Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 14 in /home/hexoagen/public_html/simfelezi/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
خرید بدون واسطه سیم مفتول کلاف از معتبرترین فروشنده - دی

خرید بدون واسطه سیم مفتول کلاف از معتبرترین فروشنده

سیم مفتول محصولی بسیار کاربردی است که در کارخانه های فولاد طی فرآیند کشش با نورد گرم تولید می شود و به دلیل داشتن انعطاف پذیری بالا از فولاد کم کربن در ساخت آن استفاده می گردد؛ معتبرترین فروشنده این سیم مفتول کلاف اقدام به ارائه آن با نرخی بسیار ارزان کرده و امکان خرید بدون واسطه و مستقیم از این فروشنده به آسانی فراهم شده است. همچنین خریداران می توانند بدون نیاز به حضور در محل عرضه، این محصول را خریداری نمایند.

خرید بدون واسطه سیم مفتول کلاف از معتبرترین فروشنده

انواع سیم در ضخامت ها و اندازه های مختلف

انواع سیم در ضخامت ها و اندازه های مختلف سیم های مفتولی انواع بسیار متفاوتی دارند که تفاوت در مواد تشکیل دهنده آنها باعث ایجاد اختلاف بین این محصولات از نظر رنگ و کیفیت می شود، از جمله سیم های مفتولی می توان به مفتول سیاه اشاره کرد که به مفتول آرماتور بندی نیز معروف است و یکی از پرکاربرد ترین سیم ها به شمار می رود، همچنین به دلیل قابلیت تابیده شدن و خمش، کارایی بسیار زیادی در آرماتور بندی دارد. این نوع از سیم مفتول نسبت به زنگ زدگی حساس بوده و به سرعت دچار خوردگی می شود، زیرا هیچ پوششی ندارد.

مفتول گالوانیزه نوع دیگری از این محصول بوده که در واقع حاصل ایجاد روکش بر روی مفتول سیاه است و به این ترتیب ظاهری کاملاً براق دارد. در سال‌ های اخیر مفتول pvc نیز به بازار این محصول اضافه شده است که همانند مفتول سیاه بوده منتها بر روی آن از پوشش pvc استفاده نشده و در برابر خوردگی بسیار مقاوم است، همچنین شکل پذیری بالایی نیز دارد.

استینلس استیل از نوع دیگر سیم مفتول است که در برابر زنگ زدن مقاومت بالایی داشته و همچنین قیمت بالاتری نسبت به انواع دیگر سیم مفتول دارد و مهمترین تفاوت این محصول با سایر انواع آن ویژگی آهن ربایی نبودن این سیم است . سیم های مفتولی از نظر قطر نیز با هم متفاوت هستند و اندازه طولی آنها نیز می تواند فرق داشته باشد، همچنین متوسط قطر این محصولات از 0.4 تا 4 میلی متر متفاوت خواهد بود، بنابراین تنوع بسیار زیادی از نظر ضخامت بین محصولات دیده می شود.

کدام مدل سیم از طول عمر بیشتری برخوردار است؟

کدام مدل سیم از طول عمر بیشتری برخوردار است؟ مدل های بسیار مختلفی از سیم مفتول وجود دارد که از نظر جنس، ضخامت و بسیاری از موارد دیگر با هم متفاوت هستند و به این ترتیب این سیم مفتول ها دارای طول عمر متفاوتی خواهند بود که در میان آنها مفتول سیم استنلس استیل یکی از نمونه ها است که به دلیل عدم زنگ زدگی طول عمر بالایی دارد.

سیم مفتول ها از نظر پوشش با هم فرق دارند، به عنوان مثال در برخی از این محصولات از پوشش روی برای گالوانیزه کردن سیم استفاده می شود و این امر باعث عدم خوردگی سیم شده و در نتیجه موجب می شود تا طول عمر بالایی داشته باشد. نمونه‌ های پی وی سی این محصولات نیز دوام بالایی دارند و پوشش عایق سیم باعث می‌شود که رطوبت، نور خورشید یا هر عامل دیگر کمترین میزان تاثیرگذاری را بر آن نداشته باشد و به این ترتیب یکی از ماندگارترین انواع سیم های مفتول به شمار می رود.

در میان مدل های سیم مفتول نوع استنلس استیل نقره ای بیشترین طول عمر را دارد، زیرا برخلاف نمونه ها با پوشش روی یا پی وی سی در قسمت مرکزی خود مفتول سیاه نیست بلکه کاملاً یکدست بوده و به همین دلیل بسیار بادوام است.

فروش فوق العاده سیم مفتول کلاف با قیمتی استثنایی

فروش فوق العاده سیم مفتول کلاف با قیمتی استثنایی سیم محصولی کلافی است و نمونه های گوناگون دارد که با قیمتی مناسب و درجه کیفیت بالا به مشتریان ارائه می شود، متقاضیان می توانند با مراجعه به فروشگاه های معتبر علاوه بر دریافت مشاوره از کارشناسان ما یک خرید مطمئن را تجربه کنند.

در فروش فوق العاده مفتول آهنی با قیمت استثنائی می توانید این محصولات را به صورت عمده و قیمت های باور نکردنی خریداری کنید و از تخفیف ویژه این محصول بهره مند شوید، لازم به ذکر است که مشتریان به صورت اینترنتی نیز سفارشات خود را ثبت کرده و پس از طی کردن مراحل پرداخت، محصول خریداری شده را با هزینه حمل و نقل پایین در اسرع وقت در مقصد تحویل بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما