Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 21 in /home/hexoagen/public_html/simfelezi/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
خرید عمده سیم مفتول گالوانیزه - دی

خرید عمده سیم مفتول گالوانیزه

سیم مفتول گالوانیزه به سیم های باریکی گفته می شود که پایه آنها از جنس فولاد و آهن می باشد و سطح آنها، با فلز روی پوشش داده شده است و ماده اولیه برای ساخت وسایل گوناگون می باشد. مراکز پخش و فروش عمده سیم مفتول گالوانیزه، امکان خرید این محصول با نرخ بسیار مقرون به صرقه و مناسب را برای تمام هم میهنان عزیزمان فراهم می نمایند و آن را به صورت کلی یا جزئی عرضه می نمایند.

خرید عمده سیم مفتول گالوانیزه

درباره انواع سیم مفتولی چه می دانید؟

سیم مفتولی، یک محصول بسیار پر کاربرد است و در تولید وسایلی مانند توری فلزی به کار می رود. این وسیله بر اساس نوع مصرفی که دارد، در مدل های گوناگونی ساخته می شود که این مدل ها شامل موارد زیر می باشند:

 

  • سیم مفتول معمولی بدون روکش: جنس این نوع سیم ها، فولادی می باشد و دارای قابلیت خم شدن و پیچ خوردن بوده و مقاومت خیلی زیادی هم دارند. همچنین از آنها برای آرماتور بندی استفاده می شود و هیچ روکش خاصی ندارند.
  • سیم مفتول گالوانیزه: جنس سیم ها در اصل فولادی می باشد اما برای افزایش دادن میزان مقاومت و پایداری، آن ها را تحت عملیات گالوانیزاسیون قرار داده و سطح آنها را با روی می پوشانند. از این رو به هیچ وجه دچار خوردگی و زنگ زدگی نشوند؛ پس می توان این محصول را در مناطقی که رطوبت بالایی دارند، استفاده نمود.
  • سیم مفتولی پی‌وی‌سی: در این محصول نیز جنس اصلی سیم ها همان فولاد است و تنها فرقی که دارد، به کارگیری یک لایه پی‌وی‌سی برای عایق کاری و کاور کردن آنها بوده و هدف از این کار، بالا بردن میزان مقاومت محصول می باشد. در نتیجه این سیم ها نیز در برابر زنگ زدن خیلی مقاوم هستند.

    درباره انواع سیم مفتولی چه می دانید؟

فروش مستقیم سیم مفتول گالوانیزه

شرکت های پخش و فروش عمده سیم مفتول گالوانیزه، انواع گوناگون این وسایل را که دارای ضخامت های مختلفی از جمله سیم مفتولی یک و نیم هستند، به صورت کاملا مستقیم و بدون واسطه در بازار های مصرف عرضه نموده و با نرخ مقرون به صرفه به فروش می رسانند.

 

راه های متعددی برای خرید سیم مفتولی ضخیم، وجود دارد که ساده ترین و سریع ترین راه حل ممکن به کارگیری درگاه های آنلاین موجود در بستر فضای مجازی می باشد. بدین صورت موجب از بین رفتن تمام حد و مرز ها می شوند و فاصله ها را از میان بر می دارند.

 

در این راستا ما نیز در این مجموعه، شرایطی را برای همه هم میهنان عزیزمان فراهم نموده‌ایم که این محصولات را به راحتی و از راه دور سفارش داده و خریداری نمایند و سپس آن ها را درب منازل خود تحویل بگیرند.

 

فروش مستقیم سیم مفتول گالوانیزه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما