Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 31 in /home/hexoagen/public_html/simfelezi/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
مرکز پخش مفتول صنعتی - دی

مرکز پخش مفتول صنعتی

مفتول صنعتی که امروزه در کارخانه ها و شرکت های بزرگ با برند های انحصاری و بدون رقیب تولید می ‌شود، معمولاً دارای کاربرد ها و خصوصیات بسیار ویژه‌ای است که از لحاظ کیفی در سطح بالایی قرار دارد. همچنین در مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد و به صورت عمده و کلی در انواع مدل های مختلف به بازار عرضه می شود.

در واقع مرکز پخش مفتول صنعتی در نظر دارد، این محصولات را بر اساس سفارش و درخواست خریداران به بازار پخش نماید و با قیمت های ویژه در اختیار آن ها قرار دهد. از این رو با این اقدام بتواند در کنار رونق فروش محصولاتش، باعث جلب رضایت خریداران نیز باشد.

 

مرکز پخش مفتول صنعتی

سیم مفتول کاربرد های گسترده‌ای دارد

سیم مفتول پلی کربنات، معمولاً دارای کاربرد های گسترده‌ای است که امروزه استفاده از آن برای مصارف گوناگون، از جمله صنعت ساختمان سازی و همچنین صنعت خودرو سازی واجب و ضروری شده است و استفاده از این محصول به وفور توسط مهندسان و خودرو سازان پیشنهاد می گردد.

از کاربرد های سیم مفتول می توان به این مطلب اشاره نمود که معمولاً این سیم ها به صورت رشته های چند عددی تولید می شوند که از آنها برای نصب و سیم کشی ساختمان ها به وفور استفاده می گردد. همچنین شامل مدل های مختلفی هستند و برای سیم کشی تلفن نیز کاربرد دارند.

 

از دیگر کاربرد های مفتول گالوانیزه، می توان به این مطلب اشاره نمود که معمولاً برای ساخت این رشته سیم ها از مس خالص به همراه روکش های فشرده پلاستیکی استفاده می ‌شود. به همین جهت این محصولات در برابر رطوبت و حرارت استحکام بالایی دارند و برای سیم کشی استخر ها و محیط هایی که در معرض آب می باشند، از سیم مفتول گالوانیزه استفاده می شود.

 

همچنین برای نصب و اجرای انواع و اقسام دوربین های مداربسته از سیم مفتول استفاده می گردد و به همین جهت این سیم ها دارای محبوبیت ویژه‌ای در بین تمامی مصرف کنندگان می باشند.

سیم مفتول کاربردهای گسترده ای دارد

بررسی قیمت مفتول صنعتی

قیمت سیم مفتول صنعتی به فاکتور های مختلفی بستگی دارد که اولین فاکتور، معمولاً کیفیت این محصولات می باشد. در واقع هر چه کیفیت سیم مفتول صنعتی بالاتر باشد، به طبع قیمت آن نیز بالاتر می رود. همچنین روش خرید این محصول، در قیمت آن تأثیر بسیار زیادی دارد؛ به عنوان مثال در روش خرید حضوری افرادی که دسترسی آسان به مراکز معتبر دارند، می ‌توانند این محصول را با قیمت مناسب به صورت حضوری تهیه نمایند. با این حال در روش خرید آنلاین، همگان می توانند از اقصی نقاط خاورمیانه با ثبت سفارشات خود درون سایت، این محصولات را توسط پست پیشتاز در کوتاه‌ ترین زمان تحویل بگیرند.

 

بررسی قیمت مفتول صنعتی

4

  1. سلام
    از شما خرید کردم و راضی بودم و الان دارم در کارم استفاده می کنم خیلی خوب بودش

  2. سلام آیا به صورت عمده هم کار می کنید؟آیا به همه شهرها هم ارسال دارید؟ قسطی جنس میدید؟

    • سلام جناب همتی
      وقت بخیر
      بله، فروش عمده و ارسال به شهرستان داریم. برای اطلاعات بیشتر فرم سایت رو کامل کنید.

  3. از سایت خوب و عالیتون سیم مفتول صنعتی خریداری کردم. به موقع تحویل داده شد و قیمت مناسبی نسبت به بازار داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما