Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 24 in /home/hexoagen/public_html/simfelezi/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
فروش فوق العاده سیم مفتول حرارتی با قیمت ارزان - دی

فروش فوق العاده سیم مفتول حرارتی با قیمت ارزان

سیم مفتول حرارتی، برخلاف ظاهری نرم و قابل انعطاف، از مقاومت بالایی برخوردار می باشد و به عنوان یکی از ابزار های صنعتی، مورد استفاده بی شماری قرار می گیرد. برای خرید فوق العاده سیم مفتول حرارتی با کیفیت، همراه با قیمت ارزان و مناسب کافی است به سایت ما مراجعه فرمایید. عمده فعالیت این مرکز در زمینه ارائه سیم مفتول حرارتی بوده و برای مشتریان عزیز تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته است.

فروش فوق العاده سیم مفتول حرارتی با قیمت ارزان

استاندارد های ایمنی سیم مفتول حرارتی

استاندارد های ایمنی سیم مفتول حرارتی جهت تولید سیم مفتول حرارتی با کیفیت، استاندارد هایی باید رعایت شود، این استاندارد ها باعث می شود که بتوان سیم مفتول اصل را از تقلبی تشخیص داد و همچنین یک سیم ایمنی و بدون خطر را تهیه کرد. در این قسمت به بررسی استاندار های ایمنی سیم مفتول می‌ پردازیم:

  • یکی از استاندارد های سیم مفتول، پوشش آن است که یک یا چند عایق است در حالی که سیم های بی کیفیت و فاقد استاندارد های لازم عایق بندی درستی ندارد و به اصطلاح لخت است.
  • از دیگر استاندارد هایی که روی هر کابل وجود دارد، علائم اختصاری می باشد که این علائم نشان دهنده خصوصیات سیم آلیاژ و کابل برق است.
  • دقت کنید که علائم اختصاری روی سطح مورد نظر حک شده باشد.
  • سیم های مفتولی اگر استاندارد های لازم را نداشته باشد، ایمنی لازم را هم ندارد و استفاده از آن خطرناک است. برای خرید باید این محصول را از مکان های قابل اعتماد تهیه نمایید و به ویژگی های سیم های استاندارد توجه کنید؛ اگر در این زمینه آگاهی لازم را ندارید حتماً با کسی که در این زمینه اطلاعات لازم را دارد مشورت کنید.

دسته بندی سیم مفتول فلزی بر اساس کیفیت

دسته بندی سیم مفتول فلزی بر اساس کیفیت سیم مفتولی یک سیم است که به صورت تک رشته می باشد و دارای جنس های مختلفی از جمله: جنس فلز، مس، فولادی می‌باشد که عایق آن نیز از جنس پی وی سی است.

  • دسته بندی سیم های فلزی بر اساس جنس آن صورت می گیرد که هر کدام از لحاظ کیفیت با هم متفاوت هستند.
  • بر اساس کیفیت هر چقدر سیم‌های مقدور انعطاف پذیری بالاتری داشته باشد مقاومت بیشتری دارد و آن را از سیم هایی که انعطاف پذیری کمی دارد جدا می کند.
  • دسته بندی دیگر این است که سیم مفتولی که نصب ثابت دارد و سیم خشک می‌ باشد در قسمت تابلو ها و توزیع کننده های برق استفاده می شود و سیم مفتولی غیر قابل انعطاف و نصب ثابت در لوله ها و زیر گچ به کار می رود.
  • سیم مفتولیسیم، مفتولی فابریکسیم، مفتولی فابریک، که از نازک شدن میلگرد نمره ۶٫۵ به دست می آید.
  • سیم مفتولی غیرفابریکسیم، مفتولی غیر فابریک از تسمه های فلزی تهیه می شود.
  • دسته بندی های سیم مفتول بر اساس سایز نیز انجام می‌شود زیرا در سایز های مختلف تولید می شود، و با توجه به اینکه هر کدام جنس متفاوتی دارد بر اساس جنس مختلف آن باید در محیط های متفاوت مورد استفاده قرار گیرد تا کیفیت محصول حفظ شود و در مدت زمان طولانی مقاومت خود را حفظ کند.

خرید سیم مفتول حرارتی با کیفیت بالا

خرید سیم مفتول حرارتی با کیفیت بالا خرید سیم مفتول حرارتی با کیفیت بسیار بالا، با قیمت بسیار مناسب و به همراه تخفیفات ویژه از طریق فروشگاه‌های اینترنتی امکان پذیر می باشد که مصرف کنندگان می توانند به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنند، ارسال مطمئن محصول نیز به تمامی نقاط ایران انجام خواهد شد.

برای خرید ابتدا سیم های مفتول متفاوت را به دقت مشاهده کنید و بر حسب نیاز خود انتخاب نمایید، اگر نمی‌دانید که کدام سیم برای شما مناسب است، می توانید از همکاران ما مشاوره دریافت کنید. فقط کافی است که با ما تماس بگیرید پاسخگویی به صورت ۲۴ ساعته انجام می شود، قیمت سیم مفتول و قصاص جنس آن متفاوت می باشد همچنین نوع عایق و سایز در قیمت تاثیر گذار است، همانطور که می دانید نوسان در بازار بسیار زیاد است به همین دلیل در این مطلب به دلیل شرایط بازار قیمت درج نمی شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما