Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 20 in /home/hexoagen/public_html/simfelezi/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
قیمت روز سیم مفتول آلومینیومی - دی

قیمت روز سیم مفتول آلومینیومی

سیم ها، ابزار رسانایی هستند که برای هدایت جریان الکتریسیته استفاده می شوند. امروزه فلز های مختلفی در صنعت برای تولید سیم مفتول به کار می روند. از این میان سیم مفتول آلومینیومی، یکی از بیشترین جنس سیم های تولیدی است. این مجموعه یکی از معتبر ترین مراکز فروش سیم مفتول آلومینیومی است و انواع گوناگون این سیم را با کیفیتی اعلا و درجه یک به مشتریان گرامی عرضه می نماید. برای آشنایی با ویژگی ها و کاربرد این سیم، با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

 

قیمت روز سیم مفتول آلومینیومی

یک سیم مفتول خوب چه مشخصاتی دارد؟

جنس عالی: داشتن جنس عالی از اصلی ترین ویژگی های یک سیم مفتول خوب است. انواع سیم مفتول ارائه شده در این مجموعه، با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین آلومینیوم و با کمک و نظارت متخصصان ماهر و با تجربه تولید می شوند.

انعطاف پذیری خوب: یکی دیگر از نشانه های یک سیم مفتول خوب، قدرت انعطاف پذیری خوب آن است. چرا که نحوه کاربرد این سیم ها به گونه‌ای است که انعطاف پذیری نقش مهمی را ایفا می نماید و سیمی که در صورت خم شدن و وارد آمدن فشار سیم گسسته شود، کارایی نخواهد داشت.

ماندگار و با دوام: یک سیم مفتول خوب زنگ نمی زند و فرسوده نمی شود. از این رو با دوام و ماندگار است و امکان استفاده طولانی مدت را برای مصرف کننده فراهم می سازد.

قطر های متنوع: از آن جایی که با توجه به اندازه جریان انتقالی و کاربرد سیم مفتول به قطر متفاوتی از آن نیاز است، سیم های مفتول با کیفیت بر حسب کاربرد های مختلف خود، در قطر هایی با اندازه های مختلف تولید می شوند.

کابرد های مختلف: با این که استفاده اصلی از سیم مفتول آلومینیوم معمولاً در کابل برق است، سیم مفتول با توجه به قطر خود کاربرد های متنوع دیگری نیز دارد. برای مثال می توانیم از سیم آلومینیوم برای ساخت کار های هنری، قاب های ماکت، جواهرات، در پروژه های مجسمه سازی و بسته بندی از سیم آلومینیوم استفاده نماییم.

رنگ های گوناگون: تنها جنس خوب و دوام بالا، نشانه های یک سیم خوب نیستند؛ بلکه از آن جایی که سیم ها کاربرد های متنوعی دارند، ظاهر سیم نیز دارای اهمیت می باشد. به طوری که سیم های مفتول افزون بر رنگ نقره‌ای، در رنگ های زیبا و متنوع دیگری نیز تولید و عرضه می شوند.

یک سیم مفتول خوب چه مشخصاتی دارد؟

معتبر ترین مرکز فروش سیم مفتول آلومینیومی

این مجموعه انواع سیم مفتولی رنگی را با کیفیتی مرغوب و درجه یک و با قیمتی دوستانه و مناسب به مشتریان گرامی عرضه می دارد. از این رو می توانید پس از مشاهده انواع سیم مفتول موجود در سایت و انتخاب مدل و رنگ مورد پسند خود، سیم دلخواه را به طور متری و در اندازه مورد نیاز خود سفارش دهید.

 

برای سفارش و خرید سیم مفتولی متری و آگاهی از قیمت محصولات و کسب راهنمایی، کافی است از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با همکاران ما در تماس باشید و سفارش خود را به طول و رنگ دلخواه ثبت نمایید. کالای سفارشی در سریع ترین زمان و در بسته بندی های استاندارد، به آدرس مورد نظر شما ارسال می شود.

 

معتبرترین مرکز فروش سیم مفتول آلومینیومی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما