Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 13 in /home/hexoagen/public_html/simfelezi/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
خرید سیم گالوانیزه گرم با کیفیت شگفت انگیز - دی

خرید سیم گالوانیزه گرم با کیفیت شگفت انگیز

سیم گالوانیزه گرم، یکی از انواع سیم های مفتولی است که از استحکام و مقاومت بسیار خوبی در برابر زنگ زدگی برخوردار است و از بهترین آلیاژ ها در فرایند تولید آن استفاده شده است. خرید این سیم با کیفیت از فروشنده های این محصول، به راحتی قابل انجام است. از این رو مشتریان از سراسر کشور بدون نیاز به وجود واسطه ها، قادر به تامین این محصول برای خود خواهند بود و خرید عمده این کالا با پایینترین قیمت ممکن امکان پذیر می باشد تا نیاز مشتریان با پایین ترین نرخ تامین شود.

خرید سیم گالوانیزه گرم با کیفیت شگفت انگیز

تفاوت سیم گالوانیزه گرم با سیم گالوانیزه سرد در چیست؟

تفاوت سیم گالوانیزه گرم با سیم گالوانیزه سرد در چیست؟ دو روش متفاوت برای تولید سیم مفتولی گالوانیزه وجود دارد که محصول نهایی تولید شده با این دو روش، سیم های گالوانیزه گرم و سرد می باشند. بین این دو سیم از نظر کیفیت تفاوت زیادی وجود دارد و این مسئله در واقع مربوط به نحوه روکش دار کردن سیم مفتول سیاه می شود که در مجاورت با رطوبت، مقاومت کمی داشته و به همین خاطر با پوشش روی، سطح آن را به صورت گالوانیزه در می‌آورند.

برای روکش دار کردن سیم گالوانیزه سرد، از روش الکتروفورز استفاده می‌شود. به این صورت که روی مذاب را بر سطح سیم مفتولی قرار می دهند. اما ضخامت عنصر روی در این روش کم بوده و به همین دلیل این نوع سیم گالوانیزه، مقاومت کمتری دارد. برای تهیه مفتول گالوانیزه گرم، از فولاد کربنی و روشی کاملاً متفاوت استفاده می‌شود. به این صورت که مفتول های آهنی را در وان حاوی روی مذاب قرار می‌دهند تا این فلز بر روی سطح مفتول قرار بگیرد و به این شکل روکش از ضخامت بالایی برخوردار شده و این امر موجب می‌گردد محصول در برابر زنگ زدگی بسیار مقاوم شود.

بر اساس آنچه گفته شد بین این دو محصول، از نظر جنس مفتول تفاوتی وجود ندارد. اما نحوه روکش دار کردن آن و کیفیت محصول نهایی، از یکدیگر متفاوت می باشد. به همین خاطر از سیم گالوانیزه گرم، برای تولید توری حصاری، سیم خاردار و صنایع کابل سازی استفاده می‌شود.

چند راهکار برای شناخت سیم های گالوانیزه درجه یک

چند راهکار برای شناخت سیم های گالوانیزه درجه یک سیم های گالوانیزه، از نظر کیفیت با هم تفاوت زیادی دارند و علت این مسئله مربوط به جنس آهن، نحوه گالوانیزه کردن و نوع روکش مورد استفاده برای آنها می شود که همگی در کیفیت سیم گالوانیزه بسیار تاثیر گذار هستند. بنابراین قبل از خرید این سیم ها، باید شناخت کافی از آن ها داشته باشیم. برای شناخت نمونه‌های درجه یک این سیم، توجه به ضخامت مفتول آهنی و روکش قرار گرفته بر روی آن از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در طول عمر آن تاثیر مثبتی دارد چون روکش به عنوان محافظ عمل می کند.

میزان مقاومت سیم در برابر خم شدن، نکته‌ای است که اهمیت بسیار زیادی در کیفیت این محصول دارد و بهترین سیم ها خاصیت انعطاف پذیری بالایی داشته و دوام بالایی در این زمینه خواهند داشت. برای شناخت این سیم، توجه به مقاومت آن در برابر رطوبت بسیار مهم است. چون بهترین کیفیت این محصول، میزان ماندگاری بسیار طولانی مدتی در برابر زنگ زدگی داشته و چدن خاکستری مورد استفاده برای آنها باید از سنگ معدن به دست آمده باشد. در غیر این صورت، کارایی چندانی نداشته و طی مدتی روکش روی آن از بین می‌رود.

صادرکنندگان معتبر سیم گالوانیزه سرد مرغوب

صادرکنندگان معتبر سیم گالوانیزه سرد مرغوب سیم گالوانیزه سرد، با کیفیت بسیار عالی و قیمت مناسب توسط تولید کنندگان معتبر این محصول در داخل کشور تولید و به خریداران ارائه می‌شود و نمونه‌های با کیفیت آن به کشور های دیگر صادر می شوند. صادرکنندگان، نمونه های درجه یک مفتول را به صورت بسته بندی کلافی در اختیار مشتریان قرار داده و آنها را به بازار های منطقه ای ارسال و به جهانیان معرفی می‌کنند.

این صادرکنندگان، قادر به ارائه بهترین محصول داخلی و خارجی بوده و خریدارانی که در جستجوی بهترین سیم گالوانیزه می‌باشند از طریق این صادرکنندگان، نیاز خود را به انواع مرغوب آن تامین می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما