Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 20 in /home/hexoagen/public_html/simfelezi/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
مرکز عرضه سیم فلزی کربن بالا - دی

مرکز عرضه سیم فلزی کربن بالا

سیم فلزی کربن بالا، از آن دسته مصالح پر کاربرد در صنعت کار می‌ باشد. مرکز عرضه سیم فلزی کربن بالا، در ایران می‌ باشد و همچنین ما واردات انواع این سیم‌ های فلزی را، از کشور های خارجی نیز داریم. سیم فلزی کربن بالا، به شکل مستقیم و غیر مستقیم در تهیه بسیاری از محصولات استفاده می‌ شود. این سیم، تنها از یک رشته تهیه‌ شده است و خاصیت شیمیایی خودش را از دست نمی دهد.

مرکز عرضه سیم فلزی کربن بالا

مشخصات فنی سیم فلزی کربن بالا

 

  1. از مشخصات فنی سیم فلزی کربن بالا، می‌ توان به این موارد اشاره کرد که طبق دسته‌ بندی، سیم فلزی کربن بالا را به دو دسته سیم مفتولی سیاه و سیم مفتولی سفید تقسیم می‌ کنند.
  2. هر کدام با گذراندن پروسه‌‌ای، در دسترس شما قرار می‌ گیرند و به بازار عرضه می‌ شوند.
  3. سیم فلزی کربن بالای سیاه، در دمایی بالاتر از ۹۰۰ درجه حرارت می‌ بیند که بعد از حرارت، بسیار سخت و شکننده می شوند.

از این‌ رو باید برای این سیم، از خنک‌ کننده دو مایع استفاده کرد. این نوع سیم، اغلب با خنک شدن در دمای متوسط و قرار گرفتن در یک‌ جای خشک شکل می گیرد. از ویژگی‌ های سیم فلزی کربن بالا، باید به استحکام آن و درصد خستگی آن اشاره نمود و این‌که از عملیات برش مطلوبی برخوردار است. اما این عملیات، در جوشکاری بسیار ضعیف می‌ باشد و هرگز مناسب نیست. در کل باید گفت که کیفیت سیم فلزی کربن بالا، ۱۱/۲ است و هیچ‌ وقت قصد پیوند به عناصر آلیاژی را ندارد.

 

مشخصات فنی سیم فلزی کربن بالا

مراکز صادرات انواع سیم فلزی کربن بالا

اصفهان، یکی از مراکز صادرات انواع سیم فلزی کربن بالا می‌ باشد که انواع مختلف این سیم‌ ها را به بازار عرضه می‌ گرداند. از سیم فلزی کربن بالا، بیشتر برای محصولاتی چون میخ‌ و زنجیر و فنر های لوازم‌ خانگی و گیره‌ های فلزی نیز استفاده می‌ کنند. همچنین، برای محافظت از سیم فلزی بدون روکش، می‌ توان از لوله‌ خرطومی فلکسیبل استفاده کرد و آنها را با لوله فلکسی پوشش‌ دهی کرد.

انواع سیم فلزی در بازار، با قطر های متفاوت یافت می‌ شود که شما بسته به نیاز خود باید آن را تهیه نمایید. سیم فلزی کربن بالا، تک‌ رشته‌‌ای است که تشکیل‌ شده از یک فلز هادی است که جنس آن از مس می‌ باشد و عایقی که در آن استفاده‌ شده، پی‌وی‌سی است. سیم فلزی کربن بالا، با اسامی نظیر سیم نصب ثابت و سیم خشک نیز معرفی می شود.

 

با توجه به آنکه سیم فلزی کربن بالا را ما در کشور خود نیز تولید می‌ کنیم، واردات این سیم نیز توسط کشور های دیگر به داخل کشور مان صورت می‌ گیرد. بنابراین در نظر داشته باشید که کیفیت جنس داخلی با جنس‌ های خارجی، برابری می‌ کند.

 

مراکز صادرات انواع سیم فلزی کربن بالا

1

  1. سلام. سیم فلزی کربن بالا که از سایت شما خریداری کردم کیفیت جنس داخلی با جنس‌ های خارجی، برابری می‌ کند. ممنون از سایت خوبتون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما