Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 20 in /home/hexoagen/public_html/simfelezi/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
مراکز پخش سیم مفتول فولادی فلزی - دی

مراکز پخش سیم مفتول فولادی فلزی

سیم مفتول فولادی، در بین سیم های فلزی، یکی از بهترین و پر کاربرد ترین سیم ها سیم های مفتولی فولادی می باشد که بیشتر در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد و روش تولید این سیم ها به صورت کششی یا نورد است و این سیم ها در دو نوع سیم سیاه و سفید که دارای ویژگی ها و کاربردهای مختلفی است، وجود دارد و علاوه بر این، این مفتول های سیاه و سفید نیز خود دارای انواع مختلفی با کارکرد متفاوت نیز می باشند. امروزه استفاده از این مفتول ها، افزایش یافته است و مورد مناسبی برای پیشبرد انواع کارگاه ها مختلف می باشد.

 

 

مراکز پخش سیم مفتول فولادی فلزی

توضیحاتی در مورد سیم مفتول فولادی

سیم های مفتولی فولادی، همانطور که گفته شد؛ بیشترین کاربردشان برای ساختمان سازی می باشد و امروزه با توجه به افزایش جمعیت ساختمان سازی نیز زیاد شده و نیاز به این مفتول ها افزایش یافته و علاوه بر آن، این مفتول ها از کیفیت و دوام بسیار بالایی بر خوردار می باشند و همین دلایل سبب شده است که روزانه تولید و فروش این محصول افزایش یابد.

همانطور که بیان شد این سیم ها به دو صورت سیاه و سفید تولید می گردد که نوع سیاه آن که از فولاد گالوانیزه نشده، تولید می گردد به خاطر رنگش به این نام خوانده می شود. این سیم یکی از مهم ترین و پرکاربرد ترین انواع سیم های مفتولی می باشد و اینکه برای نرم و انعطاف پذیری آن، باید وارد کوره شود و در شرایط خلا که بدون اکسیژن است، قرار گیرد تا با کیفیت مورد نظر تولید شود.

 

این مفتول سیاه، دارای انواع مختلفی از جمله آرماتور بندی و قالب بندی می باشد که هر کدام کاربرد مخصوص به خود را دارا می باشند. سیم مفتول سفید که از سیم مفتول سیاه گالوانیزه شده به دست می آید و به عنوان یک محصول خام است که ماده اولیه ی بسیاری از صنایع مختلف می باشد. از انواع مختلف سیم مفتولی سفید، می توان به توری مرغی، توری پرسی، سیم خاردار، توری مش و انواع توری های حصاری، اشاره نمود.

 

 

توضیحاتی در مورد سیم مفتول فولادی

تولید کنندگان سیم مفتول فولادی

از بهترین تولید کنندگان سیم مفتولی، کشور ایران می باشد که این سیم ها را در بالاترین درجه کیفیت، در سر تا سر ایران و جهان تولید و عرضه می نمایند. برای خرید سیم مفتولی، می توان به دو طریق خرید انجام داد که ابتدایی و قدیمی ترین روش خرید به صورت حضوری می باشد و روش دیگر که روشی جدید و آسان تر و راحت تر می باشد، خرید به صورت غیر حضوری و اینترنتی می باشد.

 

 

تولید کنندگان سیم مفتول فولادی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما