توزیع عمده مفتول شاخه‌ای

یکی از محصولات شمش فولادی، سیم مفتولی است که بسیار کاربردی مورد استفاده قرار می گیرد و از طریق نورد کردن تولید شده و به صورت کلاف پیچیده می شود البته به خاطر انعطاف بالایی که دارد به اشکال گوناگون در می آید و به خاطر مقاومت بالایی که دارد در بسیاری از کارها نقش مهمی دارد. مراکز تولید زیادی در سراسر ایران وجود دارد ولیکن مجموعه لیوشا توزیع و پخش عمده مفتول شاخه ای زیر قیمت بازار را به مشتریان خود ارائه می دهد.

جالب است بدانید مفتول شاخه‌ای از پر کاربرد ترین محصولات موجود در بازار به شمار می ‌رود که به دلیل کاربرد بسیار گسترده‌ای که دارد، روزانه حجم انبوهی از آن به وسیله تولید کنندگان مختلف تولید و به بازار ارائه می گردد تا پاسخگوی نیاز مشتریان باشد.

توزیع عمده مفتول شاخه‌ای و مفتول پلاستیکی، در مراکز پخش شهر های مختلف انجام می شود، تا دسترسی به خرید و تهیه این محصول با سهولت انجام شود و مشتریان نیازی به صرف زمان و هزینه بالا برای تهیه آن نداشته باشد.

 

 

مفتول شاخه ای

ویژگی ها و کاربرد مفتول خشک

مفتول خشک یا همان کابل خشک، در واقع به کابل ‌های رشته‌ای گفته می شود، که جنس فلز استفاده شده برای تولید آنها، فلز مس می ‌باشد. این مفتول ها، دارای پوشش عایقی بر روی خود بوده که جنس آن از پی‌وی‌سی و پلیمر می باشد. از مفتول خشک برای سیم کشی تابلو های تبلیغاتی و نیز توزیع برق در سطح شهر استفاده می شود.

 

همچنین این کابل مدت ‌های طولانی است که توسط افراد مورد استفاده قرار می گیرد و تاریخچه استفاده از آن به زمان ‌های طولانی باز می گردد. به دلیل این که مفتول خشک توانایی هدایت جریان برق را با کیفیت بیشتری دارا می باشد، همچنان استفاده از آن در بین مردم بسیار مرسوم می باشد.

 

برخی تولید کنندگان این کابل، اقدام به استفاده از فلز آلومینیوم برای تولید این مفتول ها نموده‌اند؛ با این وجود کیفیت مفتول مسی بهتر است و قیمت آن نیز بالاتر می باشد. از جمله مشخصات انواع مفتول خشک، می توان به فرم پذیری بسیار بالای آن ها اشاره نمود. این کابل ها دارای طول عمر بالایی بوده و پس از مدتی استفاده، دچار پوسیدگی می‌ شوند و می بایست اقدام به تعویض آنها نمود.

از ویژگی ها و کاربرد مفتول خشک می توان به  استفاده آن ها در سیم کشی داخلی تابلوهای برق و توزیع کننده ها اشاره کرد. همچنین به کارگیری سیم مفتولی در داخل لوله ها و زیر گچ نیز معمول است.

 

از جمله انواع کابل مفتول خشک موجود در بازار، می‌ توان به کابل NYY اشاره کرد که معمولاً از آن به عنوان اتصال دهنده وسایل الکتریکی استفاده می شود. این کابل، توانایی تولید میدان الکترومغناطیسی را دارا می باشد و از کاربرد گسترده‌ای برخوردار است. معمولاً از این کابل در مسیر های چند مسیره و کوتاه استفاده می شود.

 

انواع مفتول خشک

نحوه محاسبه قیمت مفتول شاخه ای

مفتول شاخه‌ای دارای انواع مختلفی می باشد که از آن جمله می توانیم به مفتول سیاه، سفید، استیل و گالوانیزه اشاره نماییم. همانطور که می دانید قیمت هر یک از مواد اولیه به کار رفته برای تولید این مفتول ها، با یکدیگر تفاوت دارد و به همین خاطر سیم مفتول شاخه‌ای تولید شده از آنها نیز دارای قیمت های متفاوتی خواهد بود.

 

قیمت مفتول سیاه شاخه ای بر اساس قطر و جنس آن متغییر است و انواع دیگر آن سیم مفتول بسته بندی شده و سیم مفتول گلساری می باشد. چنانچه قصد بررسی تخصصی قیمت انواع سیم مفتول شاخه‌ای را دارید، می توانید به سیم فلزی مراجعه نمایید و با مشاهده مدل های متفاوت این محصول، از قیمت هر یک از آنها آگاهی کسب نمایید. بدین ترتیب در صورت تمایل، اقدام به ثبت سفارش و خرید آنلاین مفتول شاخه‌ای از وب سایت ما نمایید.

 

همچنین بازار آهن در سراسر کشور قیمت متفاوتی دارد برای آگاهی از قیمت بروز سیم مفتول فلزی  کافیست مشخصاتتان را در فرم زیر وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم. خرید سیم مفتول شاخه ای براساس قطور مختلف و جنس آن تغییر می کند.

 

با توجه به تورم و متغییر بودن قیمت کافیست با در تماس باشید تا از لیست قیمت ها مطلع شوید.سیم های آلومینیومی بدون روکش کاربرد های فراوانی در صنعت برق و مخابرات دارد که می تونیم با بهترین قیمت سیم آلومینیومی عرضه کنیم.

مجموعه سیم فلزی دی بزرگترین مرکزتوزیع عمده مفتول فلزی شاخه ای درجه یک در بازار خرید و فروش ایران و خاورمیانه می باشد و جهت خرید محصول میتوانید از طریق کارشناسان با مجموعه در ارتباط باشید.

 

 

مفتول شاخه ای در کارخانه

40

    • سلام میلاد عزیز
      لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق فرم و شماره تماسی که در سایت هست در ارتباط باشید.

  1. سلام خسته نباشید
    میتونم بپرسم که آیا مفتولی هم دارید که برای کار آرموتوربندی مناسب باشه؟
    مفتول های مسی تون رو بخوام به صورت فله ای و حجم بالا خرید کنم قیمتش چجوری خواهد بود؟
    برای سیم کشی و برای عبور جریان برق مطمعنا کابل مسی نسبت به آلومینیوم میتونه انتخاب بهتری باشه
    برای معدنی که برقش بوسیله موتور برق تولید میشه آیا میتونه محصول مناسب باشه و جنس روکشش جوری هست که در برابر آفتاب و بقیه نوسانات آب وهوایی مقاوم باشه؟
    جرایان برقی که این موتور تولید میکنه بالاست و کابلی که برای انتقال برق به وسایل استفاده میشه باید مقاومت بالایی داشته باشه و میشه رو این محصول حساب کرد؟
    حجم بالایی که هرید بشه چقد رو قیمت تاثیر خواهد داشت؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    • سلام همراه گرامی
      شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق فرم یا شماره تماسی که در سایت هست با ما در ارتباط باشید.

  2. سلام خسته نباشید ایا ارسال برای شهرستان هاام مقدوره واینکه اگر به حجم بالا خریداری شه تخفیف هم شامل میشه یا خیر ممنون میشم راهنمایی کنید همچنین مچکرم بابت توضیحاتی که دادین

    • سلام همراه گرامی
      ما در سایت شماره تماس خود را قرار دادیم شما می توانید با ما در ارتباط باشید.

  3. سلام توضیحاتون خیلی خوب بود ممنونم.اگر میشود در مورد چگونگی نحوه تولید مفتول شاخه ای هم فیلم کوتاهی به اشتراک بزارید خیلی ممنون میشم

  4. باسلام و وقت بخیر ، در خصوص مفتول خشک نکته ای که برام جالب بود کاربردش بود که در سیم کشی داخلی تابلوهای برق که روزانه در جاهای مختلف میبینیم استفاده میشه

  5. سلام علیکم
    استفاده از سیم های مفتولی مخصوصا در امر ساخت و ساز منازل در حالا حاضر خیلی مورد توجه است و بنده از شما تاجر بزرگ خواستار اینم که این سیم های فلزی عالی رو در اختیار مهندسین عمران و معماری قرار بدین تا ساختمان های قوی و مستحکم تر نسبت به قبل داشته باشیم.
    ممنون از پاسخگویی و پیگیری شما

  6. این مفتول ها در تابلوهای برق دوام بهتری دارن یعنی اگه این ها در تابلوهای برقی استفاده بشه بهتر دوام دارن ؟

  7. سلام و خداقوت
    خیلی هم عالیه که در مراکز شهر های مختلف پخش میشه که خرید و تهیه به سختی انجام نشه این واقعا عالیه و این ویژگی خیلی خوبه که دیر زنگ میزنه و پوسیده نمیشه تشکر فراوان از شما بخاطر محصول فوق العاده

  8. سلام وعرض ادب متنی که جالب بود برام در موردسیم های فلز این است که مفتول خشک یا همان کابل خشک، در واقع به کابل ‌های رشته‌ای گفته می شود، که جنس فلز استفاده شده برای تولید آنها، فلز مس می ‌باشد. بابت توضیحاتتون متشکرم

  9. سلام خسته نباشید
    توضیحات تون بسیار کامل و جامع و مفید بود سپاسگزارم از زحمات تون

  10. باسلام، این سیم های روکش دار رو به صورت جزیی هم قابل خرید هست، ارسال به شهرستان هم دارید!؟؟

  11. سلام و عرض ادب
    روزتون بخیر باشه
    بسیار سپاسگزارم برای مطالب مفید و آموزنده ای که در سایت قرار دادید.
    بنده اصلا با انواع مفتول ها و جنس آنها آشنا نبودم.
    اما‌ در حال حاضر نسبت به این موضوعات آگاهی نسبی پیدا کردم. به عنوان مثال مفتول خشک همان کابل خشک هست که از فلز مس تشکیل شده است و از آن برای برای سیم کشی تابلو های تبلیغاتی و نیز توزیع برق در سطح شهر استفاده می شود.
    همچنین آموختم مفتول خشک توانایی هدایت جریان برق را با کیفیت بیشتری دارد و استفاده از آن در بین مردم بسیار مرسوم است.
    سپاسگزارم برای مطالب آموزنده و مفیدتون.
    شاد و موفق باشید.

  12. درود برشما

    سیم مفتول ها بخاطر دامنه جنسشون حتما باید کاربردهای زیادی هم داشته باشن. مثلا برای تولید توری، مثل توری حصاری یا توری مرغی که خودمون استفاده کردیم ویا تولید سیم خاردارهای خطی یا حلقوی که برای دور تا ور حریم باغمون از همی استفاده کردیم ویا تولید فنر و کاربردهای دیگه. به هر حال خیلی از نیازهای مارو در این زمینه، میتونه برطرف کنه. خداقوت میگم وامیدوارم قوی ادامه بدید، بهترینها در کشورمان وبرای مردممان.

  13. سلام خسته نباشید مرسی از مطالب مفیدتون میخواستم بدونم ایا به اندازه زیاد هم قابل سفارش هست یا خیر ممنون میشم راهنماییم کنید

  14. با سلام و خسته نباشید،والا حرف خاصی ندارم فقط میتونم بهتون بگم خدا قوت و امیدوارم روز به روز پیشرفت کنید،یا حق

  15. سلام وقت بخیر
    تشکر میکنم که این مطالب را در اختیار ما قرار دادید
    سیم مفتول خشک کاربرد زیادی دارد که یکی از این کاربرد ها در توزیع برق در کشور استفاده میشود تا نیاز اساسی کشور تامین شود
    همینکه در همه جای کشور پخش این محصول
    وجود دارد یک نکات مثبت برای خرید راحت تر آن است که مشتریان وقت و هزینه اضافی مقبول نشوند

  16. با سلام
    فلزات دارای آلیاژ های گوناگونی هستند که یکی از انواع آن ها ، آلیاژ مسوار است. آلیاژ آهن ، پایه و اساس همه مفتول های فلزی است ولی شکل دهی به مفتول ها و روند تولید آن ها ، روکش گذاری و پوشش بندی مفتول ها ، جنس ماده ای که برای مقاوم سازی و در روکش کردن مفتول ها مورد استفاده قرار می گیرد.

  17. سلام خسته نباشید در رابطه با مفتول هایی که تولید میکنید خواستم بگم که این مفتول ها واقعاً کارایی های بسیار زیادی داره مخصوصاً در کارهایی همانند ساختمان سازی در کارهایی مانند انواع ساخت تیرچه بلوک و بسیاری کارایی های دیگر بنده خودم در مشاغلی که قبلاً در آنها کار می‌کردم به کرات از این نوع مفتول ها استفاده کردم مخصوصاً مفتولهای نوع مسی که دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارند و در مقابل عواملی مانند باد و باران و رطوبت مقاومت بسیار بالایی از خود نشان داده و اتصال را به درستی برقرار می کند فقط میخواستم اگر ممکن است قیمت این محصولات را هم برای ما بفرستید و انواع آنها را هم به صورت خلاصه توضیح بدید تا ما بتوانیم علاوه بر اینکه خودمان استفاده کنیم آن را به دیگران هم معرفی کنید با تشکر از وب سایت عالی شما

  18. سلام
    این سیم های مفتولی در چ ابعادی تولید می شوند؟ لطفا در خرید راهنماییم کنید.

    • با سلام لطفا فرم مشاوره را تکمیل نمایید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  19. سلام وقتتون بخیر
    سیم مفتولی هاتون بصورت عمده در بسته ها بندهایی چنتایی؟؟و اینکه برای دریافت این محصول میشه خودمان بیاییم.
    ممنون میشم اگر جواب سوال بنده را بدهید.

  20. سلام و درود محصول بسیار کاربردی مورد استفاده قرار می گیرد و از طریق نورد کردن تولید شده و به صورت کلاف پیچیده می شود البته به خاطر انعطاف بالایی که دارد به اشکال گوناگون در می آید و به خاطر مقاومت بالایی که دارد در بسیاری از کارها نقش مهمی دارد.

  21. سلام خدا قوت و خسته نباشید میگویم به مجموعه سیم فلزی دی و بابت توزیع و پخش این سیم مفتول های با کیفیت و قیمت مناسب از ایشان تشکر میکنم این محصول بسیار کاربردی در صنعت ساختمان سازی میباشد یکی از ویژگی ها و کاربردهای مفتول خشک استفاده از آن ها در سیم کشی داخلی تابلوهای برق و توزیع کننده ها میباشد. همچنین به کارگیری سیم مفتولی در داخل لوله ها و زیر گچ نیز معمول است برای تهیه این محصول با کیفیت از سایت این مجموعه دیدن نمایید

  22. سلام وقت بخیر و خسته نباشید به مجموعه سیم فلزی دی.ممنون از اطلاعات خوب و مفیدتون در زمینه ی سیم مفتول

  23. سلام وقت بخیر. سیم مفتولی بسته بندی یا متری به فروش می‌رسد؟ باتشکر از سایت عالی که دارین.

    • سلام خانم یوسفی
      وقت شما بخیر
      فروش به صورت عمده است برای جهت کسب اطلاعات بیشتر در این مورد تماس بگیرید.

  24. با سلام و خسته نباشید . از سایت خوب شما مفتول شاخه ای سفارش دادم . بسیار راضی بودم و از نظر کیفیت و قیمت بسیار عالی بود.

  25. سلام وقت بخیر
    مطالب سایت و محصولات مفتول شاخه ای را دیدم. قبلا هم از محصولات این سایت خریداری کردم به شما هم توصیه میکنم خریداری کنید فقط یک سوال ‌شما در زمینه محصولات دیگری از سیم هم کار می کنید؟

    • سلام
      برای اطلاعات بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  26. توزیع عمده مفتول شاخه‌ای در مراکز پخش شهر های مختلف انجام می شود، تا دسترسی به خرید و تهیه این محصول با سهولت انجام شود

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما