Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 24 in /home/hexoagen/public_html/simfelezi/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
تولید کننده مفتول گالوانیزه گرم ایرانی فلزی - دی

تولید کننده مفتول گالوانیزه گرم ایرانی فلزی

تولید کننده مفتول گالوانیزه گرم ایرانی فلزی، با استفاده از بهترین مواد اولیه، مطابق با تکنولوژی روز دنیا و با استفاده از دستگاه های مجهز و پیشرفته و همچنین زیر نظر متخصص ترین افراد، انواع مختلف این مفتول را در جنس های مرغوب تولید و روانه بازار می کند و از آن جایی که این مفتول ها، در صنعت کاربرد فراوانی دارند. تولید کننده تمام تلاش خود را می کند با بالا بردن سطح کیفی محصول و در نظر گرفتن بهترین قیمت، نظر و توجه بازار های داخلی و خارجی را جلب نموده و فروش خود را بالا ببرد.

 

 

تولید کننده مفتول گالوانیزه گرم ایرانی فلزی

جنس مفتول گالوانیزه گرم ایرانی

یکی از تجهیزات و وسایلی که در صنایع مختلف، بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، مفتول سیمی می باشد که در انواع مختلفی چون گالوانیزه که خود به دو بخش گرم و سرد تقسیم بندی می شود، وجود دارد، حال ما در این مبحث قصد داریم جنس و کیفیت مفتول گالوانیزه گرم ، مدل ایرانی را، مورد بررسی قرار دهیم.

 

مفتول گالوانیزه گرم ایرانی، در مقایسه با نوع چینی بسیار بهتر و با کیفیت تر است، چرا که طی فرآیند خاصی و با استفاده از فلزات درجه یک ساخته شده است. در واقع این مفتول از گالوانیزه شدن مفتول سیاه به دست می آید که به مفتول سفید نیز معروف است، جنس این مفتول از فولاد کربن با روکش روی است.

 

در فرآیند تولید این مفتول روی را حرارت می دهند و سپس قطعه فولادی درون موادی که مذاب شده اند قرار می گیرد، هر چه آلومینیوم به فلز روی بیشتر افزوده شود مقاومت و استحکام آن در برابر خوردگی افزایش می یابد، در اثر حرارت دادن مفتول سیاه، کربن آن کم می شود در نتیجه مفتول سفید، نرم و انعطاف پذیر می گردد به همین دلیل از آن برای تولید توری حصاری، سیم خاردار، فنس و… استفاده می کنند.

 

قطر مفتول گالوانیزه گرم ایرانی، تقریبا ۲ الی ۴ میلی متر است که به طور زیبا و منظمی روکش شده است. سطح این مفتول بسیار صاف و صیقلی و براق است و به راحتی خمیده و کشیده می شود، از دیگر ویژگی های آن می توان؛ ضد زنگ بودن، مقاومت بالا در برابر اکسید شدن و ساییدگی را نام برد.

 

 

جنس مفتول گالوانیزه گرم ایرانی

خرید مستقیم مفتول گالوانیزه گرم ایرانی

مفتول گالوانیزه گرم ایرانی را با کیفیت عالی و قیمت ارزان می توان به صورت مستقیم و بدون واسطه از نمایندگی های فروش و سایت های اینترنتی مربوط به آن، در حجم های مورد درخواست خریداری نمود، زیرا خرید مستقیم مفتول سبب می شود، خریدار از جنس محصول خریداری شده اطمینان کامل را داشته باشد و هزینه های زیادی را پرداخت نکند.

 

مجموعه ما با ایجاد زمینه خرید مستقیم و بدون واسطه مشتریان خود را در هنگام خرید یاری می دهد، چرا که توسط نماینده فروش خود تمام اطلاعات کامل مفتول به همراه قیمت را در اختیار متقاضیان قرار می دهد تا آنان بتوانند مطابق با نیاز و بودجه خود و پس از بررسی قیمت و کیفیت، آن را خریداری کنند و از خرید خود هم رضایت کامل را داشته باشند.

 

 

خرید مستقیم مفتول گالوانیزه گرم ایرانی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما