Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 42 in /home/hexoagen/public_html/simfelezi/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
تولید کنندگان سیم مفتول گالوانیزه - دی

تولید کنندگان سیم مفتول گالوانیزه

سیم مفتول گالوانیزه، یکی از پرکاربرد ترین و با کیفیت ترین نمونه اتصال دهنده ها در سازه های مختلف به خصوص کاربرد های ساختمانی می باشد که با طول عمر بالا و فیزیک مقاوم بهترین گزینه برای استفاده در تولید وسایل مختلف و یا اتصالات بیرونی یا درونی ساختما ها می باشد. از این رو شما را با ویژگی ها کاربرد مشخصات و مرکز تولید کننده سیم مفتول گالوانیزه آشنا می نماییم. تولید کنندگان سیم مفتول گالوانیزه، انواع مختلف را در انواع مختلفی مانند: سیم مفتول نسوز، سیم مفتول روکش دار و سیم مفتول فولادی را از طریق فروش آنلاین در اختیار مصرف کنندگان به صورت عمده با قیمت مناسب قرار می دهند.

 

تولید کنندگان سیم مفتول گالوانیزه

بارز ترین ویژگی سیم مفتول فولادی

همانطور که میدانید سیم های مفتولی در انواع ضخامت و سختی ها برای انواع کاربرد های ساختمانی از قبیل آرماتور بندی، فنس کشی، قفسه بندی، قالب بندی و انواع مختلفی از سازه‌ های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی سیم های مفتول به دو صورت سیاه یا ساده و یا روکش دار و عایق دسته بندی می شوند که هر یک کاربرد و قابلیت های خاص خود را دارند.

 

بهتر از چنگال خرید و یا استفاده از سیم های مفتولی به نوع سیم و کاربردی که قرار است داشته باشد، توجه کنید. به طور مثال اگر قرار است و سیم مفتول برای لایه های داخلی که توسط مواد و مصالح مختلف پشش داده می‌شوند استفاده شود، می توانید از مفتول خام یا سیاه استفاده نموده و با توجه به کاربردی که دارد، انواع ضخامت و کیفیت مد نظر خود را انتخاب نمایید.

 

همچنین اگر قرار است با سیم مفتول در محیط های آزاد و در معرض عوامل مختلف محیطی و یا مواد شوینده شیمیایی و سایر پیامد های دیگر قرار بگیرند، بهتر است از سیم های مفتول روکش دار و عایق استفاده کنید که توسط یک رایحه محافظ کاور شده‌اند.  اینگونه در طول عمر بیشتر و مقاومت بالاتری داشته و در مقابله با عوامل محیطی دچار پوسیدگی فرسایش شکستگی و یا نازک شدن و در نهایت از بین رفتن نمی شود.

 

بارزترین ویژگی سیم مفتول فولادی

نکات کلیدی در انتخاب سیم مفتول روکش دار

مدار یکی از ابزار مهم در صنعت ساخت و ساز می باشد. از این رو انواع گوناگونی در بازار وجود دارد که هر کدام کاربرد های مخصوص به خود را دارد. مفتول روکش دار، محصولی است که از فولاد تولید می‌ شود. عموماً فولاد هایی که در تولید سیم مفتول به کار می‌ رود از نوع کم کربن است. یکی از فرآیندهای کشش و نورد در تولید آنها استفاده می شود.

 

سیم مفتول ها در دو نوع روکش دار و بدون روکش استفاده می شود. از نوع بدون روکش آن در صنعت ساخت و ساز به عنوان یک نگهدارنده استفاده می‌ شود. سیم روکش دار نیز از تنوع و گستردگی بسیار زیادی برخوردار است که در ساخت بعضی از آنها از مس استفاده می‌ شود و در کار های الکترونیکی نیز این ابزار کاربرد های زیادی دارد.

 

سیم مفتول روکش دار به دلیل برخی ویژگی‌ ها، استفاده های زیادتری نسبت به سیم مفتول بدون روکش دارد. یکی از این دلایل مقاومت و استحکام بالای آن در مقابل زنگ زدگی و آسیب‌ های بیرونی می باشد که به دلیل استحکام بالا می توان در محیط های بیرونی نیز از این سیم مفتول استفاده کرد.

 

درباره شرایط آب و هوای بیرون مانند گرما و سرما، قدرت مقاومت زیادی دارد. مقاومت این سیم مفتول در برابر گرما و آتش به دلیل نقطه ذوب بالا و هزینه کم و قدرت انعطاف پذیری زیادی که دارد، می‌تواند در تمام قسمت‌های ساخت و ساز ساختمان از آن به راحتی استفاده کرد. مزایا و قابلیت های بسیار زیاد دیگر باعث استفاده از این سیم مفتول نسبت به سیم مفتول های دیگر در بازار می‌ شود.

 

نکات کلیدی در انتخاب سیم مفتول روکش دار

خصوصیات قابل توجه سیم مفتول نسوز

با توجه به مواردی که اشاره کردید، دانستیم که سیم ها مطالب مختلفی دارد. علاوه بر این که این سیم ها به دو نوع ساده و یا تقسیم می شوند، نوع عایق آن نیز دسته های مختلفی را چک توسط مواد یایی و یا صنعتی مختلفی پوشش داده می‌ شود ممکن است سیم‌ های مفتول توسط رنگ ضد زنگ روی و یا مایع گالوانیزه پوشش داده شوند‌. به طور مثال مفتول هایی که در صورت مایع گالوانیزه و یا الکترو کاور شده‌اند علاوه بر فیزیک فوق العاده و مقاوم، ویژگی و قابلیت های زیبا سازی داشته و برای محیط هایی که ظاهر و نمای کلی کار نیز اهمیت دارد مورد استفاده قرار می گیرند.

 

سیم مفتول سیاه نیز که حالت بدون عایق این اتصال دهنده ها می باشد، کاربرد ویژه‌ای در اتصال انواع فعالیت های آرماتور بندی اتصال میلگرد ها و قطعاتی است که قرار است با چینش و فیزیک بخصوصی در کنار یکدیگر قرار بگیرند. مفتول سیاه حالت خامه یا پیش ساخته تمامیه انواع مختلف مفتول است که توسط کوره های صنعتی پخته شده و ماده اولیه ماده گالوانیزه را تشکیل می دهد.  همچنین در تهیه انواع توری، میخ، سیم خار دار، مجسمه سازی، کشاورزی، نجاری، تزئینات، توری پرسی، گابیون، توری حصاری و … کاربرد دارد.

 

در واقع از نرمی و انعطاف پذیری بالایی برخوردار است و در برابر عوامل مختلف مقاومت بالایی دارد. قابلیت چکش خواری و شکل پذیری بالایی داشته و به همین منظور در تهیه سازه های مختلفی کاربرد دارد و ضخامت، قطر، سختی، و سایز های مختلفی دارد. این مفتول  آسیا از نقطه ذوب پایین تری برخوردار است؛ به همین راحت در انواع اتصالات و ساخت و ساز ها بیشترین کاربرد و راحت ترین نوع کارایی را دارد.

 

این موارد تنها بخشی از خصوصیات و مزیت های سیم مفتول سیاه هستند که سبب شده به عنوان یکی از پر کاربرد ترین و اساسی ترین قطعات در صنعت های مختلف ساختمان سازی، کشاورزی، کارهای صنعتی و هنری نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

 

خصوصیات قابل توجه سیم مفتول نسوز

بازار خرید سیم مفتول گالوانیزه

قیمت خرید سیم مفتول گالوانیزه به نوع جنس گالوانیزه و ضخامت آن بستگی دارد. در هنگام خرید سیم مفتول گالوانیزه نسبت به نیازمان باید دقت کنیم از سیم مفتول های ضخیم یا نازک تر خریداری نماییم. تولید و ساخت سیم مفتول گالوانیزه مراحل و فرآیند های سخت و طولانی باید انجام شود تا بتوان به عنوان یک محصول کاربردی و با کیفیت از آن استفاده نمود.

 

به همین دلیل در بازار قیمت سیم مفتول گالوانیزه نسبت به سیم مفتول های معمولی سیم مفتول های آرماتور بندی گرانتر است. همچنین قصد خرید سیم مفتول گالوانیزه را به صورت عمده دارند. برای این که هزینه کمتری را نسبت به بازار پرداخت نمایند، می‌ توانند از طریق اینترنتی به مراکز تولید آن مراجعه کرده و سیم و مفتول را به صورت عمده با قیمت مناسب و مقرون به صرفه تر خریداری نمود.

 

بازار خرید سیم مفتول گالوانیزه

2

  1. سلام و روز بخیر من از سایت شما سیم مفتول گالوانیزه خریدم خیلی هم کیفیت خوبی داشت ممنون از شما

  2. سلام و روز بخیر من از سایت شما سیم مفتول گالوانیزه خریدم خیلی هم کیفیت خوبی داشت ممنون از شما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما