Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 25 in /home/hexoagen/public_html/simfelezi/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
عرضه کنندگان مفتول استیل اصل - دی

عرضه کنندگان مفتول استیل اصل

مجموعه سیم مفتول استیل با هدف ارائه محصولات با کیفیت داخلی و افزایش کمیت ها، فعالیت خود را در زمینه صادرات و فروش در انواع مختلف مفتول استیل اصل آغاز کرده و با تمام توان و تلاش آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز و رضایت آنها در زمینه کسب و کار این نوع محصولات است. از این رو برای تجربه یک خرید خوب، با ما همراه باشید.

 

عرضه کنندگان مفتول استیل اصل

آشنایی با انواع سیم مفتول

سیم مفتول، محصولی فولادی است که اکثراً از فولاد کم کربن ساخته می شود و از نظر فیزیکی یک سیم قابل انعطاف و نرم است و ماهیت شیمیایی خود را از دست نداده است. مفتول ها از لحاظ جنس متنوع هستند. در اینجا با تعدادی از مهم ترین انواع مفتول آشنا می شویم:

 

  1. سیم مفتول استیل: نوعی از سیم مفتول فولادی است که در برابر زنگ زدن از مقاومت بالایی برخوردار است و این امر باعث شده نسبت به دیگر سیم های مفتول قیمت بالاتری داشته باشد. همنچنین به لحاظ اقتصادی و مهندسی چاره‌ای جز کاربرد این محصول نیستغ زیرا که خاصیت مغناطیسی نداشته و جذب آهنربا نمی شود.
  2. سیم مفتول سیاه: این نوع سیم شکل پذیری بسیار خوبی دارد و همچنین قابلیت تابیده شدن و خم شدن را نیز دارد که در آرماتوربندی، قالب بندی، عایق بندی و … از آن استفاده می شود؛ اما در برابر خوردگی مقاومت بسیار کمی دارد که به وضوح لکه های ناشی از زنگ خوردگی را می توان در آن مشاهده کرد.
  3.  سیم مفتول پی‌وی‌سی: این سیم همان مفتول سیاه است که با مواد پی‌وی‌سی پوشش داده شده است و مقاوم در برابر زنگ خوردگی در برابر آتش و در برابر آسیب است و همچنین قابلیت شکل پذیری آن بالا است.
  4. سیم مفتول گالوانیزه: از این سیم در محیط های مرطوب استفاده می شود که به دو صورت گالوانیزه سرد و گالوانیزه گرم یافت می شود که مفتول گالوانیزه گرم نسبت به مفتول گالوانیزه سرد از کیفیت بالاتری برخوردار است.

 

کاربرد سیم های مفتول: تولید سیم های خاردار، تولید انواع توری، تولید فنر، بستن قالب ها در بتن ریزی و آرماتور بندی.

 

آشنایی با انواع سیم مفتول

راهنمای خرید مفتول استیل

اگر به دنبال خرید یک سیم مفتول درجه یک و خوب هستید، باید به نرمی و وزن آن دقت نمایید. همچنین نرمی آن بستگی به حرارت مناسب کوره دارد. همچنین از نظر وزن نیز هر چه وزن کلاف کمتر باشد، حمل و استفاده از آن آسان تر است و یکی از دلایل استقبال از این نوع کلاف سیم، وزن کم آن است.

 

در واقع مفتول ها در عین ماندگاری بالا، قیمت مناسبی دارند و مقرون به صرفه هستند و در هر شرایط اقلیمی قابل استفاده می باشند. بنابراین شکل پذیر بوده و استفاده از آنها آسان است.

 

راهنمای خرید مفتول استیل

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما