Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 54 in /home/hexoagen/public_html/simfelezi/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
قیمت انواع سیم مفتول گالوانیزه - دی

قیمت انواع سیم مفتول گالوانیزه

عوامل مختلفی بر قیمت انواع سیم مفتول گالوانیزه تاثیر دارد. مثلاً نوع روکش سیم مفتول، از عوامل تعیین کننده قیمت آن می باشد. همچنین میزان ضخامت روکش نیز، بر قیمت سیم مفتول روکش دار تاثیر دارد که هرچه ضخیم تر باشد، قیمت آن را افزایش می دهد. نوع و روش بسته بندی سیم مفتول و یا برند و تولید کننده آن نیز، از دیگر عوامل ارزان یا گران شدن سیم مفتول است. اگر خریدار و فروشنده سیم مفتول هستید، بهتر است مستقیماً به تولید کنندگان مراجعه کنید تا علاوه بر اینکه صاحب جنس اصل و با کیفیت می شوید به دلیل نبود هیچ واسطه‌ای، قیمت خرید سیم مفتول گالوانیزه هم ارزان تر شود.

 

 

قیمت انواع سیم مفتول گالوانیزه

۵ ویژگی مهم سیم مفتول نسوز

سیم مفتول نسوز، از دسته سیم های مفتولی با کیفیت و پراستفاده ای است که روکش سیلیکون دارد و به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد، در کارخانه های بسیاری تولید می شود و خریداران فراوانی را جذب کرده است. در ادامه به ۵ ویژگی مهم سیم مفتول نسوز به شرح زیر اشاره می شود:

 

  1. یکی از ویژگی های مهم سیم مفتول نسوز، انعطاف پذیری زیاد آن است.
  2. سیم مفتول نسوز، گاز هالوژن تولید نمی کند و از این رو با محیط زیست سازگاری خوبی دارد و به آن آسیب نمی رساند که از خصوصیات و مزیت های مهم سیم به شمار می رود.
  3. سیم مفتول نسوز، در برابر حرارت مقاومت خوبی از خود نشان می دهد و حتی تا حرارت بیش از صد و هشتاد درجه هم مقاوم است که خصوصیت دیگر سیم به شمار می رود.
  4. از دیگر ویژگی سیم مفتول نسوز، آن است که در دمای پایین هم، قابل استفاده است، زیرا دمای شکنندگی آن زیر شصت درجه است.
  5. سیم مفتول نسوز، سیستم های مربوط به اطفاء حریق و دیگر سیستم های ایمنی را سالم نگه می دارد و همچنین نرخ این سیم مفتول، ارزان است و کاربرد زیادی دارد که خود از ویژگی های مهم آن به شمار می رود.

 

5 ویژگی مهم سیم مفتول نسوز

با کیفیت‌ ترین انواع سیم مفتول روکش دار کدامند؟

برای آشنایی با برخی از باکیفیت‌ ترین انواع سیم مفتول روکش دار، ما را در ادامه این متن همراهی کنید.

کیفیت سیم مفتول روکش دار تا حد زیادی به نوع روکش آن وابسته است. مثلا سیم مفتولی روکش دار گالوانیزه، در مقایسه با دیگر سیم های روکش دار، کیفیت بهتری دارد، به ویژه اگر از نوع گرم باشد که نسبت به نوع سرد مرغوب تر است. بعد از آن سیم های مس وار در مقایسه با انواع دیگر سیم های روکش دار، از کیفیت خوبی برخوردار است و در نهایت کیفیت سیم های روکش دار سیاه، کیفیت کمتری دارد.

 

صخامت روکش هم تا اندازه ای، در تعیین کیفیت سیم مفتول موثر است که اگر روکش ضخیم تر باشد، کیفیت انواع سیم مفتول روکش دار هم بالاتر بوده و به تبع آن قیمت سیم هم گرانتر است. مقاومت سیم ها نیز کیفیت ان را کم و زیاد می کند. اگر سیم مفتول در برابر خوردگی مقاومت بیشتری داشته باشد کیفیت بهتری دارد.

 

سیم های مفتول ضد زنگ هم، کیفیت بالاتری دارد. در این زمینه سیم مفتول سیاه به دلیل مقاوم نبودن در برابر مواد اسیدی و یا نداشتن خاصیت ضد زنگ، از کیفیت پایین‌ تری نسبت به سیم مفتول گالوانیزه برخوردار است. اگر سیم مفتول در مقابل حرارت و یا آهن ربا از خود مقاومت زیاد نشان دهد بر کیفیت بالای آن تاکید دارد.

 

 

باکیفیت‌ترین انواع سیم مفتول روکش دار کدامند؟

دانستنی‌ها در مورد سیم مفتول استیل

سیم مفتول استیل، نوعی از سیم های مفتول است که انواع مختلفی دارد و در نوع فابریک یا غیرفابریک به فروش می رسد. نوع غیر فابریک، از نوار هایی از جنس استیل تولید می شود و سیم مفتول از نوع فابریک، از میلگرد استیل با قطر مختلف به دست می آید. این سیم ها، بسیار منعطف بوده و نرمی زیادی دارد. مقاومت کششی سیم استیل زیاد است. سیم مفتول استیل، دارای ویژگی های خاصی است که به برخی از آنها شامل موارد زیر است:

 

  1. سیم مفتول استیل، به دلیل خاصیت انعطاف پذیری بالایی که دارد، به خوبی و حتی تا بیش از یک میلی متر، کشیده می شود و هیچ آسیبی به آن وارد نمی شود.
  2. سیم مفتول استیل، زنگ نمی زند و در برابر موادی چون اسید، خورده نمی شود که از مزیت های مهم آن محسوب می شود.
  3. سیم مفتول استیل، در مقابل ضرباتی که به آن وارد می شود و مقاوم بوده و ظاهر اولیه خود را حفظ می کند.
  4. قدرت کششی و خمشی این سیم، هم بالا و مناسب است.
  5. سیم استیل را می توان، در حجم انبوه بسته بندی کرد در حالی که وزن بسیار کمی دارد.

 

سیم مفتول CHQ یا سیم مفتول EPQ انواع دیگر سیم مفتول استیل است که کاربرد های مختلف داشته و با قطر کم و زیاد تولید می شود و در واقع کاربرد و مصرف بیشتری در مقایسه انواع دیگر سیم دارد. از سیم مفتول های گوناگون در تولید میخ و پرچ های استیل، استفاده می شود و همچنین می توان از این نوع سیم، در تهیه لوازم خانگی یا تولید سبد و برای مفتول بندی لاستیک خودرو بهره برد. سیم مفتول استیل به صورت بسته بندی شده و به شکل قرقره و کلاف و با قیمت های ارزان و گران به فروش می رسد.

 

دانستنی‌ها در مورد سیم مفتول استیل

خرید بدون واسطه سیم مفتول گالوانیزه

سیم مفتول گالوانیزه، از وسایل برقی و الکترونیکی بسیار پر استفاده است که تولید آن در کارخانه های متعدد صورت می گیرد و با کیفیت و نرخ گوناگون، در بازار عرضه می شود و توسط مراکز حضوری و مجازی به فروش می رسد. برای خرید بدون واسطه سیم مفتول، می توانید از راه های زیر اقدام کنید:

 

بهترین و مناسب ترین راه خرید بدون واسطه سیم و مفتول گالوانیزه، مراجعه به تولید کنندگان به صورت مستقیم است که پس از تهیه سیم، با بهترین مواد اولیه و روش های استاندارد و با تجهیزات پیشرفته، آن را در اختیار متقاضیان قرار می‌ دهند و شما با خرید از آنها، علاوه بر اینکه جنس مرغوب به دست می آورید، به دلیل کوتاه بودن دست واسطه ها کمترین قیمت خرید را بابت آن خواهید پرداخت.

 

گزینه مناسب دیگر جهت خرید و سفارش بدون واسطه سیم مفتول گالوانیزه، مراجعه به فروشگاه های مجازی و از جمله سایت حاضر است. در این صورت می توانید سیم مفتول گالوانیزه را در اسرع وقت و با صرف کمترین مقدار زمان، به دست آورید و همچنین به دلیل نبودن دلال ها، سیم ارزان خریداری کنید تا بیشترین سود را به دست آورید.

 

 

خرید بدون واسطه سیم مفتول گالوانیزه

1

  1. سلام و روز بخیر من از سایت شما سیم استیل فنری خریدم خیلی هم کیفیت خوبی داشت ممنون از شما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما