Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 30 in /home/hexoagen/public_html/simfelezi/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
مراکز خرید مفتول ضخیم - دی

مراکز خرید مفتول ضخیم

عمر استفاده از فلزات و آلیاژ ها بسیار زیاد است. از زمانی که انسان توانست آنها را به کمک ابزار شکل دهد، تاکنون زمان زیادی می گذرد. بدین صورت مفتول ضخیم مسوار، نمونه‌ای از آلیاژ های قدرتمند هستند که علاوه بر استفاده در صنایع مختلف، کاربرد های خانگی نیز دارند. اگر قصد دارید این مفتول ها را تهیه نمایید، ما معتبر ترین مرکز خرید مفتول ضخیم مسوار را به شما معرفی می نماییم.

مراکز خرید مفتول ضخیم

درباره مفتول خشک بیشتر بدانید

سیم خشک یا در اصلاح سیم مفتول، قسمتی رول شده و تک رشته‌ای از یک و یا چند عنصر که به یکدیگر بافته شده‌اند، می باشد و باعث کاهش سطح مقطع و افزایش استحکام مفتول می شود. سیم مفتول به دلیل هدایت الکتریکی بالا، ایده‌آل برای تاسیسات الکتریکی است و در برابر خوردگی مقاوم و مقاومت مکانیکی زیادی دارند.

لازم به ذکر است مس و نقره، از فلزاتی می باشند که بشریت برای طولانی ترین زمان از آن استفاده نموده و بیشترین استفاده را از مفتول های این فلزات دارند. از آنجا که رسانا عالی گرما و برق بوده، بهترین کاندیدای فلزی هستند که جامعه به عنوان شاخصی از درجه صنعتی شدن خود استفاده می نماید.

 

مفتول مسوار، آلیاژی با رنگ روشن که قابل انعطاف و رسانای خوبی است. از جمله ویژگی هایی که دارد، می توانند در پیکر بندی الکترونیکی مداری گنجانده شوند. در واقع از خصوصیات این نوع فلزات، دارای نقاط ارتفاع و افزایش طول و شناور های رسانا های الکتریسیته و گرما هستند.

 

این مفتول به سبک ترین حالت تبدیل می شود تا شکل یک میله را بدست آورد. همچنین به گاز متصل شده و با قدم های پی در پی توسط همزن های فریبنده، از بالاترین تا پایین ترین اندازه دلخواه تبدیل می شود. در واقع انواع مختلفی از کالیبراسیون، برای این محصولات با کاربرد های فشرده وجود دارد. در این سیم ها مقاومت در برابر درجه حرارت بالا تا ۲۰۰ درجه سانتیگراد، انعطاف پذیری بالا و زیاد برای خم شدن در قطر های کوچک وجود دارد و در سیم پیچ های منعقد شده از این جنس، مقاومت های بالا وجود دارد که کاربرد زیادی در تجهیزات صنعتی دارد.

درباره مفتول خشک بیشتر بدانید

قیمت استثنایی مفتول ضخیم

مفتول های مسوار در انواع مختلفی ساخته و استفاده می شوند که استفاده های آنها علاوه بر کاربرد در صنعت، در کابینت سازی، در و پنجره سازی، آلیاژ سازی و … می باشد که شما می توانید برای خرید برترین کیفیت این محصولات آن ها را از ما بخواهید.

 

این محصولات دارای کیفیت بالا و درصد مس و نقره بالایی هستند که باعث مرغوبیت هر چه بیشتر آنها می شود. شما می توانید برای خرید این محصولات با مرکز خرید مفتول شیشه‌ای تماس بگیرید و آن ها را از ما بخواهید‌. این محصولات دارای قیمت استثنایی می باشند، پس هر چه زودتر برای خرید آن ها اقدام نمایید.

قیمت استثنایی مفتول ضخیم

2

  1. سلام وقت بخیر سیم مفتول ضخیم می خوام سفارش بدم چطوری از کیفیتش اطمینان حاصل کنم ارسال به شهرستان هم دارید؟ تضمین هم دارید؟

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما