Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 38 in /home/hexoagen/public_html/simfelezi/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
توزیع کنندگان سیم مفتول گلخانه‌ای - دی

توزیع کنندگان سیم مفتول گلخانه‌ای

سیم مفتول گلخانه‌ای یکی از پر کاربرد ترین انواع سیم مفتول است که در گلخانه ها از آن استفاده می شود که برای وصل کردن شاخه در ختان گلخانه‌ای به سقف گلخانه کاربرد دارد تا شاخه درختان در اثر سنگینی شکسته نشده و میوه در موعد مقرر قابل برداشت شود. تولید کنندگان این نوع سیم را در انواع مختلف و با قطر های متنوعی که هر کدام مناسب استفاده در یک گلخانه است را تولید نموده است. همچنین با قیمت مناسب سیم مفتولی گلخانه‌ای را در اختیار تو زیع کنندگان این کالا قرار می دهند. توزیع کنندگان این کالا را در دو نوع روکش دار و بدون روکش در بازار توزیع می نمایند که قیمت آنها با هم متفاوت است. بنابراین می توان گفت که نوع روکش دار آن قیمت بیشتری نسبت به نوع ساده آن دارد‌.

 

توزیع کنندگان سیم مفتول گلخانه ای

از خصوصیات سیم مفتول نسوز چه می‌ دانید؟

سیم مفتول نسوز به سیمی گفته می شود که بر روی آن روکشی تعبیه شده است که مانند یک عایق عمل کرده و به توانایی تحمل دما های بسیار بالا را داده است. این سیم در دو نوع تولید می شود که یک نوع آن فقط یک لایه روکش دارد که توانایی تحمل درجه حرارت زیادی را دارد و نوع دیگر آن که دو لایه رو کش دارد که می تواند در جه حرارت های بسیار بالایی را تحمل کند.

 

سیم ها علاوه بر تحمل حرارت بیرون، می توانند دمایی که در اثر جریان برق در درون سیم مفتول به وجود می آید را به خوبی تحمل کنند. این نوع سیم نسوز علاوه بر مقاومت در برابر حرارت، در برابر بسیاری از مواد دیگر مانند مواد شیمیایی مقاومت بالایی دارند. به همین جهت در صنایع مختلفی مانند صنایع پزشکی از آنها استفاده می شود‌. ضمن این که در برابر عواملی مانند سرما مقاومت بسیار خوبی را از خود نشان می دهند.

 

از توانایی سیم های نسوز در برابر اشعه ها نیز نباید غافل شد که مزیت این نوع سیم ها به حساب می آید و همه این موارد باعث استفاده این سیم ها در بسیاری از صنایع شده است. این سیم ها نسوز هستند و به دلیل روکشی که دارند اگر در هوای آزاد و در مقابل شرایط جوی قرار بگیرند، پوسیده نمی شوند و چون نرم هستند در تمام فضا ساختمان می توان از آنها استفاده کرد؛ به این دلیل که خم می شوند و به راحتی قابل استفاده هستند. این سیم ها با سیم های مفتولی دیگر بسیار متفاوت هستند؛ به این دلیل که ضخامت به کار رفته در آنها متفاوت است و می توان از آنها در سیم کشی های مختلف قابل استفاده نمود.

 

از خصوصیات سیم مفتول نسوز چه می‌دانید؟

مختصری درباره فرآیند تولید سیم مفتول

فرآیند تولید سیم مفتولی بسیار با اهمیت است، به این دلیل که بعد از تولید این سیم ها به شکل گسترده‌ای در صنایع مختلف از آن ها استفاده می شود. این سیم ها بر اساس نوع تولید آنها به دو نوع ساده و کششی تقسیم می شوند. سیم مفتول ساده که در کار خانه ها تولید و به همان صورت در بازار نیز توزیع می شوند.

 

نوع دیگر سیم مفتول که از فولاد نرم به دست می آید، توسط دستگاه های مختلف تولید می شود که طی مراحل مختلف و در ضخامت های گوناگونی تولید می شوند. بنابراین به هر اندازه که سیم ضخیم تر باشد، با سرعت بیشتری کار تولید آن انجام می شود و به هر اندازه که سیم نازک تر باشد، سرعت تولید آن پایین تر است. به دلیل این که تولید سیم های نازک به دقت بالاتری نیاز دارد.

 

پس  از تولید سیم مفتول با درجه حرارت بالا، مرحله سرد شدن سیم های مفتولی هم خیلی مهم است و باید سرد شدن آنها به صورت تدریجی باشد؛ زیرا اگر دمای این سیم ها به به سرعت کاهش یابد، سیم به راحتی می شکند و کیفیت خود را از دست می دهد.

 

پس از مرحله سرد شدن مقاومت سیم ها را در مقابل زنگ زدگی مورد آزمایش قرار می گیردظ، بنابراین اگر سیم مفتولی مقاومت لازم در برابر زنگ زدگی داشته باشد مرحله نصب روکش انجام می شود. بعد از این مرحله توسط دستگاه های مخصوص سیم ها به صورت کلاف در می آید که کار حمل و نقل سیم ها راحت تر باشد.

 

مختصری درباره فرآیند تولید سیم مفتول

۳ نکته مهم در مورد سیم مفتول فنری

سیم مفتول فنری در رده سیم هایی قرار دارد که در ترکیب آنها به غیر از فولاد از مواد دیگری هم استفاده شده است. این سیم ها در قطر های مختلفی تولید می شود که خاصیت کششی دارند که همین خاصیت یک مزیت برای این نوع سیم ها به حساب می آید و باعث می شود که مقاومت بالایی داشته باشند و در برابر خورده شدن و زنگ زدن مقاوم باشد و در صنایع مختلفی مانند تولید مبلمان و بسیاری دیگر از صنایع از این نوع سیم فنری استفاده شود.

 

سیم فنری مفتول از سخت ترین و با دوام ترین مفتول ها به حساب می آید. به همین دلیل قابلیت جوش پذیری ندارند که نوع ساخت و تولید سیم مفتول فنری با دیگر سیم های مفتولی متفاوت است. مواد به کار رفته در سیم فنری اندازه مشخصی دارند و به هیچ عنوان نمی توان مقدار آنها را کم و یا زیاد کرد. به این دلیل که خاصیت ارتجاعی آنها از بین می رود و به راحتی شکسته می شوند.

 

3 نکته مهم در مورد سیم مفتول فنری

صادرات عمده سیم مفتول گلخانه‌ای

سیم مفتول گلخانه‌ای یکی از کالا های پر طرفدار در صادرات است که مشتریان خارجی زیادی تمایل به خرید آن را دارند. این سیم به صورت عمده‌ای و با قیمت مناسب به بسیاری از کشور ها و به خصوص کشور های همسایه صادر می شود. بنابراین علاوه بر این که سود زیادی را نصیب صادر کنندگان این محصول می کند به عنوان یک صادرات غیر نفتی باعث ورود ارز زیادی هم به ایران می شود.

 

صادر کنندگان این کالا با راه اندازی سایت هایی اقدام به صادرات سیم مفتولی می کنند. آنها از این طریق انواع سیم های گلخانه‌ای مفتولی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می کنند که راه را برای خرید مشتریان خارجی را هموار نموده‌اند. بنابراین خریداران خارجی با مراجعه به این سایت ها می توانند مقدار سیم مفتولی مورد نیاز خود را در سایز های مختلف و با قیمت عمده‌ای و کم و با صرف کمترین هزینه ممکن آن را خریداری نمایند.

 

صادرات عمده سیم مفتول گلخانه ای

7

  1. سلام وقت بخیر
    سیم مفتول گلخانه ای کاربرد زیادی دارد من تولید کننده انگورم به صورت عمده میخوام سفارش بدم چه جوری و ظرف چند روز به دستم میرسه؟

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  2. سیم های مفتول گلخانه ای بسیار کاربرد های خوبی در حوزه ی گلخانه دارندو بسیار استفاده های خوبی میشه ازش کرد

  3. سلام و وقت بخیر خدمت شما من در زمینه تولید سیم مفتول گلخانه ای فعالیت دارم و از سایت شما هم خرید کردم ممنون

  4. با سلام و خسته نباشید سیم مفتولی فنری مناسب استفاده در خیلی جاها هست بیشترین استفاده اونو رو گلخانه ها میبینیم

  5. سلام خریداران خارجی با مراجعه به این سایت ها می توانند مقدار سیم مفتولی مورد نیاز خود را در سایز های مختلف و با قیمت عمده‌ای و کم و با صرف کمترین هزینه ممکن آن را خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما