Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 31 in /home/hexoagen/public_html/simfelezi/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
مراکز عرضه مفتول استنلس استیل EPQ - دی

مراکز عرضه مفتول استنلس استیل EPQ

مراکز عرضه مفتول استنلس استیل EPQ، قیمت های ارزان را برای فروش محصولات خود در نظر گرفته است. از این رو امکان خرید آن برای تمام افراد فراهم شود. این کالا در بین محصولات مشابه، مصرف بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است که در ادامه می توان به ویژگی های آن دست یافت. این محصول، فروش بسیار بالایی را در بازار داخلی و خارجی از آن خود نموده است.

 

مراکز عرضه مفتول استنلس استیل EPQ

انواع سیم مفتول سفید برحسب سایز مفتول

سیم مفتول سفید، انواع گوناگونی دارد که هر کدام از ابعاد و سایز های مختلف برخوردار می باشد که حرارت دیده‌اند و با استفاده از روکش سفید، پوشیده شده‌اند. انواع سیم مفتول سفید بر حسب سایز در زیر عنوان شده است:

 

  • مفتول ۱/۵ میلی متر
  • مفتول ۲/۵ میلی متر
  • مفتول ۳ میلی متر
  • مفتول ۴ میلی متر

 

مفتول هایی که از سایز کوچک یعنی ۱/۵ بهره مند می باشند، برای آرماتور بندی در ساختمان سازی به کار می روند و مصرف زیادی را در این صنعت به خود اختصاص می دهند. از مفتول ۲/۵ میلی متر نیز در ساختمان سازی استفاده می شود؛ با این تفاوت که برای انجام مراحل قالب بندی به مصرف رسیده و از نظر قطر بزرگتر و استحکام بیشتری دارد.

 

مفتول هایی که دارای سایز ۳ و ۴ میلی متر هستند، صنایع بسیار زیادی را به خود اختصاص می ‌دهند و برای نجاری، کشاورزی، ساختمان‌ سازی و … به کار می روند. این مفتول ها به عنوان متریال اولیه در صنایع محسوب می شوند و بسیار مقاوم هستند.

 

انواع سیم مفتول سفید برحسب سایز مفتول

آشنایی با فروشندگان مفتول استنلس استیل EPQ

فروشندگان مفتول استنلس استیل EPQ، به صورت غیر حضوری و از راه دور تمامی مشتریان و خریداران از سراسر کشور را تحت پوشش خود قرار می‌دهند. از این رو مشتریان می توانند این کالا را با قیمت بسیار مناسب تر از بازار حضوری، تهیه و به استفاده از آن بپردازند.

 

این کالا تنوع بسیار بالایی را به خود اختصاص می‌دهد و انتخابات بسیار زیادی را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد. لازم به ذکر است  تمامی محصولات به صورت اورجینال و از بهترین شرکت های سازنده جمع آوری شده و به صورت عمده و کلی ارائه داده می‌شوند.

 

برای بهره بردن از قیمت های پایین انواع مفتول استنلس اصل، می‌توان محصول را به صورت عمده سفارش داده که هزینه ها در آن بسیار کاهش می‌یابد. این روش برای خرده فروشان بسیار مناسب است و می‌توانند از رفت و آمد های مکرر پرهیز نمایید.

 

جهت برقراری ارتباط می توان با استفاده از شماره هایی که در قسمت پایین قرار داده شده است، با کارشناسان فروش ارتباط برقرار نمود و درخواست خود را مطرح نمود. بنابراین سفارشات بررسی می شوند و به محل مورد نظر در اقصی نقاط کشور ارسال می شوند.

 

آشنایی با فروشندگان مفتول استنلس استیل EPQ

4

  1. با سلام و خسته نباشید. امکان سفارش به صورت عمده مفتول استنلس استیل در سایت شما هم وجود داره؟ قیمت به چه صورته؟

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  2. سلام وقت بخیر
    مطالب سایت و محصولات را دیدم. قبلا هم از محصولات مفتول استنلس این سایت خریداری کردم به شما هم توصیه میکنم خریداری کنید فقط یک سوال ‌شما در زمینه محصولات دیگری از سیم ها کار می کنید

    • سلام
      برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما