Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 21 in /home/hexoagen/public_html/simfelezi/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
شرکت عرضه سیم مفتول حرارتی - دی

شرکت عرضه سیم مفتول حرارتی

سیم مفتول حرارتی یا سیم گالوانیزه گرم، یکی از سیم های محکم، با دوام، انعطاف پذیر و با مقاومت بالا در برابر خوردگی و سایش است؛ از همین رو کاربرد های فراوانی در صنایع مختلف دارد. همچنین به خاطر خصوصیات برتر و قیمت بسیار مناسب خود، از آن برای تولید کار دستی و صنایع دستی مختلف استفاده می شود. این مجموعه، سیم مفتول حرارتی را با بهترین کیفیت و مرغوبیت به مشتریان گرامی عرضه می نماید.

شرکت عرضه سیم مفتول حرارتی

خصوصیات مفتول گالوانیزه گرم

منظور از گالوانیزه، پوشاندن سیم با روکشی از جنس فلز ضد زنگ است. سیم گالوانیزه در مقایسه با سیمی که گالوانیزه نمی باشد، از مقاومت و دوام بسیار بیشتری در برابر زنگ زدگی و سایش برخوردار بوده و دارای قیمت ارزانتری نسبت به فولاد ضد زنگ می باشد. همین دلیل آن را به انتخاب مناسبی برای بسیاری از مصارف مختلف تبدیل نموده است.

 

یکی از روش های گالوانیزه نمودن مفتول، گالوانیزه گرم است. در این روش فلز پوشاننده در مخزنی بزرگ ذوب می شود و سیم های مفتول پس از تمیز شدن و اطمینان از عدم وجود هر گونه برجستگی و گرد و غبار بر روی آنها، سیم ها را در مخزن فلز ذوب شده غوطه ور نموده و پس از این که سیم ها کاملا پوشانده شدند، آنها را برای خنک شدن خارج می نمایند.

 

در این روش مفتول گالوانیزه ایجاد شده، بسیار ضخیم تر است. بدین صورت سیم مفتول حرارتی ایجاد شده بسیار محکم است و روکش پوششی، مقامت و ماندگاری این سیم را در برابر زنگ زدگی، خوردگی و سایش به میزان زیادی افزایش می دهد. به علاوه مفتول گالوانیزه گرم، مقاومت کششی بالایی دارد و از انعطاف پذیری بسیار خوبی برخوردار است.

 

از همین رو از سیم مفتول گالوانیزه به طور گسترده، به عنوان سیم مفتولی کاردستی برای تهیه انواع هنر ها و صنایع دستی که انعطاف پذیری و دوام سیم بسیار مهم است، استفاده می شود. از این رو هنرمندان خلاق و چیره دست با استفاده از انواع مفتول گالوانیزه گرم آثار هنری خاص، زیبا، چشم نواز و بی نظیری را خلق می نمایند. همچنین از این سیم برای بسته بندی محصولات، تولید حصار و سایر مصارف نیز به کار می رود.

 

خصوصیات مفتول گالوانیزه گرم

مزایا خرید مستقیم سیم مفتول حرارتی

این مجموعه یکی از برترین تولید کنندگان انواع سیم مفتولی شهر کرد حرارتی مرغوب و با کیفیت است. همچنین این سیم ها را با بهترین مواد اولیه و به کارگیری پیشرفته ترین امکانات روز و تحت نظارت متخصصان حرفه‌ای و ماهر تولید می نماید. شما عزیزان می توانید این سیم ها را به طور مستقیم و بدون هیچ واسطه‌ای از همین مجموعه تهیه نمایید.

 

با خرید مستقیم از تولید کننده هزینه های اضافی که در غیر این صورت بر روی محصولات افزوده می شوند، حذف شده و می توانیم یک محصول درجه یک و اعلا را با هزینه‌ای بسیار مناسب تهیه می نماییم. به علاوه خرید مستقیم از تولید کننده، نشانی بر کیفیت و جنس ایده‌آل محصولات ارائه شده می باشد.

 

مزایا خرید مستقیم سیم مفتول حرارتی

5

  1. سلام و وقت بخیر. من به تازگی میخوام از سایت شما به صورت عمده سیم مفتول حرارتی سفارش بدم. قیمت مناسبی دارید.

  2. یه سفارش دارم اگه یه شماره تماس به من بدید سپاسگزار خواهم بود. فقط عجله دارم زودتر شماره تون رو لطف کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما