Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 26 in /home/hexoagen/public_html/simfelezi/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
تولید کنندگان مفتول استنلس استیل باریک - دی

تولید کنندگان مفتول استنلس استیل باریک

مفتول استنلس استیل باریک، امروزه به بهترین نحو پخش می‌ شود و تقریباً در همه جا ایران با اهمیت مفتول استنلس استیل آشنا هستند. این محصول به خاطر خاصیت کششی جالبی که دارد تا ۱٫۵ میلی متر بدون هیچ آسیبی کشیده می شود. همچنین بسیار نرم و انعطاف پذیر است و در برابر نیروی کششی و خمشی مقاوم و در برابر ضربات بدون شکستگی و ترد بوده و حالت خود را حفظ می نماید.

 

تولیدکنندگان مفتول استنلس استیل باریک

مشخصات مفتول استنلس استیل باریک

مفتول ها دارای سایز های مختلفی هستند و هر سایز با توجه به کاربردی که دارد، می تواند باعث اعجاب شما بشود و شما را راضی نگه دارد. با این حال می توان گفت انواع مفتول با سایز های مختلفی که دارند، بسیار محکم و مقاوم هستند و مفتول استنلس استیل نیز از این ویژگی برخوردار است. انواع مفتول استنلس به شرح زیر هستند:

 

مفتول سیاه: به مفتول آنیل شده و یا آرماتور بندی نیز معروف است که در بسته بندی و قالب بندی و همانطور که گفته شد در آرماتور بندی کاربرد دارد.

 

مفتول سفید: مفتول گالوانیزه سفید، ترکیبی از فولاد و روی است و شامل دو نوع سرد و گرم می باشد. از جمله دلایل استفاده از مفتول گالوانیزه موارد ذیل است: زنگ نزدن، کم هزینه بودن، مقاوم در برابر آسیب، مقاوم در برابر آتش و قدرت حمایتی.

 

مفتول مسوار: به علت استفاده از مس در این نوع مفتول، این نام گذاری صورت گرفته است. این نوع از مفتول کاربرد های بسیاری در بسته بندی، عایق بندی، قالب بندی، آرماتور بندی، یخچال سازی، کابینت سازی و در صنایع مفتولی، ریلی، صنعتی و خانگی دارد.

 

مفتول استنلس استیل: از فولاد ضد زنگ به دست می آید. کاربرد این نوع مفتول استنلس استیل، در صناع نفت و پتروشیمی و گاز است و در ساخت سازه های دریایی کاربرد هایی دارد. همچنین در تولید فنر های لول، فشاری، کششی و لوازمی مانند: آب چکان های اشپزخانه، قطعات یخچال و فریزر نیز به کار برده می شود.

 

مفتول فنر: این نوع مفتول جزو پر کربن ترین مفتول ها هستند و خاصیت ارتجاعی خوبی دارند. همچنین در صنایع خودرو، ریلی، نظامی، لوازم خانگی، کشاورزی و ساخت صندلی و مبلمان استفاده می شوند.

 

مشخصات مفتول استنلس استیل باریک

روش های تهیه مفتول استنلس استیل باریک

مفتول استنلس اصل علاوه بر داشتن خاصیت ضد زنگ بودن،در برابر خوردگی نیز بسیار مقاوم است. قیمت سیم مفتول استنلس استیل به صورت کیلویی داده می شود و در سایز های ۰/۲ تا ۶ میلی متر در آلیاژ های ۳۰۱ ،۳۰۲ ،۳۰۴، ۳۰۹، ۳۱۰، ۳۱۶، ۳۲۱، و ۴۲۰ قابل سفارش است.

 

پس از دریافت لیست قیمت، کارشناسان جزئیات سفارش اعم از قیمت و مشخصات، شرایط پرداخت، نحوه و زمان بارگیری و زمان تحویل را به همراه پیش فاکتور به شما ارائه می دهند. به چند نکته در هنگام خرید دقت نمایید: به مشخصات، به صورت دقیق توجه نمایید. به نواسانات قیمت در بازار توجه داشته باشید. در صورت عدم وجود امکان مشاهده محصول و یا مشاوره خرید، با کارشناسان مربوطه آن سایت در تماس باشید و یا از طریق شماره های تماس، پیگیری خود را انجام دهید.

 

روش های تهیه مفتول استنلس استیل باریک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما