Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 23 in /home/hexoagen/public_html/simfelezi/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
شرکت بازرگانی سیم مفتول آهنی - دی

شرکت بازرگانی سیم مفتول آهنی

امروزه بازرگانی سیم مفتول آهنی، یکی از بازرگانی های بسیار پیشرفته و قدرتمند در کل جهان شده است. این سیم مفتول ها، با توجه به کاربردشان بسیار خرید و فروش می شوند. شرکت های متعدد تولید کننده و پخش کننده وجود دارند که این محصولات را دست به دست می چرخانند تا به دست اصلی‌ ترین مشتریان آنها برسد. در شرکت بازرگانی سیم مفتول آهنی، قضیه به همین منوال است.

 

شرکت بازرگانی سیم مفتول آهنی

مشخصات فنی سیم مفتولی آهنی

مفتولی آهنی، یکی از انواع سیم هایی می باشد که به عنوان محصول نیمه پایانی شناخته شده است و معمولاً برای تولید این سری از سیم مفتول ها، از ماده‌‌ای به نام بیلت فولادی استفاده می شود. در واقع بیلت های فولادی، پس از یک سری عملیات هایی که به نام نود مشهور هستند، به حالتی در می‌ آورند که به سیم های مفتولی تبدیل می شود. از مشخصات ویژه‌ای که برای این  سری از محصولات وجود دارد، موارد گسترده‌ای وجود دارد که چند مورد محدود از آنها آورده شده است:

  1. معمولاً گریت های فولادی که برای آنها استفاده می شود، ۱۰۰۶ و ۱۰۰۸ و مدل دیگر می‌ باشد.
  2. ماکسیموم درصد کربنی که در آنها وجود دارد، بین ۸ صدم تا ۱۳ صدم می باشد که اصلی ترین ماده هایی که به عنوان تشکیل دهنده آن هستند، کروم و سیسیلیوم و گوگرد و فسفر و منگنز می‌ باشند. فلزات سیلیوم و کروم در برخی از آنها وجود ندارد.
  3. درصد ازدیاد طول در آنها، بسیار متغیر می باشد و کاهش سطح مقطع بر اساس عملیات های مختلف، بین ۶۵ تا ۷۵ می باشد.

 

مشخصات فنی سیم مفتولی آهنی

بهترین صادر کنندگان سیم مفتول آهنی

یک بخش بزرگ از درآمد برای تمام کشور هایی که فنی هستند و یا محصولات فنی دارند و یا ماده اولیه دارند، از صادرات می باشد. در واقع صادرات یکی از راهکار هایی می باشد که برای کسب درآمد از کشور های خارجی، استفاده می شود. تمام کشور های جهان اول، امروزه بخش عمده‌ای از درآمد آنها صادرات محصولات فنی و صنعتی می باشد.

 

سیم مفتول آهنی، از یک سری محصولات اساسی در صنعت می باشد. از این رو بهترین صادر کنندگان سیم مفتول آهنی، در آمد بسیار بالایی را از صادرات این محصول به دست می آورند.

 

افرادی که در صنعت صادرات سیم مفتول می باشند، علاوه بر این محصول برای کسب درآمد بیشتر، صادرات سیم مفتولی ضد زنگ و سیم مفتولی سفید را نیز انجام می دهند. این سری از محصولات در کشور های جهان و در بخش های مربوطه، مورد استفاده قرار می گیرند. کشور ما نیز یکی از تهیه کنندگان این سیم ها در کشور های جهان می باشد.

 

بهترین صادرکنندگان سیم مفتول آهنی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما