Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 26 in /home/hexoagen/public_html/simfelezi/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
مرکز تولیدی سیم مفتول گالوانیزه - دی

مرکز تولیدی سیم مفتول گالوانیزه

سیم مفتول گالوانیزه که در بازار به نام مفتول مسوار نیز خرید و فروش می شود، از نظر نوع مواد اولیه و کاربرد به دو دسته کلی تقسیم بندی می شوند. با توجه به کاربرد گسترده این نوع محصولات در ساختمان سازی، به بررسی مشخصات هر دو مدل و ویژگی های کیفی آنها می پردازیم. اگر قصد خرید بهترین نوع مفتول گالوانیزه از مرکز تولیدی با قیمت فروش رقابتی را دارید، با ما همراه شوید.

 

مرکز تولیدی سیم مفتول گالوانیزه

مشخصات سیم مفتولی گالوانیزه درجه یک

سیم مفتولی گالوانیزه، بر حسب شیوه تولید به دو نوع سیم مفتول گالوانیزه سرد و گرم دسته بندی می شود. در روش تولید مفتول با گالوانیزه سرد، ماده اولیه تولیدی یعنی فلز روی با به کارگیری سیستم آبکاری بر روی فلز مورد نظر قرار می گیرد. برای این منظور از برق الکترولیز استفاده می نمایند.

در مقابل مفتول گالوانیز گرم وجود دارد که در آن ضخامت فلز روی به کار رفته در تولید، به مراتب بیشتر از نوع سرد است. همین امر سبب می شود تا این نوع مفتول ها، در برابر عوامل محیطی مقاوم تر باشند و دیرتر زنگ بزنند. در فرآیند تولید این محصول از گالوانیزاسیون داغ استفاده می شود. در آن مفتول سیاه، حرارت و روکش دهی می شود. همچنین استفاده از گالوانیزاسیون داغ، سبب قابلیت انعطاف محصول نهایی و قابلیت استفاده از آن در پروژه های مختلف ساختمانی می شود.

 

چند مورد از مشخصات سیم مفتولی ضخیم گالوانیزه درجه یک عبارت هستند از:

  • قابلیت خم شدن و پیچ خوردگی راحت و آسان
  • سطح بسیار صاف و یکدست
  • نرمی مناسب برای بافت انواع توری
  • مقاومت نسبی بالا در برابر رطوبت

 

با توجه به این ویژگی ها، استفاده از انواع سیم مفتولی گالوانیزه سرد و گرم برای ساخت و تولید گابیون، سیم خاردار، انواع توری و حصار فلزی امکان پذیر و به علت قیمت مناسب مقرون به صرفه است.

مشخصات سیم مفتولی گالوانیزه درجه یک

فروش بهترین انواع سیم مفتول گالوانیزه

انواع سیم مفتول گالوانیزه بر اساس ضخامت و قطر تولیدی انواع مختلفی دارند. از نمونه های پر مصرف می توانیم مفتول های گالوانیزه با قطر ۲٫۲۰ تا ۵ میلی متری را نام بریم که هر کدام در ساخت محصولاتی مرتبط به ویژه برای تهیه رابیتس سقف، مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت فروش هر کدام از این محصولات تحت تاثیر فرآیند تولیدی، ضخامت، درجه کیفی و حتی برند شرکت تولید کننده می تواند متغیر باشد. همچنین چند سالی است که مدل های وارداتی از چین نیز به واسطه داشتن قیمت رقابتی، مورد توجه شرکت های خدماتی و نصب رابیتس قرار گرفته‌اند.

البته باید خاطر نشان نماییم که خرید بهترین سیم مفتولی یک و نیم و دیگر نمونه های پر کاربرد به صورت مستقیم و از کارخانجات تولیدی، نیازمند شناخت بازار هدف، تامین کنندگان و نمایندگان فروش است. شرکت های صادر کننده و خریداران عمده، برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت های روز انواع سیم مفتول گالوانیزه، می توانند با مشاوران فروش این مرکز در ارتباط باشند.

 

فروش بهترین انواع سیم مفتول گالوانیزه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما