Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 25 in /home/hexoagen/public_html/simfelezi/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
مرکز تولید سیم مفتولی در تهران - دی

مرکز تولید سیم مفتولی در تهران

مرکز تولید سیم مفتولی در تهران، بهترین و با کیفیت ترین نوع از این محصول را به کمک فناوری های پیشرفته و دستگاه های تمام اتوماتیک تولید می نماید. این مرکز توانسته است با تولید انواع مختلف سیم مفتول در سایز های مختلف، علاوه بر رفع نیاز صنایع داخلی، مازاد تولیدات خود را به کشور های دیگر نیز صادر نماید. همچنین محصولات تولید شده، دارای بالاترین استاندارد های کیفی بوده و می تواند در کمترین زمان نیاز های صنایع بزرگ را به خوبی برطرف نماید.

مرکز تولید سیم مفتولی در تهران

نکاتی که باید درباره سیم مفتولی بدانید

سیم مفتول و مدل های مختلف آن که امروزه در بازار مشاهده می نمایید، از جمله تجهیزات پر کاربرد در صنایع مختلف هستند. با توجه به پیشرفت دانش انسان در زمینه فناوری های مختلف، همچنان سیم مفتول ها جایگاه خود را به خوبی در صنایع مادر مانند ساخت و ساز حفظ نموده‌اند. امروزه انواع سیم مفتول به دو صورت کلی تولید می شود:

  • روش نورد
  • روش کشش

 

در هر دو روش انواع مختلف سیم مفتول، در دو رنگ سیاه و سفید تولید می شوند که هر یک ویژگی های خاص خود را دارند. این نوع سیم ها، در دو نوع فابریک و غیر فابریک تولید می شوند. اگر سیم حاصل کشش و نازک شدن میلگردی با سایز ۶٫۵ باشد، از نوع فابریک و اگر با استفاده از تسمه های فلزی تولید شود، از نوع غیر فابریک می باشد.

 

 

 

سیم مفتولی کاربرد های متعددی در صنایع مختلف از جمله: ساختمان سازی جهت اسکلت بندی، ساخت انواع قفس، ساخت انواع سازه های بتنی مانند سدها و همچنین ساخت انواع شبکه های توری دارد. سیم مفتول سیاه، به سیم مفتول آرماتور بندی معروف بوده و در گرید های ۱٫۵ تا ۴ میلی متر تولید می گردد. انواع سیم مفتولی روکش دار سفید، با لایه‌ای از کروم پوشانده می شوند و به همین دلیل مقاومت و استحکام بالاتری از نوع مفتول سیاه دارد.

 

نکاتی که باید درباره سیم مفتولی بدانید

خرید عمده سیم مفتولی درجه یک

خرید عمده سیم مفتولی درجه یک را می توانید به صورت غیرحضوری و از طریق سایت ما انجام دهید. انواع مختلف سیم مفتول تولید شده در کشور، در سایز های گوناگون به صورت مستقیم عرضه گردیده تا خریداران بتوانند نیاز خود را با توجه به کاری که قرار است انجام دهند، به بهترین شکل و در کمترین زمان تامین نمایند.

اگر قصد خرید و سفارش عمده دارید، می توانید با یک جستجوی ساده در سایت بهترین نوع از سیم مفتول ها را انتخاب و ثبت سفارش نمایید.

همچنین تمام محصولات بدون واسطه عرضه می گردند و به همین دلیل قیمت های اعلام شده، مناسب تر از قیمت بازار آزاد می باشد. بنابراین شما می توانید جهت خرید سیم مفتولی برق درجه یک، به صورت آنلاین و هر زمان فرصت کافی در اختیار داشتید، اقدام نمایید.

خرید عمده سیم مفتولی درجه یک

3

  1. سلام و خسته نباشید. خرید عمده سیم مفتولی درجه یک را به صورت حضوری امکان پذیره ؟ یا از طریق سایت بایدانجام بدیم؟

    • سلام سرکار خانم ساقندی، وقت شما بخیر؛
      لطفاً از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما