Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 49 in /home/hexoagen/public_html/simfelezi/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
مراکز توزیع سیم مفتول نجاری - دی

مراکز توزیع سیم مفتول نجاری

سیم های مفتولی، از جمله محصولات به دست آمده از فولاد است که کاربرد های بسیار متنوعی دارد. این محصول کاملا انعطاف پذیر است و در عین منعطف بودن، مقاومت بالایی داشته، از این رو نگاه ویژه‌ ای در صنعت نجاری به خود اختصاص داده است. مراکز توزیع سیم مفتول نجاری، این محصول که طبق استاندارد های جهانی تولید شده و کارایی بسیار بالایی هم دارد را، با قیمتی مناسب به فروش رسانده که این سیم مفتول ها، از طریق این مراکز مستقیماً به مشتری ارائه شده و توانسته هزینه‌ های اضافی را برای مصرف کنندگان حذف کند.

 

 

مراکز توزیع سیم مفتول نجاری

اطلاعاتی درباره سیم مفتول نسوز

سیم مفتول نسوز، همانطور که از نامش مشخص است، جز مقاوم ترین سیم ها شناخته شده که کاربرد اصلی آن، در صنعت برق می باشد. جنس روی این سیم ها از سیلیکون نسوز است که در برابر حرارت های بسیار بالا، مقاومت بالایی از خود نشان داده و به دلیل پایداری بالا در برابر حرارت ۲۰۰ درجه سانتی گراد، کاربرد های زیادی را دارد.

 

این سیم‌ ها، امنیت بالایی داشته و به دلیل روکش پی وی سی که دارد، بیشتر جهت خطوط انتقال قدرت، در تابلو های الکتریکی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین یک محصول مقاوم در برابر زنگ زدگی و خوردگی است که طول عمر آن بسیار بالا می باشد. تولید این سیم ها، به گونه ای است که تمام استاندارد های لازم در آن رعایت شده و آلیاژ کربن خود را از دست می دهد، بنابراین یک محصول منعطف است و سپس به صورت روکش های نسوز روانه بازار می شود.

 

در حال حاضر، نمونه های مختلفی از این محصول در سطح بازار وجود دارد که قطعاً تشخیص فیک از اصل برای بسیاری از افراد سخت خواهد بود. اولین موضوع، قیمت محصول است، معمولاً نمونه های فیک قیمت پایین تری دارند و بهتر است از یک مرکز معتبر اقدام به خرید کنید تا این گونه به محصول اصل دست یابید.

 

سیم های مفتول نسوز، با روکش سیلیکونی، دارای ویژگی‌ های خاصی بوده که این ویژگی ها، آن را نسبت به سایر محصولات متمایز گردانده است. این محصول مقاوم در برابر حرارت بسیار بالا و دمای منفی ۶۰ درجه می باشد، در حین سوختن، به هیچ عنوان گازهای خطرناک و دود زا ایجاد نکرده، بنابراین برای محیط زیست و سلامت افراد به هیچ عنوان مضر نیست.

 

اگر در برابر رطوبت یا مجاورت آب قرار بگیرد، مقاومت بالایی از خود نشان داده و یک محصول کاملا عایق در برابر آب و رطوبت است. همچنین از انتشار شعله آتش جلوگیری کرده و مقاومت بالایی در برابر اشعه نور خورشید، سرما و گرما دارد. این کابل های نسوز، در دسته سیم های ضد حریق قرار گرفته و تجهیزات مقاوم در برابر حرارت است.

 

کاربرد و استفاده از این کابل ها، در انرژی هسته ای، کشتی سازی، مهندسی مکانیک، تجهیزات پزشکی، صنعت خودرو و سیستم های روشنایی، بسیار مشاهده می شود زیرا طراحی آنها بگونه‌ای است که میزان دود بسیار پایین در حین سوختن از آن، انتشار می شود بنابراین، بر خلاف سایر سیم ها، از خود هالوژن خطرناک انتشار نکرده و همچنین دارای خاصیت انعطاف پذیری بسیار بالا است.

 

معمولاً از رایج ترین نمونه های آن می توان، به سیم نسوز دو روکش اشاره کرد که از نمونه های دیگر آن می توان به کابل های نسوز سیلیکونی، تفلونی، شیلدار و غیره اشاره نمود. هر کدام از این نوع سیم ها، توسط برند های مختلف، تولید شده و بر اساس ابعاد و ضخامتی که دارد، در صنایع گوناگون قابل استفاده می باشد.

 

 

اطلاعاتی درباره سیم مفتول نسوز

خصوصیات مهم سیم مفتول استیل

سیم مفتول استیل، همانطور که از نامش مشخص است، جنس هادی آن از استیل است، از آنجایی که این سیم نسبت به سایر رسانا های دیگر، قیمت مناسبی دارد و جز فولاد ضد زنگ شناخته شده، کاربرد بسیار بالایی داشته و جز پرمصرف‌ ترین مفتولهای ضد زنگ شناخته شده است.

 

کابل هایی که از فلز مس تولید شده باشد، قیمت بیشتری دارد، اما این جنس سیم های مفتولی و استیل توانسته در حوزه صنایع مختلف و برخی مشاغل خاص کاربرد بالایی از خود نشان دهد. آلیاژ استیل که در این سیم مفتول ها به کار رفته، در برابر ضربه، گرما و حرارت بسیار مقاوم است.

 

خاصیت چکش پذیری بالایی دارد و معمولاً نوع استیلی که در آن استفاده شده است، باعث تولید یک محصول ضد زنگ شده که قابل استفاده در شرایط آب و هوایی مختلف است. این خاصیت باعث شده در صنایع پتروشیمی، نفت و گاز، تولید محصولات خانگی، در تولید قطعات ظرفشویی، لباسشویی، یخچال فریزر و هر جایی که نیاز به مقاومت در برابر رطوبت و آب باشد، مورد استفاده قرار بگیرد.

 

 

خصوصیات مهم سیم مفتول استیل

مزیت‌های قابل توجه سیم مفتول نازک

سیم مفتول نازک، نوع سیم خشک بوده که بیشتر جنس آن، از هادی مس بوده و با کاربرد های بسیار فراوان، بازار فروش خوبی را به خود اختصاص داده است. معمولا سیم نازک به سیم های تک رشته‌ای گفته می‌شود که جنس هادی آن از فلز مس بوده جنس روکش آنها از جنس pvc است و انعطاف پذیر و مقاومت بالایی از خود نشان می‌ دهد.

 

حال این سیم های مفتولی، با توجه به ضخامت ویژگی‌ هایی که دارد به انواع مختلفی تقسیم بندی می شود و یکی از پرکاربرد ترین نمونه‌ های آن سیم مفتول نازک است که به راحتی شکل گرفته، اندازه ضخامت آنها بسیار مناسب است و جهت ظریف کاری گزینه مناسبی می باشد و مهمترین مزیتی که دارد، به دلیل نازک بودن و شکل پذیری سریع در کار های که ظریف کاری در آن نیاز دارد، مانند مجسمه سازی، گل سازی و حتی در صنایع ساختمان سازی و ساخت ابزار هم، استفاده زیادی را به خود اختصاص داده است.

 

مهمترین مزیت استفاده از آنها، شکل ظاهری بسیار مناسب که به محیط می بخشد، است که علاوه بر مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی، انعطاف پذیری بسیار خوبی دارد و معمولاً این سیم های مفتولی، با هادی آلومینیوم و استیل نیز به فروش رسیده که قیمت آنها نسبت به جنس مسی ارزان‌تر است و یک انتخاب خاص در صنایع گوناگون می باشد.

 

 

مزیت‌های قابل توجه سیم مفتول نازک

صادر کنندگان سیم مفتول نجاری

با توجه به اینکه کشور ما در تولید انواع سیم مفتول توانسته بسیار پیش رود و این کالا با کیفیت بالا تولید گرداند، در حال حاضر توانسته، پاسخگوی خوبی برای نیاز مشتریان داخلی کشور باشد که در سال های اخیر، با استقبال گرمی از سوی مصرف کنندگان خارجی هم مواجه شده است.

 

صادرات سیم مفتول، معمولاً در ابعاد و سایز بندی های مختلف، با بهترین بسته بندی و مناسب ترین قیمت انجام شده و متقاضیان گرامی می‌ توانند از طریق مراجعه به معتبرترین مراکز خرید، از جمله سایت ما، محصول مورد نظر را سفارش دهند که این سایت خدمات ارزنده‌ خود را به بهترین شکل به مشتریان عزیز ارائه می کند.

 

 

صادر کنندگان سیم مفتول نجاری

2

  1. سلام صادرات سیم مفتول، معمولاً در چه ابعاد و سایز بندی ها و با چه بسته بندی و چه قیمتی انجام میشه؟

    • سلام سرکار خانم جهانی، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما