Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 27 in /home/hexoagen/public_html/simfelezi/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
مرکز صادرات مفتول سیاه - دی

مرکز صادرات مفتول سیاه

مرکز صادرات مفتول سیاه، این محصول را در سایز های مختلف و در بسته بندی هایی با اوزان متفاوت عرضه می نماید. در سال های اخیر، صادرات مفتول سیاه به صورت سلفون پیچ، رونق بیشتری گرفته چرا که مفتول تولید شده در ایران از لحاظ کمی و کیفی در سطح بالایی قرار دارد.

از سوی دیگر قیمت مناسب سبب شده مشتریان خارجی، طرفدار خریدار این محصول مهم و اقتصادی باشند. به همین دلیل مرکز صادرات با شناسایی بازار های هدف، توانسته درآمد ارزی خوبی را عاید کشور گرداند.

مرکز صادرات مفتول سیاه

مشخصات فنی مفتول کروم

همانطور که می دانید مفتول ها انواع مختلفی دارند. یکی از کاربردی ترین و در عین حال پر فروش ترین انواع مفتول ها، از نوع کروم می باشد. مفتول کروم از نظر مشخصات فنی، با دیگر انواع مفتول ها متفاوت بوده که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم نمود.

بیشتر بخوانید: قیمت سیم افشان

یکی از بارزترین مشخصه های مفتول کروم، سختی و مقاومت بسیار خوب آن در برابر سایش و کشیدگی می باشد. همچنین در برابر دما های بالا تا ۱۲۵۰ درجه سانتیگراد استحکام زیادی دارند. به همین دلیل امروزه در تولید انواع المنت ها از این نوع مفتول استفاده می شود.

 

مفتول کروم به دو صورت گرد و تخت تولید می شود. بسته به محصولی که قرار است تولید شود، از انواع مختلف این مفتول استفاده می شود. سایز بندی این مفتول با یکدیگر متفاوت بوده و بین ۱۰ تا ۱۰۰ میلی متر متغیر است. مفتول کروم به رنگ خاکستری می باشد. این رنگ در دما های بالا تغییر رنگ نمی دهد و به همین علت در بسیاری از صنایع مانند لوازم خانگی از آنها استفاده می شود.

 

در کنار استحکام بالا، مفتول کروم بسیار منعطف می باشد. لذا می توان آن را به راحتی خم نموده و به شکل دلخواه درآورد. همچنین می توان در سایز مورد نظر آن را برش داده و مورد استفاده قرار داد.

مشخصات فنی مفتول کروم

مزایا خرید عمده انواع مفتول سیاه

خرید عمده انواع مفتول سیاه، مزایای فراوانی به همراه دارد. از جمله این مزیت ها، تامین نیاز به صورت یکجا می باشد. همچنین قیمت ها در فروش عمده، کمتر از نرخ عرضه به صورت جزیی می باشد. به همین دلیل با سفارش در تعداد بالا، می توان هزینه کمتری پرداخت نمود. در واقع نوعی صرفه جویی اقتصادی محسوب شده که البته قابل چشم پوشی نیست.

امروزه فروش عمده به صورت اینترنتی، به کاهش قیمت ها کمک نموده است. مزیت این شیوه از خرید، دسترسی سریعتر در زمان کوتاه تر می باشد. اگر شما هم قصد خرید عمده مفتول سیاه دارید، می توانید به سایت ما مراجعه نمایید. انواع مفتول پلاستیکی، کروم و… در سایز های مختلف عرضه گردیده تا مشتری بر اساس کار خود بتواند مناسب ترین انتخاب را داشته باشد.

مزایا خرید عمده انواع مفتول سیاه

2

  1. از طریق دوستان با سایت شما آشنا شدم و امروز سیم مفتول سیاه رو خریداری کردم. حتما سفارش های بیشتری انجام خواهد داد.

  2. سلام وقت بخیر
    از محصولات سیم مفتول سیاه خریداری کردم کیفیت بسیار خوبی داشت به شما هم توصیه میکنم از این محصول خریداری کنید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما