Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 23 in /home/hexoagen/public_html/simfelezi/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
توزیع کنندگان سیم آلومینیومی بدون روکش - دی

توزیع کنندگان سیم آلومینیومی بدون روکش

سیم هوایی، از جنس سیم آلومنینیومی بدون روکش می باشد که از دو بخش هادی لخت و هادی روکش دار، توسط توزیع کنندگان سیم آلومینیومی بدون روکش تهیه شده است. تمامی فروشگاه های موجود در بازار آهن ایران، معتبر هستند و این سیم ها را با استاندارد و کیفیت مطلوب در دسترس متقاضیان قرار می دهد. سیم آلومینیومی بدون روکش، از مزایای بسیاری برخوردار است که در قسمت های بعدی به توضیح آن خواهیم پرداخت.

 

توزیع کنندگان سیم آلومینیومی بدون روکش

نحوه ساخت مفتول گالوانیزه سرد

در این مطلب، نحوه ساخت مفتول گالوانیزه سرد را برای شما شرح خواهیم داد. گالوانیزه سرد، برای تهیه و تولید ورق آن مورد استفاده قرار می گیرد که برای محیط هایی با رطوبت بالا هرگز توصیه نمی گردد. گالوانیزه، برگرفته از نام دانشمندی ایتالیایی به نام گالونی است.

در این روش، با پوشش فلز مادر از طریق لایه محافظی، از دیگر فلزات نظیر روی حفاظت می شود. زیرا این لایه ممکن است دچار مشکلی همانند خوردگی شود، به همین دلیل بهتر است توسط پوششی از آن محافظت شود.

 

در گالوانیزه سرد، از محلول آب و نمک روی و یا محلول اسیدی، به همراه نمک روی اسپری می کنند تا فلز از پوششی با ضخامت بالا پوشانده شود. آنها ظاهری زیباتر و براق دارند و هم حالت محافظ برای فلز می باشد.

 

لازم به ذکر است که بدانید سیم آلومینیومی بدون روکش، از مزایایی برخوردار می باشد که کار سیم کار را برای تاسیس شبکه های برقی، بسیار آسان ساخته و سبب می شود آنها هزینه‌ی کمتری را در بر گیرند و عیب یابی در آن بسیار آسان است. از این رو، در صورت بروز مشکل، از هزینه های کمی برخوردار می شوند.

 

نحوه ساخت مفتول گالوانیزه سرد

راهنمای خرید سیم آلومینیومی بدون روکش

سیم افشان آلومینیومی، از رشته های ۱۳۵۰ تهیه می شود که مقاومت خوبی را در بر دارد. سیم آلومینیومی صادراتی نیز، به تنهایی به عنوان هادی قرار گرفته در کیفیت های متفاوتی تولید می شود. برای انتخاب بهتر و مطمئن تر، بهتر است از راهنمای خرید سیم آلومینیومی بدون روکش استفاده نمایید.

 

همچنین به خاطر داشته باشید که سیم آلومینیومی بدون روکش، دارای مغزی از فولاد می باشد که پوشش آن از آلومینیوم است و درون آن تشکیل شده از ۳۷ رشته است.

 

یکی از مورد اعتماد ترین فروشگاه ها، فروش سیم آلومینیومی بدون روکش در ایران می باشد که تولید کننده این محصول است و خریداران می توانند، به شکل غیر حضوری محصول مورد نظر خودشان را ثبت و تهیه نمایند.

 

این سیم ها، در مقابل باد های شدید دوام ندارند و این امر از معایب سیم مفتول آلومینیوم می باشد. همچنین، خطر آتش سوزی را بالا می برد و سبب خطرات جانی و مالی می گردد.

 

راهنمای خرید سیم آلومینیومی بدون روکش

1

  1. سلام و خسته نباشید خدمت تولید کننده محترم … در مقابل سیل واردان محصول مشابه بی کیفیت پر واضح است که در صورت ارائه کیفیت استاندارد می توان بازار داخلی را با قیمت و کیفیت مناسب اشباع کرد و باعث سود آوری و ارز آوری برای کشور خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما