Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 47 in /home/hexoagen/public_html/simfelezi/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
توزیع کنندگان سیم مفتول سیاه - دی

توزیع کنندگان سیم مفتول سیاه

در طول سال ها، تقاضا برای تولید سیم مفتول سیاه به دلیل افزایش استفاده در محصولات صنعتی و خانگی افزایش یافته است. کلاف یعنی سیم مفتول در کارخانه، نورد می شود و با کیفیت تجاری و ویژه مناسب برای استفاده در بسیاری از بخش ها تولید می شود. برای دریافت اطلاعات دقیق تر در مورد سیم مفتول، آهن کلاف و بهره مندی از مزیت های قیمتی محصولات مفتولی می توانید با توزیع کنندگان در این زمینه ارتباط برقرار نمایید.

 

توزیع کنندگان سیم مفتول سیاه

از خصوصیات سیم مفتول چه می‌دانید؟

سیم مفتولی یک میلگرد فلزی نیمه کاره به صورت کلاف است که با نورد گرم ساخته می شود و عموماً برای کشش سرد در مقاطع گرد یا نیمه گرد، مربع، مستطیل و شش ضلعی استفاده می شود. در سازه فولادی، آهن و آلیاژ کربن حاوی کمتر از ۱٫۸ درصد کربن می تواند طیف گسترده‌ای از خواص را با عملیات مکانیکی و حرارتی به دست آورد. از سیم مفتول برای کاربرد های گسترده‌ای از وسایل نقلیه موتوری گرفته تا ساخت و ساز، پل ها و حتی تلاش های تحقیقاتی اساسی استفاده می شود.

 

سیم مفتول معمولاً یک محصول نهایی است و برای پردازش بیشتر به صورت سرد شکل می گیرد. با این که شکل های متنوعی دارد، بیشتر به صورت گرد در می آید. قطر ها اغلب از ۵ تا ۱۵ میلی‌ متر متغیر است که اکثر آنها با استاندارد های ISO مطابقت دارند. این امر باعث می‌ شود اندازه‌ ها با افزایش ۱ میلی‌ متر تا ۲۰ میلی‌ متر پیشرفت کنند. تمام میله های سیم فولادی بدون هیچ گونه شکستگی به سیم پیچ ها تبدیل می شوند. این برای اطمینان از این که میله های سیم فولادی برای پردازش بیشتر (معمولاً با عملیات حرارتی، پوشش و تمیز کردن) به خوبی آماده شده‌اند.

 

قطر داخلی کویل ها اغلب از ۸۱۰ تا ۹۱۰ میلی متر و خارجی از ۱۱۰۰ تا ۱۳۰۰ میلی متر متغیر است (بستگی به توانایی تجهیزات آسیاب دارد). متعاقباً وزن کویل ها از حدود ۶۰۰ کیلوگرم و بزرگتر از ۲ تن متفاوت است. سیم مفتول بسته به نحوه شکل گیری و درمان آن، می تواند برای طیف گسترده‌ای از محصولات استفاده شود. کاربرد اصلی در ساخت موارد زیر است:

  •  توری آهنی
  • فنر
  •  سیم تقویتی
  • سیم خاردار
  •  سیم طناب
  • شبکه سیمی جوش داده شدهاز خصوصیات سیم مفتول چه می‌دانید؟

مختصری درباره فرآیند تولید سیم مفتول روکش دار

سیمی که از مس ساخته شده است و می تواند جریان الکتریکی را عایق کند، به آن سیم مفتول روکش دار گفته می شود. سیم فولادی کم کربن، سیم فولادی گالوانیزه یا سیم آنیل شده را می توان با PVC با یک اکسترودر در ضخامت خاصی پوشش داد. سیم مفتول با روکش پی‌وی‌سی در مقایسه با سیم آهنی گالوانیزه معمولی مقاومت در برابر خوردگی و خاصیت ضد پیری و عمر طولانی تری دارد. رنگ های مختلف مقیاس RAL روی روکش PVC را می توان برای اهداف تزئینی در محیط کار و محیط های طبیعی تولید کرد.

 

در طی فرآیند ساخت سیم فولادی سرد کشیده شده، فولاد از داخل قالب کششی در دمای اتاق عبور داده می شود. یک دستگاه گیره سیم پیچ فولادی کشیده نشده را از طریق قالب می کشد تا طول را افزایش دهد، عرض متقاطع را کاهش دهد و فولاد را به شکل دلخواه در آورد. عبور های متعدد از یک قالب برای شکل دادن به سیم سرد به شکل و خواص مورد نظر ضروری است. بین هر عبور از قالب، سیم معمولاً برای افزایش شکل‌ پذیری سیم و تغییر ویژگی‌ های فولاد آنیل می‌ شود. فولاد را می توان قبل در طول یا بعد از عبور از قالب آنیل کرد – تمام این ها به مشخصات انتهایی سیم فولادی بستگی دارد.

 

همچنین از آن در ساخت ترانسفورماتور ها، سلف ها، موتور ها، بلندگو ها، محرک های سر هارد دیسک، آهنربا های الکتریکی و غیره استفاده می شود. از سیم ها سیم مسی عایق‌ شده و کابل مسی عایق‌ شده از رایج‌ ترین منابع برای ضایعات هستند. در تولید قطعات الکترونیکی از جمله تلفن، پیجر، کامپیوتر های شخصی و لوازم الکترونیکی خودرو استفاده می شود.

 

مختصری درباره فرآیند تولید سیم مفتول روکش دار

۳ نکته مهم در مورد سیم مفتول نسوز

آتش سوزی عامل اصلی تلفات جانی و مالی انسان ها است. ایمنی آتش سوزی یکی از حوزه های اصلی تمرکز برای اکثر برند های خوب سیم و کابل است. هنگام بررسی این که از کدام کابل یا سیم در شرایط آتش سوزی استفاده شود، دو سوال کلیدی وجود دارد: اگر با آتش تماس پیدا کند، آیا می سوزد؟ اگر چنین است، آیا اجازه گسترش بیشتر آتش را می دهد؟

 

سیم های مقاوم در برابر آتش می‌ توانند در شرایط آتش‌سوزی بدون آتش‌سوزی در محیط اطراف خود به طور معمول به کار خود ادامه دهند. سیم مفتول نسوز نه تنها قادر به مقاومت در برابر اشتعال و جلوگیری از گسترش شعله است، بلکه می تواند برای چند ساعت در حالی که آتش در اطراف آن بیداد می کند به عملکرد عادی خود ادامه دهد. این ویژگی آن را برای استفاده در سیستم های حیاتی ایمنی ایده‌آل می کند.

 

یک سیم یا کابل مقاوم در برابر حرارت یا دمای بالا در صورت قرار گرفتن در معرض شعله هیچ قولی برای عملکرد نخواهد داشت؛ اما بدون ذوب شدن در برابر دمای بالاتر مقاومت می کند. سیم و کابل های اصلی، مانند انواع مورد استفاده در سیم کشی خانه، معمولاً در دمای ۷۰ تا ۱۲۰ درجه سانتی گراد دوام می آورند؛ بنابراین کابل های با دمای بالا را می توان از حدود ۱۲۵ درجه سانتی گراد تا انعطاف پذیرترین پلاستیک در نظر گرفت: PTFE، که می تواند به طور مداوم کار کند. در دمای ۲۶۰ درجه سانتیگراد و حتی می تواند برای دوره های کوتاه به کمتر از ۴۰۰ درجه سانتیگراد برسد.

 

این سیم در برابر خوردگی اسیدی بسیار مقاوم است. نقطه ذوب بالایی دارد و رسانای گرما و الکتریسیته خوبی است.

مقاوم در برابر حرارت: در دما های بالا به طور معمول عمل می کند. همچنین ممکن است در صورت آتش سوزی به طور معمول عمل نکند.

مقاوم در برابر آتش: می تواند به طور معمول در شرایط آتش سوزی عمل کند.

بازدارنده شعله: در شرایط آتش سوزی به طور معمول عمل نمی کند، اما به طور فعال از گسترش آتش جلوگیری می کند.

 

3 نکته مهم در مورد سیم مفتول نسوز

صادرات عمده سیم مفتول سیاه

امروزه صادرات سیم مفتول سیاه که جز پر کاربرد ترین محصولات در تمام کشور ها است، به صورت عمده و درسطح بالایی انجام می شود. صادر کنندگان در زمینه تجارت سیم مفتول به طور فعالانه به حرفه خود مشغول می باشند. سازندگان سیم و کابل نیز مراقب حفظ استاندارد های ملی و بین المللی شده‌اند. امروزه برای عایق کاری سیم ها از مواد مقاوم در برابر آتش با کیفیت خوب استفاده می نمایند.

 

صادرات عمده سیم مفتول سیاه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما