Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 21 in /home/hexoagen/public_html/simfelezi/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
خرید برترین سیم فلزی گالوانیزه - دی

خرید برترین سیم فلزی گالوانیزه

انواع سیم های فلزی، مقاومت خوبی دارند و به زودی شکسته نمی شوند. ولی در برابر رطوبت، دچار زنگ زدگی می شوند و به مرور زمان خورده می شوند و از بین می رود. برای جلوگیری از این مسئله، با روش گالوانیزه شدن انواع سیم فلزی را در برابر زنگ زدگی مقاوم می کنند. به سیم های گالوانیزه، سیم روکش دار هم گفته می شود. برترین سیم فلزی گالوانیزه، در کشور ایران تولید و ساخته می شود.

 

خرید برترین سیم فلزی گالوانیزه

مشخصات فنی سیم فلزی گالوانیزه

مشخصات فنی سیم فلزی گالوانیزه، در سایت های معتبر داخلی و خارجی نوشته شده است که در این بخش به بعضی از آنها می پردازیم. گالوانیزه شدن، عملیاتی است که روی فلز را با فلز روی پوشش می دهند، این عملیات به دو صورت انجام می شود. سیم فلزی گالوانیزه، دارای انعطاف و نرمی استاندارد هستند.

  1. هنگام گالوانیزه کردن، مقاومت محصول نه تنها کمتر نمی شود بلکه بیشتر هم می شود و در برابر آب و رطوبت زنگ نمی زند و خورده نمی شود.
  2. بعد از عملیات گالوانیزه شدن، سیم ظاهری براق و یک دست پیدا می کند. یکی از انواع سیم فلزی، نوع فنری آن است.
  3. سیم فلزی فنری هم با عملیات گالوانیزه مستحکم می شود و تنها تفاوت آن با سیم های معمولی همانطور که از اسمش مشخص است، حالت فنری آن است. هر کدام از سیم ها کاربرد مخصوص به خود را دارد که با توجه به نیازی که داریم، آن را خریداری می‌ کنیم. معمولا مقاومت سیم فلزی فنری نسبت به نوع معمولی آن، بیشتر است.

 

مشخصات فنی سیم فلزی گالوانیزه

فروش بهترین انواع سیم فلزی گالوانیزه

سیم های فلزی گالوانیزه شده، با کیفیت های متفاوت در بازار به فروش می رسد. برند های مختلف، سیم های فلزی را با کیفیت های متنوعی عرضه می کنند. فروش بهترین انواع سیم فلزی گالوانیزه در سراسر دنیا، به صورت بسته بندی های متنوع در اندازه و ضخامت های متفاوت انجام می شود.

 

قیمت هر کدام از این سیم های فلزی، به نوع گالوانیزه شدن و به میزان ضخامت فلز روی بستگی دارد. هر چقدر میزان ضخامت روی در سیم فلزی بیشتر باشد، در قیمت آن موثر است و قیمت محصول بیشتر می شود.

 

نوع گالوانیزه شدن، به این معنا است که محصول یا به صورت سرد و یا به صورت گرم گالوانیزه می شود. اگر سیم گالوانیزه سرد شود، از نظر قیمت ارزان تر و مناسب تر است. هر شخصی هنگام خرید سیم، باید به نوع نیاز خود توجه کند و ضخامت سیم را با توجه به نوع نیازش خریداری کند. برای خرید از این مرکز فروش، می توانید از راهنمایی مشاوران آن ها نیز بهره مند شوید.

 

فروش بهترین انواع سیم فلزی گالوانیزه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما