Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 51 in /home/hexoagen/public_html/simfelezi/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
نماینده فروش مفتول صنعتی - دی

نماینده فروش مفتول صنعتی

مفتول، عموماً به سیم خشک کشیده شده از فلز گفته می‌ شود. فرآیند کشیدن مفتول از فلز با توجه به کاربرد آن با گرید، مقاومت و سایز متفاوت انجام می‌ شود. مفتول، یکی از اصلی ترین و پرکاربرد ترین محصولات در صنایع مختلف مختلف مانند صنایع ریلی، صنایع خودرو، صنعت ساخت و ساز، صنعت برق، نجاری، جواهرسازی، صنایع دستی و … می‎ باشد. جنس مفتول بر اساس نوع کاربرد آن می‌ تواند فولاد، مس، پلیمر، pvc، آلومینیوم، استیل و … باشد.

 

نماینده فروش مفتول صنعتی

منظور از مفتول صنعتی چیست؟

مفتول صنعتی، رشته سیم باریک کشیده شده از میلگرد است که با استفاده از فرآیند کشش و نورد گرم تولید می شود. مفتول‌ ها بسته به کاربردشان انواع مختلفی دارند که در ادامه با مهمترین آنها آشنا خواهیم شد.

انواع مفتول

  1. مفتول سیاه
  2. مفتول گالوانیزه ( مفتول سفید )
  3. مفتول مسوار
  4. مفتول استنلس استیل
  5. مفتول فنر (پر کربن)

مفتول سیاه: این محصول با ضخامت های مختلف برای استفاده در صنعت ساختمان سازی، آرماتور بندی، قالب‌ بندی، کشاورزی، نجاری و چوب به کار می‌ رود. همچنین این مفتول، ماده اولیه برای ساخت مفتول گالوانیزه می‌ باشد.

مفتول گالوانیزه: جهت جلوگیری از زنگ زدگی و آسیب در برابر رطوبت، مفتول سیاه تولید شده را در وانی از فلز روی مذاب شناور می‌سازند؛ این کار باعث بالا رفتن استقامت فولاد می شود. مفتول گالوانیزه استقامت بالایی داشته و تحت تاثیر مواد شیمیایی و عوامل فرسوده کننده قرار نمی‌ گیرد. همچنین به دلیل وجود فلز روی، این مفتول خاصیت ضد آتش دارد.

مفتول مسوار : در این مفتول لایه بسیار نازکی از فلز مس روی مفتول آهنی را می پوشاند و در صنایع مختلف از جمله صنایع ریل سازی، بسته بندی، عایق بندی، یخچال، سازی کابینت سازی، آرماتور بندی و … کاربرد دارد.

مفتول استنلس استیل: از ترکیب آلیاژ پر کاربرد فولاد با عناصری مانند آهن، کربن، کروم و نیکل مفتول استنلس استیل به دست می‌ آید. از مهمترین ویژگی های این مفتول در مقایسه با مفتول های دیگر، خاصیت زنگ نزدن آن است.

مفتول فنر (پر کربن): مفتول فنری همان گونه که از نامش پیدا است، دارای خاصیت ارتجاعی می‌ باشد که این خاصیت ارتجاعی به دلیل وجود عنصر سیلیسیم، در این مفتول است. همچنین به دلیل وجود عنصر کروم، این مفتول دارای استحکام و مقاومت زیادی در برابر خوردگی می باشد.

مفتول پلی کربنات: مفتول پلی کربنات از فلزاتی مانند نیکل، کروم، مس یا آلیاژ های دیگر ساخته شده است و به دلیل خواص مطلوب متعددی که دارد، بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. این مفتول می‌ تواند مقادیر زیادی از گرما را تحمل نماید. همچنین در برابر اکسیداسیون مقاومت می کند و در برابر خوردگی عوامل محیطی مانند رطوبت مقاوم است. مفتول پلی کربنات در صنایع مختلف از جمله هوا فضا، تشخیص پزشکی و ساخت و ساز مفید است. بعضی از مدل‌ ها، حرارت مسیر گرمایش از کف و گرمایش سقف را فراهم می نمایند.

کاربرد های مفتول در صنایع مختلف 

مفتول صنعتی کاربرد‌ های بسیار زیادی دارد از مهمترین کاربرد های آن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ساخت و تولید توری
  • ساخت و تولید سیم خاردار
  • در قالب بندی ساختمان
  • رابیتس بندی
  • آرماتور بندی
  • ساخت سیم جوش
  • ساخت فنر

منظور از مفتول صنعتی چیست؟

آشنایی با عرضه کنندگان مفتول صنعتی

کارخانه‌ های بسیاری در زمینه‌ تولید مفتول برای مصارف مختلف فعالیت می‌ نمایند. مفتول ‌ها با ضخامت‌ های مختلف و از فلز‌ های مختلف تهیه شده و جهت تامین نیاز‌ های صنایع مختلف، روانه بازار می‌ شوند. با مقایسه ویژگی‌ ها مفتول‌ های مختلف این کارخانه‌ های تولیدی، می‌ توان بهترین تصمیم را در رابطه با خرید این محصول اتخاذ کرد.

آشنایی با عرضه کنندگان مفتول صنعتی

1

  1. با سلام و احترام به جرات میتونم بگم درجه یک ترین مفتول صنعتی فقط در سایت شما پیدا میشه ممنون از این همه کیفیت عالی که تولید می کنید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما