Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 35 in /home/hexoagen/public_html/simfelezi/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
تولیدی انواع مفتول سیاه - دی

تولیدی انواع مفتول سیاه

تولیدی انواع مفتول سیاه در این مرکز، انواع محصولات را تولید و به مشتریان ارائه می دهد. انواع مفتول عبارت است از مفتول سیاه، مفتول مسوار، مفتول گالوانیزه، مفتول فنر. این دسته از مفتول ها هر کدام از جنس های متفاوتی برخوردار هستند که با توجه به کاربردشان مورد استفاده قرار می ‌گیرند. این مفتول ها به صورت کلاف در سایز های ۸ و در سایز ۵ و نیم تولید می ‌شود.

تولیدی انواع مفتول سیاه

با کاربرد های مفتول سیاه آشنا شوید

در این مطلب کاربرد های مفتول سیاه را بیان می نماییم تا باعث آشنایی شما مشتریان عزیز شود. این محصولات در نوع چینی و ایرانی تولید می‌ شوند. در نوع سیم چینی به علت این که حرارت بیشتری وارد می شود، انعطاف پذیر تر بوده و از ضخامت بالایی برخوردار می باشند. در نوع ایرانی، این محصولات از وزن های متفاوتی برخوردار است.

مفتول سیاه به دلیل کاربرد های بسیاری که دارد، در این دو نوع چینی و ایرانی مورد استفاده قرار می گیرد که با توجه به موارد مصرفی یک نوع را انتخاب نموده و استفاده می‌ نمایند. از این ابزار ها با توجه به وزن و ضخامت و ابعاد و سایز ها در صنایع مختلف استفاده می ‌شود که با توجه به سفارش مشتریان تولید می گردند. برخی موارد مصرفی این سیم ها را در زیر می بینید:

  1. در تولید میخ
  2. پرچ پانل
  3. الکترود

 

به کار برده می شوند که موارد بسیار ضروری می باشند. این محصولات، از خواص متعددی برخوردار هستند؛ از جمله دارای طول عمر بالا، شکل پذیری بالایی و همچنین بسیار سازگار با محیط می باشند. همچنین در تنوع مختلفی تولید می شوند؛ بنابراین طبیعی است که در بیشتر صنایع کاربرد داشته باشند.

با کاربردهای مفتول سیاه آشنا شوید

عرضه بی واسطه مفتول سیاه

عرضه بی واسطه مفتول سیاه، در این مرکز صورت می ‌گیرد. این مرکز روش های متفاوتی برای خرید مشتریان اعمال نموده است تا به راحتی محصولات مصرفی را خرید نمایند. مفتول سیاه از پوشش دهی گالوانیزه برخوردار است که به دو روش گالوانیزه گرم و گالوانیزه سرد تولید می گردد.

مفتول پلاستیکی، از مقاومت و کیفیت بالایی برخوردار است و در صنایع مختلف استفاده های بسیاری از آن می ‌نمایند. مفتول کروم دارای استحکام کششی بالایی است. همچنین از سطح صاف و صیقلی برخوردار است. این محصولات با کیفیت با دستگاه کشش سرد، در ضخامت ۶ میلی متر ساخته می ‌شود و در کوره‌ ها حرارت داده می‌ شود.

 

نرمی و انعطاف این محصولات، به درجه حرارت آنان بستگی دارد. این محصولات به علت این که از پوشش گالوانیزه برخوردار هستند، باعث مقاومت بالا آنان شده است و مورد استقبال صنعتگران قرار گرفته است.  امروزه این محصولات از قیمت ‌های بسیار متناسبی نیز برخوردار می باشند. از این رو باید این ابزار ها تحمل هر نوع باری را داشته باشند و از مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و خوردگی برخوردار باشند.

 

عرضه بی واسطه مفتول سیاه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما