Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 57 in /home/hexoagen/public_html/simfelezi/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
فروش کلی سیم مفتول فولادی - دی

فروش کلی سیم مفتول فولادی

فروش کلی سیم مفتول فولادی به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم در سراسر کشور انجام می گیرد. سیم مفتول فولادی ایمنی و استحکام به جریانات انتقال برق می دهد و مانع از ایجاد آتش سوزی و خسارت شدید می شود. شما می توانید برای آگاهی از قیمت سیم مفتول فنری و اطلاع از خواص کاربردی آن با ما در ادامه مطلب آشنا باشید.

 

فروش کلی سیم مفتول فولادی

مختصری درباره فرآیند تولید سیم مفتول فولادی

امروزه تولید سیم مفتول فولادی با پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا انجام می شود. برای تولید سیم مفتول، شمش مورد نیاز را در کوره های پیش گرم قرار داده و تا رسیدن به دمای ۱۲۰۰ درجه سانتی گراد حرارت دهید و بعد از آن که شمش کاملا گداخته شد به صورت مکانیزه به دستگاه نورد هدایت می شود.

 

تعداد دفعات عبور شمش از دستگاه نورد به قطر مفتول مورد نیاز بستگی دارد و زمانی که دستگاه به اندازه کافی نورد شد، توسط دستگاه های تولید کلاف تبدیل به کویل یا توپی مفتول می شود. برای خنک کردن محصول به دمای ۵۵ درجه سانتی گراد در ایستگاه های بعد ۹۲ درجه و در ایستگاه نهایی ۵۵ درجه از دمای آن کاسته می شود.


در هنگام رسیدن به ایستگاه پایانی دمایی حدود ۹۸۰ درجه سانتی داشته است. اگر میزان افت دما پیش از میزان ذکر شده باشد، مفتول پس از نهایی شدن مرحله تولید بسیار ترد و شکننده خواهد شد. در صورتی که در مفتول حفره های گازی مشاهده گردد، دلیل آن را در حبس گاز هایی که در هنگام شکل گیری و انجماد شمش صورت گرفته است می توان یافت. برای این منظور بهتر است شمش را در خلاء تولید نمایند که این کار مخصوصاً در کارخانه های مدرن انجام می شود.

 

مختصری درباره فرآیند تولید سیم مفتول فولادی

بارز ترین ویژگی سیم مفتول گالوانیزه

از مهمترین عواملی که باعث شده سیم مفتولی گالوانیزه محبوبیت بسیار بالایی به دست آورد، ویژگی های بارز آن می باشد. برخی از ویژگی های بارز سیم مفتول گالوانیزه عبارت هستند از:

  • داشتن سطحی بسیار صاف، براق و صیقلی
  • ماندگاری و دوام بسیار بالا در برابر شرایط آب و هوایی سخت
  • داشتن قیمت قیمت مقرون به صرفه و ارزان
  • نصب راحت و نگهداری آسان
  • دارای مقاومت بسیار بالایی در برایر ولتاژ های مختلف
  • مناسب برای استفاده در بسیاری از صنایع و دسترسی آسان
  • مقاومت بسیار بالا در برابر اکسایش، نم و زنگ زدگی
  • مقاومت بالا در برابر پیچ خوردگی

 

سیم مفتول گالوانیزه با داشتن ویژگی های سیار بی نظیر خود بهترین گزینه در صنایع مختلف می باشد و به راحتی می توان در صنایع مختلف از آن استفاده نمود. برخی از کاربرد آن عبارت هستند از:

  • صنعت ساختمان سازی و مرحله آرماتور بندی
  • صنعت تاسیسات انرژی
  • صنعت پتروشیمیایی
  • صنایع غذایی و دارویی
  • انتقال جریان الکتریکی در بسیاری از لوازم خانگی

 

سیم های مفتولی در بسیاری از صنایع استفاده می شود. به بیان دیگر در هر صنعت که نیاز به عبور جریان الکتریکی باشد، به راحتی می توان از انواع بسیار مختلف سیم مفتول گالوانیزه استفاده لازم را داشت.

 

بارزترین ویژگی سیم مفتول گالوانیزه

آشنایی مختصر با سیم مفتول فنری

سیم مفتول فنری، محصولی فولادی می باشد و دارای سطح مقطعی بین ۰/۴ و ۴ میلی متر بوده و به دو روش کشش و نورد تولید می شود. سیم مفتول‌ ها از یک رشته باریک فلزی و تاب داده شده به وجود آمده‌‌اند. جنس سیم مفتول معمولاً از فولاد و فلز کم کربن بوده و بر اساس استاندارد های مختلفی تعیین می شود. در کنار فولاد کربن از مس نیز در تولید آن استفاده می شود و در کنار فولاد کربن از مس نیز در تولید سیم مفتول استفاده می نمایند که کاربرد کمتری نسبت به کربن دارد. سبم مفتول فنری در انواع مختلف می باشد از جمله:

 

  • مفتول فنری سیاه از دسته سیم مفتول‌ هایی است که قابلیت خوبی برای خم شدن و تابیدن دارد. این سیم مفتول به خوبی می‌ تواند بافته شود، تاب بخورد و دوباره به حالت اولیه برگردد. به همین دلیل دارای شکل پذیری بالایی است. این ویژگی سیم مفتول سیاه به دلیل استفاده از فولاد کم کربن در تولید آن است. از این نوع سیم در آرماتور بندی، بسته بندی، کشاورزی، نجاری، قالب‌ بندی، عایق بندی و … استفاده می‌ شود.
  • سیم مفتول‌ فنری گالوانیزه به دو صورت گرم و سرد تولید می‌ شوند. برای تولید سیم مفتول گالوانیزه گرم ابتدا سیم مفتول سیاه را در کوره حرارتی بین ۸۰۰ الی ۹۰۰ درجه حرارت می‌ دهند تا سیم مفتول نرم شود.
  • سیم مفتول فنری پی‌وی‌سی دارای مقاومت بالایی در برابر خوردگی و زنگ‌ زدگی بوده و همچنین شکل‌ پذیری بسیار خوبی نیز دارند. سیم مفتول پی‌وی‌سی سیم مفتول استنلس استیل سیم مفتول استنلس استیل از فولاد زنگ نزن ساخته شده و به همین دلیل دارای مقاومت بالایی در برابر زنگ زدن است
  • سیم مفتول استنلس استیل که خاصیت مغناطیسی داشته و در صنایع مختلفی از جمله گاز، پتروشیمی، نفت، ساخت سازه‌ های دریایی، تولید فنر های لول، تولید فنر های فشاری، تولید فنر های کششی، تولید لوازم و قطعات مرتبط به ماشین آلات، تولید قطعات دستگاه‌ های حفاری و تجهیزات حفاری، تولید قطعات مرتبط به سکو های نفتی، تولید لوازم خانگی مختلف از جمله آب چکان‌ های موجود در آشپزخانه، تولید قطعات مرتبط به یخچال و فریزر، تولید قطعات ظرفشویی و لباسشویی و … استفاده می‌ شود.آشنایی مختصر با سیم مفتول فنری

قیمت انواع سیم مفتول فولادی

قیمت سیم مفتول فولادی بسته به کیفیت و نوسانات بازار نرخ و ارز متغیر می باشد. عوامل دیگری از جمله نحوه و میزان خرید بر روی قیمت گذاری آن تاثیر گذار است. برای خرید این مخصول با کیفیت بالا و  قیمت مناسب، می توانید از طریق این مجموعه اقدام نمایید و در هزینه و زمان خود صرفه جویی کنید.

 

در هنگام خرید این محصول به ایمنی بدن و نشان استاندارد آن توجه نمایید. ایمنی یکی از عوامل اولیه‌ای است که باید در هنگام خرید یا ساخت خانه در نظر گرفت. ایمنی از سیم کشی برق خوب ناشی می شود؛ زیرا این یکی از عواملی است که اگر نادیده گرفته شود، می تواند باعث حوادث تهدید کننده زندگی شود.

 

برای نصب سیستم های برق باید از مفتول های الکتریکی عایق شده و مقاوم در برابر آتش استفاده شود. چنین مفتول هایی ضد ضربه هستند و می توانند جریان را بدون وقفه و قابل اطمینان حفظ نمایند. آتش سوزی عامل اصلی تلفات جانی و مالی انسان ها است. ایمنی آتش سوزی یکی از حوزه های اصلی تمرکز برای اکثر برند های خوب سیم و کابل است. برای خرید و اطلاع از قیمت روز این محقول ارزشمند با ما در تماس باشید و در هزینه و زمان خود صرفه جویی نمایید.

 

قیمت انواع سیم مفتول فولادی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما