Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 13 in /home/hexoagen/public_html/simfelezi/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
عمده فروشی سیم مفتولی پهن در قیمت های مناسب - دی

عمده فروشی سیم مفتولی پهن در قیمت های مناسب

سیم مفتولی یکی از محصولات بسیار پر کاربرد است که برای سازه های مختلف ساختمانی و بسیاری از صنایع دیگر کاربرد دارد. همچنین نوع پهن آن با کاربردهای اختصاصی تر و با نمونه های مختلف در قیمت های مناسب، توسط مراکز و نمایندگی های معتبر این محصول به خریداران ارائه می شود. مشتریان از طریق این مراکز بهترین انواع سیم مفتولی پهن را سفارش داده و دریافت خواهند کرد.

عمده فروشی سیم مفتولی پهن در قیمت های مناسب

دریافت گواهی برای صادرات انواع سیم مفتولی

دریافت گواهی برای صادرات انواع سیم مفتولی سیم مفتولی در انواع مختلف به صورت باریک و پهن و همچنین ساده و روکش دار در داخل کشور تولید می‌شود و بخش قابل توجهی از این محصول به کشورهای همسایه صادر می گردد. صادرات انواع سیم مفتولی، نیازمند دریافت گواهی است و با این گواهی اجازه خروج آن داده می شود. دریافت گواهی مربوط به این محصول، منوط به رعایت استانداردهای مختلف در این محصول می باشد و به این شکل سیم مفتول های صادراتی باید همه ویژگی‌های یک محصول با کیفیت را دارا باشند تا اجازه صادرات را دریافت کنند.

بهترین این محصول باید دارای قطر و وزن استاندارد بوده و ضخامت روکش در انواع مختلف آن نیز مناسب باشد. این محصول در بازارهای مختلف با تقاضای خوبی مواجه شده و دریافت این گواهی به معنای بالا بودن کیفیت سیم ها است. همه استانداردهای لازم از قبیل طول و وزن در تولید این محصول رعایت شده و به این شکل به راحتی در همه کشورها به فروش می رسد. دریافت این گواهی برای صادرات محصول الزامی است و بدون آن امکان خروج سیم مفتولی از کشور از طریق مبادی رسمی وجود ندارد. بنابراین با دریافت این گواهی به راحتی اجازه ورود آن به هر بازاری داده می شود.

انواع سیم مفتولی وکاربرد آن ها

انواع سیم مفتولی وکاربرد آن ها سیم مفتولی، محصولی است که از آهن تولید شده است و دارای بیشترین میزان کاربرد به دلیل نرخ پایین و قیمت مقرون به صرفه آن می‌باشد. انواع بسیار متفاوتی از این محصولی وجود دارد که از نظر کاربرد دارای تفاوت و اختلاف های زیادی با هم هستند. این محصول، عموما به صورت روکش دار عرضه شده که در این حالت از انواع روکش پلاستیکی و گاهی از روکش فلز روی و نیز روکش سیاه در تولید استفاده می شود.

انواع روکش دار این محصول، برای رابیتس کاری مورد استفاده قرار می گیرد و به این ترتیب به دلیل عدم زنگ زدگی، رابیتس و میلگرد ها را به خوبی به هم متصل نگه می دارد. این مدل سیم ها معمولاً از قطر و ضخامت کمتری برخوردار هستند و جهت نما کاری نیز استفاده می شوند.

سیم های مفتولی در دو نوع باریک و پهن و سازگار با رطوبت و نم تولید می شوند که نوع باریک آنها بیشتر برای اتصالات مورد استفاده قرار می گیرد و نوع پهن آن نیز بیشتر نقش حامل را دارد و از آن برای نگهداری وسایل مختلف از جمله کانال کولر در زیر سقف استفاده می شود. اغلب، سیم های مفتولی در تقویت سازه‌های بتنی، ساخت شبکه‌های توری فلزی، ساخت چارچوب و اسکلت‌بندی و… کاربرد دارند.

صادرات کلی سیم مفتولی پهن با بسته بندی مناسب به سراسر کشور

صادرات کلی سیم مفتولی پهن با بسته بندی مناسب به سراسر کشور سیم مفتولی پهن درجه یک به عنوان یکی از انواع این محصول با کاربرد فراوان به صورت بسته بندی شده جهت صادرات مورد استفاده قرار می گیرد. بهترین این محصول در صادرات کلی آن با پایینترین قیمت به خریداران ارائه می شود. کسانی که به صادرات این محصول اشتغال دارند، مرغوب ترین این سیم را از فروشنده آن با نرخ ارزان تهیه کرده و با کیفیت ترین محصول را به بازارهای مختلف صادر می نمایند.

در صادرات کلی این سیم بسته بندی شده، وزن هر کلاف استاندارد است و نمونه های مختلف برنجی و گالوانیزه با هزینه کم گمرک و ترخیص کاری بسیار به صرفه خواهد بود و صادر کننده هزینه کمتری را برای صادرات محصول خود خرج می کند تا به این شکل صادرات سیم های مفتولی پهن، سود بیشتری را برای وی به همراه داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما