Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 20 in /home/hexoagen/public_html/simfelezi/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
فروشندگان سیم مفتول استیل - دی

فروشندگان سیم مفتول استیل

سیم مفتول استیل پر کاربرد از نظر ویژگی هایی مانند: انعطاف پذیری زیاد، کمبود مغناطیس و از نظر شیمیایی ماهیت خود را از دست نداده است؛ اما از نظر خواص مکانیکی و فیزیکی در مقایسه با سیم های سخت صنعتی، یک سیم نرم و انعطاف پذیر است. یکی از معیار های سیم خوب، نرمی و وزن هر سیم پیچ است که در ادامه به تفصیل شرح داده شده است. به این سیم ها، سیم هایی گفته می شود که بسیار انعطاف پذیر و نرم هستند و همچنان مقاومت کششی بالایی دارند. سیم فولادی در دو نوع پارچه‌ای و غیر پارچه‌ای شناخته می شود.

 

فروشندگان سیم مفتول استیل

آنچه درباره سیم مفتول استیل نمی دانید

دسته پارچه‌ای سیم مفتول استیل درجه یک، در واقع محصولی از کشش میلگرد های فولادی به قطر ۶ میلی متر است که تا ۱٫۵ میلی متر قابل کشش است. سیم EPQ، سیمی است که در ساخت سبد و ساخت انواع ظروف خانگی آشپزخانه مانند: ناودان و میله، در تولید قفس پرندگان، سیم کشی تایر برای ماشین آلات سنگین مانند برنامه های بدون نیاز برای مقاومت در برابر نقطه استفاده می شود. به طور کلی هر چه وزن سیم پیچ کمتر باشد، از استقبال بیشتری برخوردار است.

 

همچنین اندازه ۳ و ۴ میلی متر عمدتاً کمتر مورد استفاده قرار می گیرد و در صنایع نجاری، چوبی و صنایع بسته بندی کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. سیم فولادی به دلیل داشتن عناصر Ni و Cr در صنایع پیشرفته امروز جهان، نقش بسیار مهمی را ایفا می کند.

 

آنچه درباره سیم مفتول استیل نمی دانید

بررسی قیمت انواع سیم مفتول استیل

تقسیم بندی های مختلفی برای معرفی انواع سیم مفتول صادراتی وجود دارد که از جمله آنها می توان به تقسیم بندی از نظر مواد اولیه اشاره کرد که بر اساس آنها، سیم فولادی به دو دسته پارچه‌ای و غیر پارچه‌ای تقسیم می شود. سیم پارچه‌ای با کشش و نازک شدن میلگرد فولادی با نمره ۶٫۵ بدست می آید و نوع غیر پارچه‌ای آن از بند های فلزی ساخته می شود.

 

در میان انواع سیم ها، سیم ۱٫۵ میلی متری بیشترین استفاده را دارد و عمدتا‌ً برای بستن میلگرد های تقویت کننده استفاده می شود؛ از این رو به آن سیم تقویت نیز گفته می شود. امروزه اندازه ۲٫۵ میلی متر بعد از اندازه ۱٫۵ میلی متر بیشترین استفاده را دارد و از آن برای بستن قالب های فلزی استفاده می شود که به آن سیم سیاه قالب سازی نیز می گویند.

 

اندازه ۳ و ۴ میلی متر عمدتاً کمتر مورد استفاده قرار می گیرد و در نجاری، صنایع چوبی و بسته بندی محصولات کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. سیم ها به دلیل داشتن عناصر Ni و Cr در صنایع پیشرفته امروز جهان نقش بسیار مهمی دارند.

 

بررسی قیمت انواع سیم مفتول استیل

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما