلس اصل به دلیل مقاومت و شکل پذیری خاص، در ساخت پیچ و مهره و سیم های استیل و فنس کشی در باغات و سایر کار ها استفاده می شود.

 

توزیع انواع مفتول استنلس استیل CHQ

مفتول سیاه چگونه تولید می‌ شود؟

مفتول سیاه، نوعی مفتول آنیل شده یا پخته شده می باشد که خواص شیمیایی خود را حفظ کرده است. مفتول سیاه، قابل شکل پذیری و فرم گیری است و به همین دلیل در کار های وسیعی مانند ساختمان، کارخانه ها، سیم کشی خودرو، مجسمه سازی، تابلو سازی، کشاورزی، عایق بندی، قالب بندی و بسته بندی و … کاربرد دارد.

 

مفتول سیاه در اندازه های ۱/۵و۲/۵و۳و۴ میلی متری موجود است. از این رو به ترتیب در قفسه بندی، کشاورزی و نجاری بیشترین کاربرد را دارند. مفتول گالوانیزه همان مفتول سیاه است که تنها با فلز روی پوشیده شده است. همچنین به دو صورت گرم و سرد انجام می شود که فولاد فاقد چربی و اکسیژن را درون روی مذاب قرار می دهند؛ سپس بر اثر واکنش فولاد و روی آلیاژی از جنس روی سطح فولاد را می پوشاند. بنابراین فولاد را در برابر خوردگی، زنگ زدگی و شرایط نامساعد از آن محافظت می نماید که به این نوع مفتول، مفتول گرم می گویند.

 

در گالوانیزه شدن سرد، از روی مذاب استفاده نمی شود و از فلز روی از روش الکتریسیته شدن به فولاد خورده می شود که در این روش مقدار قرار گیری روی بر فولاد کمتر است. بنابراین مقاومت کمتری نسبت به مفتول گرم و کارایی کمتری نسبت به آن دارد. به همین دلیل از نظر مقاومتی که گالوانیزه گرم بیشتر از سرد است، قیمت بیشتری نیز دارا است و گالوانیزه گرم کیفیت بهتر و طول عمر بیشتری نیز دارد.

 

مفتول سیاه چگونه تولید می‌شود؟

آشنایی با تولید کنندگان مفتول استنلس استیل CHQ

در اکثر شرکت ها و کارخانجات، تنها مفتول CHQ را تولید نمی نمایند و ابزار ها و وسایلی را از این مفتول درجه یک از قبیل پیچ و مهره، سیم و ابزار های الکتریکی نیز تولید می نمایند. همچنین کم شرکت هایی هایی می شود که تنها سیم مفتول CHQ تولید نموده که این موضوع هوش آنها را  نشان می دهد تا بتوانند درآمد بیشتری داشته باشند و استفاده بهتری نمایند.

 

آشنایی با تولیدکنندگان مفتول استنلس استیل CHQ

1

  1. من از طریق همکاران با سایت شما آشنا شدم و قصد دارم سیم مفتولی استنلس استیل سفارش بدم امکان داره قیمت هم در سایت قرار بدید؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما