Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 22 in /home/hexoagen/public_html/simfelezi/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
عرضه انواع مفتول گالوانیزه گرم نقره ای - دی

عرضه انواع مفتول گالوانیزه گرم نقره ای

عرضه انواع مفتول گالوانیزه گرم نقره‌ای، از طریق نمایندگی ها در سراسر کشور یا آنلاین صورت می گیرد و در عین حال خرید و استفاده از این مفتول، مقرون به صرفه می باشد و به راحتی می توان آن را مورد استفاده قرار داد، از جمله ویژگی های این مفتول، مقاومت بالا در برابر رطوبت، نم و زنگ زدگی می باشد و همچنین این نوع مفتول، سطحی صاف، براق و صیقلی را دارا می باشد.

 

 

عرضه انواع مفتول گالوانیزه گرم نقره ای

پروسه‌ی تولید سیم مفتول گالوانیزه گرم

برای محافظت از فلزات در برابر عوامل خورنده محیطی، از جمله اتمسفر و یا عوامل خورنده کاتدی و بالا بردن عمر و کارکرد، آنها را پوشش دهی می کنند و معمولا فلزاتی انتخاب می شوند که دارای الکترونگاتیوی بالاتری نسبت به فلز پایه باشند، برای پوشش دهی سیم مفتول گالوانیزه از فلز روی استفاده می شود، زیرا دارای الکترونگاتیوی بالاتری نسبت به فلز آهن یا آلیاژ فولاد می باشد.

 

مفتول گالوانیزه، به مفتول سفید نیز معروف است که از حرارت دادن مفتول سیاه یا همان گالوانیزاسیون داغ اس تی سی و هفت و به صورت آنیلین شده به دست می آید که در اثر حرارت، میزان کربن آن به حداقل رسیده و دارای جنسی نرم، صاف و یکدست می باشد که با عمل گالوانیزاسیون به صورت زیبایی در فلز روی روکش دهی می شود و به مفتول نقره‌ای معروف می باشد.

 

پروسه تولید مفتول گالوانیزه گرم نقره‌ای، فرآیندی است که در آن فولاد بدون پوشش های اکسیدی در یک وان پر از مذاب فلز روی، غوطه ور شده و سپس پوششی چسبنده و محافظ از جنس فلز روی بر روی آن تشکیل می شود که شامل آلیاژ های برای مقاومت در برابر خوردگی می باشد.

 

عمل گالوانیزه کردن سیم های فولادی، باعث شده که این نوع از سیم ها، در شرایط آب و هوایی مختلف و با تمام مناطق جغرافیایی سازگاری پیدا کرده و چنانچه در مناطق خوش آب و هوا استفاده شود، طولی عمری نزدیک به هفتاد سال خواهد داشت. همچنین قابلیت خم شدن و پیچیده شدن بالا، باعث شده آن را در محصولات بافتی نظیر انواع توری مرغی، توری حصاری، مثل اطراف باغ ها و زمین های کشاورزی، توری گابیون، سیم خاردار و غیره مورد استفاده قرار دهند و دارای دو نوع مفتول نسوز و مفتول ضخیم می باشند که با توجه به نوع استفاده مشتریان، این دو با همدیگه دارای تفاوت های می باشند و روی قیمت آنها تاثیر گذار است.

 

 

پروسه ی تولید سیم مفتول گالوانیزه گرم

مرکز توزیع مفتول گالوانیزه گرم نقره‌ای

علاوه بر وجود نمایندگی هایی در سراسر کشور، تولید کنندگان با راه اندازی سایت ها و فروشگاه های آنلاین اینترنتی، اقدام به توزیع نموده‌اند و مشتریان می توانند با مراجعه به این سایت ها از نوع کیفیت، نوع سیم مفتول، قیمت سیم مفتول که به عوامل متعددی از جمله نسوز بودن یا ضخیم بودن بستگی دارد و با حذف واسطه ها در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرند.

 

مرکز توزیع مفتول گالوانیزه گرم نقره ای

2

  1. سلام و درود. نمایندگی در شهرهای دیگه هم دارید؟ به صورت حضوری چطوری میتونم مراجعه داشته باشم؟

    • سلام
      برای کسب اطلاعات بیشتر فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما