Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 41 in /home/hexoagen/public_html/simfelezi/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
مراکز پخش سیم گالوانیزه روکش دار - دی

مراکز پخش سیم گالوانیزه روکش دار

سیم مفتول با توجه به ضخامت آن کاربرد های بسیار متنوعی در صنایع مختلف دارد. از آن جایی که این سیم ها از جنس آهن یا فولاد است، به مرور زمان در واکنش با اکسیژن و رطوبت هوا و طی فرایند اکسیداسیون زنگ می زند. زنگ زدن موجب خوردگی سیم و از بین رفتن کیفیت و مقاومت آن می گردد. به این منظور سیم گالوانیزه روکش دار تولید و عرضه می شود که در ادامه فرآیند تولید و خصوصیات آن شرح داده می شود.

 

مراکز پخش سیم گالوانیزه روکش دار

آشنایی مختصر با سیم گالوانیزه نسوز

سیم های مفتول سیاه از جنس فولاد یا آهن چه به صورت فابریک تولیده شده باشد یا به صورت کششی، با گذشت زمان و تحت تاثیر عوامل طبیعی آب و هوایی دچار فرسایش و زنگ زدگی می گردد و در آتش ذوب می شود. به این منظور سیم ها باید پوششی داشته باشد که آن را کاملاً از هر نظر حفظ کند. گالوانیزه کردن و روکش دار کردن از جمله این اقدامات می باشد.

 

گالوانیزه کردن به معنی ایجاد پوشش از جنس فلز روی با هدف افزایش مقاومت فولاد یا آهن در برابر زنگ زدگی می باشد. علاوه بر مقاومت آن در برابر رطوبت سیم گالوانیزه نسوز نیز ایجاد می شود. فلز روی در برابر حرارت بالا بسیار مقاوم است و به راحتی ذوب نمی گردد. به این ترتیب فولاد درون آن در برابر آتش مصون می ماند. همچنین سیم در برابر اصطکاک مقاوم می گردد و پوشش ایجاد شده بخشی چسبیده به فلز پایه می گردد.

 

روکش سیم گالوانیزه از جنس مواد پی‌وی‌سی است که وجود آن علاوه بر آن که قیمت نهایی را افزایش می دهد، مقاومت و کیفیت سیم را نیز در برابر حریق، اشعه خورشید، باران های اسیدی و غیره چند برابر بیشتر می کند. همچنین با رنگ های متنوعی که روکش ها دارند، ظاهر بهتری به محصول می دهد و کاربرد های سیم گالوانیزه را علاوه بر صنایع کشاورزی و مخابرات و تزیینی، بسیار وسیع تر می نماید. هم چنین با محیط زیست نیز سازگار است.

 

آشنایی مختصر با سیم گالوانیزه نسوز

از خصوصیات سیم فولادی گالوانیزه چه می‌ دانید؟

گالوانیزه کردن سیم فولادی به دو روش کلی گالوانیزه سرد و گالوانیزه گرم صورت می گیرد که در ادامه فرآیند آن شرح داده می شود. بسته به نوع گالوانیزه سازی خصوصیات سیم گالوانیزه اندکی فرق خواهند داشت. مقاومت در برابر اکسید شدن و زنگ زدن و پیشگیری از آن و محافظت از آسیب های فیزیکی نظیر برش، خراشیدگی و تراش دادن از خصوصیات مشترک سیم فولادی گالوانیزه از هر دو روش می باشد.

 

در روش گالوانیزه گرم، کیفیت سیم مفتول حاصل شده و مقاومت و دوام آن بیشتر از روش گالوانیزه سرد است. به طوری که در شرایط سخت آب و هوایی تا بیش از پنجاه سال عمر می کند بدون آن که عملکرد آن از بین رود. به علاوه با هر نوع آب و هوایی از بسیار سرد و خشک تا بسیار گرم و مرطوب سازگار می شود. از این نظر که دوام بالایی وارد و لازم به تعویض سیم نیست، صرفه اقتصادی بالاتری دارد.

 

در روش گرم، پوشش فلز روی کاملاً به خورد سیم فولادی می رود و حاصل کار یک سطح صاف و براق است. از دیگر خصوصیات سیم فولادی گالوانیزه نگهداری، انبار کردن و استفاده و نصب آسان آن می باشد.

 

در روش گالوانیزه سرد، لایه بسیار ظریف فلز روی، رویِ سطح سیم آبکاری می شود. سیم نرم و در عین حال مقام در برابر خمیدگی و پیچیدن به وجود می آید. در صنعت کشاورزی، صنایع ساختمانی برای اتصال مواد، ایجاد حفاظ مراقبتی، تولید طناب فولادی، تقویت نمودن کابل های برق چند هسته‌ای و غیره از سیم گالوانیزه استفاده می گردد و کاربرد های وسیعی دارد به خصوص در جایی که قرار است در معرض هوای آزاد و بارندگی و رطوبت باشد.

 

از خصوصیات سیم فولادی گالوانیزه چه می‌دانید؟

مختصری درباره فرآیند تولید سیم گالوانیزه

فرآیند تولید سیم گالوانیزه سرد به این شرح می باشد که ابتدا سیم ها را تمیز می نمایند و اکسید های آن بر طرف می گردد. سپس با ایجاد جریان الکتریکی برق طی فرآیند الکترولیزر لایه‌ای نازک از فلز روی با روش آبکاری روی سیم های مفتول سیاه می نشیند. در این روش سطح کار پس از گالوانیزه کردن چندان درخشان نیست؛ بلکه مات است. همچنین عمق گالوانیزه سازی کمتر است نسبت به روش گالوانیزه گرم و در نتیجه کیفیت پایین تری دارد.

 

در گالوانیزه گرم، ابتدا سیم ها را در کوره های حرارت بسیار بالا حدود چهارصد و پنج درجه سانتی گراد قرار می دهند تا نرم شود. در مرحله‌ بعدی از آن اکسید زدایی می گردد؛ یعنی مفتول های حرارت داده شده با اسید شور کردن اکسید های آن از بین می رود. سپس آن را وارد مخازن مذاب روی می کنند تا کاملاً در آن غوطه ور شود. در آخر سیم ها را خارج می نمایند و روی اضافه را از سطح آن جدا می نمایند و سپس در تماس با آب و هوا خشک و خنک می کنند.

 

انتخاب روش گالوانیزه کردن به نوع کاربرد سیم دارد که قرار است در چه کاری استفاده شود. اگر در محیط بسته و شرایط مساعد آب و هوایی باشد، سیم گالوانیزه سرد به خوبی عملکرد خواهد داشت.

 

مختصری درباره فرآیند تولید سیم گالوانیزه

قیمت انواع سیم گالوانیزه روکش دار

قیمت سیم گالوانیزه با در نظر گرفتن چندین عامل تعیین می گردد. بخشی از این عوامل مربوط به فرآیند تولید و بخشی نیز به نوع عرضه آن می باشد. در مورد تولید، اول این که کیفیت خود سیم مفتول و ضخامت آن چگونه باشد تعیین کننده قیمت نهایی خواهد بود. سیم های فولادی با ضخامت زیاد قیمت محصول را بالاتر خواهد برد. نوع گالوانیزه نمودن سیم، اینک ه از روش گالوانیزه سرد تولید شده باشد یا گالوانیزه گرم، بر روی قیمت موثر است. همچنین گالوانیزه گرم با توجه به کیفیت و ایجاد مقاومت بیشتر گرانتر خواهد بود.

 

نوع روکش پی‌وی‌سی، ضخامت و رنگ آن نیز تعیین کننده قیمت سیم گالوانیزه روکش دار است. ضخامت و اندازه بنا به نیاز و درخواست و سفارش مشتری تعیین و تولید می گردد و سیم در بسته بندی های شاخه‌ای، رولی و کلاف به فروش می رسد.

 

برای تهیه سیم گالوانیزه روکش دار با قیمت بسیار مناسب و ارزان تر نسبت به خرده فروشی ها، بهتر است مشتری به طور مستقیم و بدون واسطه اقدام از تامین کنندگان اقدام به تهیه محصول مورد نظر خود نماید. فروشگاه اینترنتی امکان مناسبی را فراهم آورده است که مشتریان علاوه بر آگاهی از انواع سیم های گالوانیزه و قیمت آنها از راهنمایی های کارشناسان فروش نیز بهره مند گردند و محصول را با قیمتی ارزانتر و در حجم بالاتر خریداری نمایند.

 

قیمت انواع سیم گالوانیزه روکش دار

5

  1. با سلام و خسته نباشید . از سایت خوب شما مفتول گالوانیزه روکش دار سفارش دادم . بسیار راضی بودم و از نظر کیفیت و قیمت بسیار عالی بود.

  2. سلام وقت بخیر در چه اندازه هایی فنر سیم گالوانیزه روکش دار دارید در انبار موجود دارید تا چه حدی میتونید ارسالی داشته باشید؟

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  3. سیم گالوانیزه روکش دار با توجه به ضخامت آن کاربرد های بسیار متنوعی در صنایع مختلف دارد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما