Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 38 in /home/hexoagen/public_html/simfelezi/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
تولید انواع مفتول فلزی - دی

تولید انواع مفتول فلزی

تولید انواع مفتول فلزی، با استفاده از بهترین مواد اولیه، دستگاه های مدرن و پیشرفته و همچنین با رعایت تمام استاندارد های بین المللی انجام می شود. مفتول فلزی بر خلاف مفتول مسوار یا گالوانیزه، رنگ سیاهی دارد. در واقع مفتولی سیاه می باشد که برای وصل کردن میلگرد های افقی به عمودی در صنعت ساختمانی استفاده می شود.

 

تولید انواع مفتول فلزی

ویژگی های انواع مفتول آرماتور بندی

ویژگی های انواع مفتول آرماتور بندی شامل گزینه های زیر می شوند:

  • کیفیت و دوام عالی دارند.
  • بسیار با استحکام و مقاوم هستند.

مفتول آرماتور بندی در ساختمان سازی، برای ثابت نگاه داشتن میلگرد ها استفاده می شود و در ضخامت های مختلفی تولید می گردد که از پر کاربرد ترین آن، می توان به ضخامت ۱٫۵ میلی متری مفتول سیاه اشاره نمود. هر چند که ضخامت ۴٫۵ میلی متری هم وجود دارد.

 

امروزه مفتول آرماتوربندی، در دو نوع فابریک و تسمه از نظر نوع ساخت وجود دارد. نمونه فابریک مفتول آرماتوربندی، به صورت میلگرد ۶٫۵ کلاف که در اثر عملیات حرارت و کششی در دستگاه های مفتول کشی به قطره های پایین تر تبدیل می شود.

 

همچنین مفتول فابریک آرماتور بندی، کیفیت و قیمت بیشتری نسبت به مفتول تسمه آرماتور بندی دارد. همچنین به وسیله ضایعات کناره ورق آهن در کارخانه های تولید پروفیل درست می شود. در این جا لازم است به این نکته اشاره نماییم که از مفتول آرماتور بندی، برای رابیتس کاری نباید استفاده نمایید.

 

یکی از انواع مفتول، مفتول استیل فنری می باشد که بسیار با استحکام است؛ زیرا با پیشرفته ترین دستگاه تولید شده است و تمام استاندارد های بین المللی در تولید آن رعایت شده است. مفتول آرماتور بندی، قادر است به خوبی میلگرد ها را ثابت نگاه دارد. به همین دلیل، برای ساختمان سازی کاربرد فراوانی دارد. بنابراین همین باعث شده بازار خرید و فروش پر رونقی پیدا نماید و در ضخامت های مختلفی تولید شود.

 

 

ویژگی های انواع مفتول آرماتوربندی

بزرگترین فروشگاه عرضه مفتول فلزی

بزرگترین فروشگاه عرضه مفتول استیل فلزی، توانسته به خوبی پاسخگوی نیاز خریداران باشد؛ زیرا در تمام مراحل فروش و بدون توجه به شرایط اقتصادی بازار، سعی می نماید با کیفیت ترین کالا را در اختیار مشتریان بگذارد. علاوه بر این موارد کاربرد مختلف مفتول فلزی باعث شده، فروشگاه آن بتواند بازار پر رونقی را کسب نماید که به گزینه های زیر می توان اشاره نمود:

 

  • مفتول سیاه با ضخامت ۲٫۵ میلی متری، برای قالب بندی استفاده می شود و در کلاف های ۳۰ کیلوگرمی بسته بندی می شود.

 

  • مفتول سیاه با ضخامت ۳ میلی متری، برای نجاری استفاده می گردد و در کلاف های ۵۰ کیلو گرمی وجود دارد.

 

  • مفتول سیاه با ضخامت ۴ میلی متری، برای بسته بندی کاربرد دارد و دارای بیشترین قیمت می باشد.

 

بزرگترین فروشگاه عرضه مفتول فلزی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما