Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 20 in /home/hexoagen/public_html/simfelezi/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
مرکز صادرات مفتول آهنی - دی

مرکز صادرات مفتول آهنی

مرکز صادرات مفتول در اندازه های مختلف و در بسته بندی با وزن های مختلف ارائه می دهد. در سال های اخیر صادرات مفتول آهنی به صورت سلفون پیچ بیشتر رونق گرفته است؛ زیرا مفتول تولید شده در ایران از نظر کمی و کیفی در سطح بالایی قرار دارد. از طرف دیگر قیمت های مناسب باعث شده بسیاری از مشتریان خارجی این محصول مهم و اقتصادی را خریداری نمایند. به همین دلیل مرکز صادرات با شناسایی بازار های هدف، توانسته است درآمد ارزی خوبی را به کشور وارد کند.

 

مرکز صادرات مفتول آهنی

راهنمای خرید انواع مفتول

همانطور که می دانید مفتول آهنی انواع مختلفی دارند. یکی از کاربردی ترین و در عین حال پر فروش ترین انواع مفتول آهنی درجه یک است. مفتول آهنی از نظر مشخصات فنی با انواع دیگر مفتول متفاوت است که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد. یکی از بارز ترین خصوصیات مفتول، سختی و مقاومت بسیار خوب آن در برابر سایش و کشش است.

 

همچنین در برابر دمای بالا تا ۱۲۵۰ درجه سانتیگراد بسیار مقاوم هستند. به همین دلیل امروزه از این نوع مفتول در تولید عناصر مختلف استفاده می شود. مفتول به دو شکل گرد و مسطح تولید می شود. بسته به محصولی که تولید می شود از انواع مختلف مفتول آهنی درجه یک استفاده می شود. اندازه این مفتول آهنی با یکدیگر متفاوت است و بین ۱۰ تا ۱۰۰ میلی متر متغیر است.

 

همچنین رنگ مفتول خاکستری است. این رنگ در دمای بالا تغییر رنگ نمی دهد و بنابراین در بسیاری از صنایع از جمله لوازم خانگی استفاده می شود. مفتول آهنی علاوه بر مقاومت بالا، بسیار انعطاف پذیر است؛ بنابراین به راحتی می توان آن را خم کرد و به شکل دلخواه شکل داد. همچنین می توان آن را به اندازه دلخواه برش داد و مورد استفاده قرار داد.

 

راهنمای خرید انواع مفتول

عرضه کنندگان مستقیم مفتول آهنی

مزایای خرید انواع مفتول های عمده فواید زیادی دارد. یکی از این مزایا، رفع نیاز ها با هم است. همچنین قیمت عمده فروشی، کمی پایین تر از نرخ عرضه خرده فروشی است. به همین دلیل تعداد زیاد سفارش می تواند هزینه کمتری پرداخت کند. در واقع این نوعی پس انداز اقتصادی است که البته نمی توان از آن چشم پوشی کرد. امروزه فروش عمده به صورت آنلاین به کاهش قیمت ها نیز کمک کرده است.

 

مزیت این روش خرید دسترسی سریعتر در زمان کوتاه تر است. اگر شما هم می خواهید مفتول آهنی درجه یک عمده خریداری نمایید، می توانید به سایت ما مراجعه نمایید. انواع مفتول های پلاستیکی، کروم و گرد در اندازه های مختلف ارائه می شود تا مشتری بر اساس کار خود مناسب ترین انتخاب را داشته باشد.

 

عرضه کنندگان مستقیم مفتول آهنی

2

  1. سلام و درود …
    از اطلاعاتی که دادید ممنونم … مهمترین دغدغه من مقاومت در تغییر شرایط آب و هوایی و خوردگی هست … شما چه تضمینی دراین رابطه دارید؟

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما