Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 54 in /home/hexoagen/public_html/simfelezi/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
تولید کنندگان سیم گالوانیزه روکش دار - دی

تولید کنندگان سیم گالوانیزه روکش دار

این روزها توزیع کننده محصولات پرکاربرد و پر مصرف و با کیفیت، نظیر سیم گالوانیزه روکش دار توانسته‌اند، مقادیر زیادی از این محصول را به سراسر شهرهای ایران،  ارائه دهند سیم نوع محصول در ایران تولید می شود و از کیفیت های بالایی برخوردار می باشد، این نوع سیم در انواع مختلفی در بازار موجود است و کارایی زیادی در وسایل تزیینی و همچنین مرغداری‌ها را به همراه دارد، بد نیست بدانید توزیع آن به سراسر شهرهای ایران، امکان پذیر می باشد.

 

 

تولید کنندگان سیم گالوانیزه روکش دار

سیم استیل گالوانیزه چه ویژگی‌ هایی دارد؟

سیم مفتول گالوانیزه، در واقع همان مفتول سیاه است که طی فرآیندی گالوانیزه شده است، در طی این فرآیند، سیم مفتول در مقابل خوردگی و زنگ زدن، مقاوم شده و می توان از آن در هر شرایط آب و هوایی استفاده کرد، برای این منظور، نیاز است مفتول های فولادی که بدون اکسید هستند را در مخازن روی مذاب قرار دهند تا یک لایه چسبنده و محافظ از فلز روی، روی مفتول ایجاد شود. بنابراین، می توان گفت که مفتول گالوانیزه، دارای لایه های آلیاژی است که آن را در برابر خوردگی و اکسید شدن محافظت می کند.

 

سیم مفتول گالوانیزه در دو نوع تولید می شود، مفتول گالوانیزه سرد و مفتول گالوانیزه گرم که هر کدام به روش خاصی ساخته شده و خصوصیات ویژه خود را دارند، مفتول گالوانیزه سرد، محصولی است که لایه محافظتی روی آن از ضخامت کمتری برخوردار می باشد. در نتیجه مفتول گالوانیزه سرد، خیلی در برابر رطوبت و آب مقاوم نیست و غالبا در قطرهای ۰٫۵ تا ۶ میلیمتر و به دو صورت کلاف و شاخه تولید می شود. خواص مکانیکی و حالت شیمیایی این محصول، بستگی به نوع میلگردی دارد که از آن ساخته شده است، این محصول بسیار نرم و منعطف بوده و در برابر کشش و خمش مقاومت خوبی دارد.

 

مفتول گالوانیزه گرم، با روش گالوانیزاسیون داغ، پوشش دهی می شود، به این روش آنیل گفته شده و سیم مفتول سیاه را در دمای مشخصی حرارت می دهند، سپس آن را در مخزن روی مذاب غوطه ور کرده و روکش روی آن ایجاد می شود، این محصول هم، مثل گالوانیزه سرد از مقاومت بالایی در مقابل خم شدن و پیچیده شدن برخوردار است و سطح بسیار صاف و یکدستی دارد.

 

 

سیم استیل گالوانیزه چه ویژگی‌هایی دارد؟

۳ مورد از مزایای سیم گالوانیزه نسوز

در این بخش از مقاله، ۳ مورد از مزایای سیم استیل گالوانیزه را بیان خواهیم کرد تا خوانندگان گرامی، بیشتر با ویژگی های مثبت این محصول آشنا شوند:

 

سیم استیل گالوانیزه، یکی از مقاوم ترین انواع مفتول است که با استفاده از فولاد ضد زنگ ساخته می شود، این محصول با طراحی و ترکیبات خاصی که دارد، در برابر ضربات مقاومت زیادی از خود نشان می دهد و یک مفتول ضد خش محسوب می شود.

 

این نوع سیم استیل، در مقابل خوردگی و اکسید شدن هم از دوام فراوانی برخوردار می باشد و می توان گفت که این محصول، به عنوان یک ماده ضد زنگ به شمار می آید که در شرایط آب و هوایی گوناگون کاربرد و کارایی فوق العاده خوبی دارد.

 

این سیم گالوانیزه طول عمر بسیار بالایی نیز دارد و همین مسئله و همچنین مقاومت منحصر به فرد آن در آب و هوا های مختلف، سبب شده است که بتوان از آن در سازه های آبی و صنایع نفت، گاز و پتروشیمی به بهترین شکل استفاده کرد، در ساخت وسایل ضد زنگی مانند؛  لوازم خانگی چون یخچال، ماشین لباسشویی، ظرفشویی و… هم این مفتول به طور گسترده ای بکار می رود.

 

 

3 مورد از مزایای سیم گالوانیزه نسوز

آشنایی مختصر با سیم مفتول گالوانیزه

امروزه ممکن است برخی از افراد، در مورد شاخصه های بارز محصولات گالوانیزه فنری اطلاعات زیادی نداشته باشند که ما در این مقاله برای این دسته از افراد در مورد آن توضیحات لازم را ارائه می کنیم، گالوانیزه یکی از محصولات پرکاربرد در ایران می باشد و بیشترین کاربرد را در ساخت وسایل تزیینی و ایجاد حصارها دارد، جنس آن از فلزی می باشد حال که با این کالا آشنا شدیم بد نیست با یکدیگر به شناخت شاخصه های بارز آن به گفتگو بپردازیم.  این کالا همانطور که بیان شد، از جنس فلز می باشد و دارای این شاخص های سطر ذیل می باشد.

 

  1. استحکام کششی بالایی را به همراه دارد.
  2. مقاومت زیادی در برابر زنگ زدگی از خود نشان می دهد.
  3. زده خوردگی بسیار زیادی دارد.
  4. در برابر عایق های حرارتی انعطاف پذیری آن بی نظیر است.
  5. در رطوبت و اسیدها می توان از آن به خوبی استفاده کرد.
  6. مقاومت آن در برابر ساییدگی بسیار بالا می باشد.

 

حال که با مشخصه های این محصول آشنا شدیم، بد نیست بدانید که تولید این کالا در بازیافت های درجه یک، تشکیل می شود و به خاطر داشته باشید که سیم گالوانیزه در نوع تولید می گردد که یکی دیگر از این کالاها، سیم گالوانیزه نسوز می باشد که در مقابل حرارت و آتش سوزی ها هیچ تغییراتی را از خود نشان نمی دهد و برای مدت زمان طولانی می توان، آن را مورد استفاده قرار داد. بد نیست بدانید که سیم گالوانیزه نسوز از زمینه مواد بازیافتی پلاستیکی صورت می گیرد، دارای جنس ضخیم و محکمی می باشد جنس آن نرم می باشد.

 

 

آشنایی مختصر با سیم مفتول گالوانیزه

فروشندگان انواع سیم گالوانیزه روکش دار

این روز ها افراد زیادی در مراکز فروش محصولات پرکاربرد و بی نظیر سیم گالوانیزه روکش دار، مشغول به کار می باشند. این افراد، روزانه مقادیر زیادی از این محصول را به قیمت بسیار مناسب و ارزان در اختیار متقاضیان قرار می دهند و از آنجایی که این محصول از کیفیت و مرغوبیت بالایی دارد، افراد زیادی آن را خریداری و حمایت می کنند.

 

در این مراکز فروش سیم گالوانیزه، به صورت مستقیم انجام می گردد و خریداران می توانند از کیفیت و مرغوبیت آن به خوبی آگاه شوند. این محصول در ایران تولید می گردد، فروش آن در طی سال جاری بسیار افزایش داشته است که این سبب دلگرمی در تولید هر چه بیشتر این کالا می شود. بد نیست بدانید به دلیل کارایی زیاد و کیفیت بالایی از این نوع سیم به جا مانده است، توانسته جایگاه بزرگی را برای خود در میان بازارهای صادراتی باز کند.

 

لازم بذکر است بدانید، در مراکز فروش، قیمت محصول را تولید کنندگان به صورت عمده اعلام می کنند و آنها قیمتی را درنظر می گیرند که خریداران و علاقمندان در صورت نیاز از خریداری آن به خوبی بهره‌مند شوند. همچنین، در مراکز فروش، هیچ گونه واسطه ای حضور ندارد، چرا که فروشندگان معتقدند که اگر واسطه حضور داشته باشد، ممکن است قیمت محصول برای خریدار گران تمام شود که این کار سبب ضرر و زیان طرفین می شود، زیرا آنگاه باید حق و حقوق شخص واسطه را هم در نظر بگیرند.

 

 

فروشندگان انواع سیم گالوانیزه روکش دار

3

  1. ما مقدار زیادی از سیم گالوانیزه روکش دار تهیه کردیم برای سیم کشی انتن و کولر های بیرون

  2. سلام و روز بخیر من از سایت شما سیم گالوانیزه روکشدار خریدم خیلی هم کیفیت خوبی داشت ممنون از شما

  3. سیم گالوانیزه روکش دار در واقع همان مفتول سیاه است که طی فرآیندی گالوانیزه شده است تا در برابر خوردگی مقاوم باشد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما