Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 35 in /home/hexoagen/public_html/simfelezi/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
صادرات انواع مفتول ۲ میل - دی

صادرات انواع مفتول ۲ میل

مفتول ۲ میل، به سیمی می‌گویند که در تولید آن، از عایق وی پی سی و هادی مس استفاده شده است. این محصول، از مقاومت و استحکام بالایی در کاربرد‌ های مختلف برخوردار بوده و بسیار لطیف و نرم است. از آنجایی که این محصول در صنعت سیم کشی بسیار پر کاربرد است، باعث شده است صادرات آن رشد اقتصادی بسیار خوبی را در پی داشته باشد.

 

 

صادرات انواع مفتول 2 میل

اطلاعاتی جامع درباره مفتول گالوانیزه گرم

سیم مفتول، کارایی بسیار زیادی در صنعت ساختمان سازی، سیم کشی کارخانه‌ ها و غیره دارد. این محصول دارای انواع مختلفی همچون سیم مفتول استیل، سیم مفتول فابریک، سیم مفتول سیاه و بسیاری از موارد دیگر است. سیم مفتول گالوانیزه در دو نوع گرم و سرد تولید می‌شود. نوع گرم این محصول، به وسیله حرارت مفتول سیاه به دست می‌آید.

 

روش تولید این مفتول، به این صورت است که پس از حرارت دهی مفتول و لطیف کردن بافت سیم، آن را به وسیله فلز روکش دار می‌ کنند. جنس فلزی که اکثرا برای روکش کشیدن بر روی مفتول استفاده می‌کنند، از نوع روی است، زیرا این ماده قابلیت این را دارد که در برابر رطوبت، ضربه و دمای بالای هوا از مفتول محافظت کند.

 

همچنین مفتول سفید تولید شده، به وسیله این روش، از بافت نرم و منعطفی برخوردار بوده و برای ساخت انواع وسایل مانند تور‌های بکار برده شده در دامداری‌ ها و غیره استفاده می‌شود. فواید مفتول گالوانیزه گرم، آن را به مورد مناسبی برای کاربرد‌ های صنعتی تبدیل کرده است که از میان خواص آن می‌ توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. دوستدار محیط زیست
  2. سازگاری با هرگونه دمای هوا و رطوبت
  3. استفاده آسان
  4. قیمت مقرون به صرفه
  5. سطح صاف و کم خطر
  6. استفاده در مدت زمان زیاد
  7. مقاوم در برابر فشار و ضربه
  8. قابلیت شکل دهی راحت

 

قیمت مفتول گالوانیزه گرم، به عوامل متعددی مانند برند تولید کننده، مقدار خلوص مواد اولیه، دستگاه‌ های بکار برده شده و غیره بستگی دارد که مصرف کننده حتما باید هنگام خرید به آن توجه کند.

 

 

اطلاعاتی جامع درباره مفتول گالوانیزه گرم

عمده فروشی انواع مفتول ۲ میل

سیم مفتول ۲ میل، اغلب به میزان عمده خریداری می‌ شود به همین دلیل، قیمت آن برای خریدار بسیار اهمیت دارد. عمده فروشی‌ های متعددی در زمینه فروش انواع مفتول، مانند مفتول لحیم کاری فعالیت می‌ کنند. شرکت‌ های تولید کننده مفتول ۲ میل، از بهترین مواد اولیه برای بالا بردن کیفیت محصول استفاده کرده و رضایت مشتری را سرلوجه تمامی فعالیت‌ های مجموعه خود قرار می‌ دهند.

 

همچنین چون این مراکز، به تولید عمده انواع مفتول می‌ پردازند، آن را با قیمت بسیار کمتری در بازار‌ های داخلی و خارجی توزیع کرده و نقش بزرگی در اقتصادی کردن قیمت‌ ها دارند. از آنجایی که شرکت‌ های عمده، در حوزه تولید و فروش انواع مفتول به قیمت و کیفیت محصول، توجه زیادی می‌ کنند از بالاترین محبوبیت، در میان مردم برخوردار هستند.

 

 

 

عمده فروشی انواع مفتول 2 میل

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما