Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 33 in /home/hexoagen/public_html/simfelezi/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
فروشندگان عمده مفتول استنلس استیل EPQ - دی

فروشندگان عمده مفتول استنلس استیل EPQ

فروشندگان عمده مفتول استنلس استیل EPQ، اقدام به عرضه آنلاین این محصول نموده‌اند تا فعالان و دیگر مشتریان عمده بتوانند از دورترین نقاط کشور به راحتی محصول را تهیه نمایند. مفتول از پر کاربرد ترین سیم های فلزی بوده که مقطعی گرد دارد و به روش کشش و نورد تولید می شود.

 

فروشندگان عمده مفتول استنلس استیل EPQ

ویژگی سیم مفتول با کیفیت

ویژگی های سیم مفتول با کیفیت، شامل گزینه های زیر می شوند:

  • در برابر زنگ زدگی، خوردگی، محیط های قلیایی و اسیدی مقاومت بالای دارد.
  • نرم و انعطاف پذیر است.
  • با محیط زیست سازگار می باشد و سطح صیقلی و صافی دارد.

 

مفتول به دو صورت سیاه و سفید تولید می شود. مفتول سیاه به دلیل رنگ سیاهی که دارد، به این نام شناخته می شود که از فولاد گالوانیزه نشده تولید شده است. تولید این نمونه مفتول به روش آنیل، به این صورت می باشد که توسط دستگاه کشش مفتول میلگرد های کلاف ساده سایز ۵٫۵ تا ۸ میلی متری به سیم های مفتولی به ضخامت ۱٫۲ تا ۶ میلی متری تبدیل می شوند. سپس آنها را در کوره بین ۸۰۰ تا ۹۰۰ درجه قرار می دهند تا پخته شوند که این باعث شده مفتول نرم و انعطاف پذیر گردد.

 

مفتول سیاه بر اساس کاربردی که دارد، در انواع مختلفی تولید می شود که می توان به مفتول آرماتور بندی و مفتول قالب بندی یا نجاری اشاره نمود. نمونه اول برای اتصال میلگرد های افقی و عمودی استفاده می شود که این نوع مفتول در بازه ۵٫۱ تا ۴ میلی متر می باشد و نمونه دوم سیم مفتول سایز ۲٫۵ است.

 

سیم مفتولی سفید، به وسیله گالوانیزه شدن سیم مفتولی سیاه بدست می آید. در واقع گالوانیزه شدن باعث می گردد مفتول در برابر زنگ زدگی و اکسید شدن مقاومت آن افزایش یابد. بدین صورت گالوانیزه شدن آن به دو صورت گالوانیزه گرم و سرد انجام می شود و از کاربرد های مفتول سفید می توان به گزینه های زیر اشاره نمود:

  • برای تولید انواع توری گابیون، توری های حصاری، توری مش و … استفاده می شود.
  • برای تولید توری مرغی، توری جوشی، سیم خاردار و … استفاده می شود.ویژگی سیم مفتول باکیفیت

ارائه بهترین انواع مفتول استنلس استیل EPQ

ارائه بهترین انواع مفتول استنلس استیل EPQ، بازار داغی دارد؛ زیرا عرضه کنندگان آن به خوبی به این نکته پی برده‌اند که کیفیت بالا تنها راه برای موفقیت در عرصه تجارت و فروش می باشد. علاوه بر این مزیت های استفاده از مفتول استنلس استیل باعث شده فروش آن افزایش یابد که به گزینه های زیر می توان اشاره نمود:

  • مفتول استنلس اصل در برابر دمای بالا، رطوبت، زنگ زدگی و خوردگی مقاومت بالایی دارد.
  • به راحتی تمیز می شود.
  • در مقابل رسوبات، مواد شیمیایی آلی، رنگ و مواد غیر آلی مقاومت بالایی دارد.
  • کاربرد های مختلفی دارد که می توان به صنعت گاز، پتروشیمی و نفت، تولید قطعات و لوازم ماشین آلات، تجهیزات لوازم خانگی، تجهیزات و دستگاه های حفاری و سکوهای نفتی اشاره نمود.
  • در مدل های مختلفی مانند مفتول استیل استنلس ۴۳۰، ۳۲۱، ۳۱۶، ۳۰۴ و ۳۱۰ تولید می شود.

ارائه بهترین انواع مفتول استنلس استیل EPQ

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما