Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 22 in /home/hexoagen/public_html/simfelezi/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
نمایندگی فروش مفتول گالوانیزه گرم ایرانی - دی

نمایندگی فروش مفتول گالوانیزه گرم ایرانی

مفتول گالوانیزه گرم یا مفتول سفید، نوعی از مفتول گالوانیزه گرم ایرانی هست که ازطریق گالوانیزاسیون داغ مفتول سیاه، حرارت داده شده و روکش دهی می شود. فرآیند گالوانیزاسیون در دنیا به دو صورت انجام می پذیرد: گالوانیزه گرم(گالوانیزه داغ) و گالوانیزه سرد. مفتول گالوانیزه گرم در واقع مفتول سیاه حرارت داده شده (آنیل شده) است که دراثر حرارت، کربن آن به حداقل ممکن رسیده، بسیار نرم و نفوذ پذیر شده است و به واسطه غوطه وری در وان مذاب روی به صورت کاملاً عمقی و زیبا، روکش دهی می شود. فروش مفتول گالوانیزه گرم ایرانی و قیمت آن، به نوع گالوازیاسیون و ضخامت فلز روی بستگی دارد.

 

نمایندگی فروش مفتول گالوانیزه گرم ایرانی

بررسی مواد تشکیل دهنده سیم مفتولی

در بین سیم های فلزی، سیم مفتول یکی از پرکاربردترین سیم ها است که کاربرد های زیادی به خصوص در ساختمان سازی دارد. این سیم ها مقطعی گرد دارند که به روش نورد و کشش تولید می شوند و به دوصورت سیاه و سفید در بازار یافت می شوند.

 

مفتول سیاه، مهم ترین سیم مفتول است که از فولاد گالوانیزه نشده تولید می گردد و به دلیل رنگ سیاه آن نامگذاری شده است. برای تولید مفتول سیاه به روش آنیل، میلگرد های کلاف ساده سایز ۵/۵تا۸ میلیمتر توسط دستگاه کشش مفتول به صورت سیم مفتول هایی با ضخامت ۱/۲تا ۶ میلی متر در می آیند و سپس درکوره در حرارت ۸۰۰ تا ۹۰۰ درجه سانتیگراد و شرایط خلا پخته شده و به آرامی سرد می شوند. در این فرآیند مفتول سیاه، ماهیت شیمیایی خود را حفظ می نماید؛ اما خواص مکانیکی آن تغییر کرده و بسیار انعطاف پذیر تر و نرم تر از قبل می شود.

 

بررسی مواد تشکیل دهنده سیم مفتولی و انواع مفتول سیاه، بر اساس کاربرد آن شناخته و نامگذاری می شود. مفتول آرماتور بندی، سیم قالب بندی یا نجاری، سیم مفتول سیاه چینی و ایرانی(نوع ایرانی به دو دسته فابریک و غیر فابریک تقسیم می شود).

 

بررسی مواد تشکیل دهنده سیم مفتولی

بررسی کیفیت انواع مفتول گالوانیزه گرم ایرانی

مفتول گالوانیزه یا مفتول سفید، یکی از سر شاخه ها در صنایع مفتولی محسوب می گردد. این محصول مادر، ماده اولیه بسیاری از تولیدات این صنعت است. خوشبختانه درکشور ایران توزیع و پخش سیم مفتول نسوز به انواع مراکز خرید و فروش انجام می شود که از روش های پخش این محصول می توان به دو روش مستقیم و غیر مستقیم اشاره نمود.

 

به خاطر کیفیت انواع مفتول گالوانیزه گرم ایرانی و استحکام بالایی که دارند، هزینه های نگهداری و ترمیم و تعمیر آن نسبت به دیگر انواع بسیار پایین تر است؛ پس خرید آن از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه می باشد. مفتول گرم گالوانیزه مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی دارد و قیمت آن در مقابل دیگر انواع مشابه این محصول بالاتر است.

 

مفتول گالوانیزه، یک سیم همه کاره است که روند شیمیایی گالوانیزه را پشت سر گذاشته است. همچنین گالوانیزاسیون شامل پوشش دهی سطح سیم با پوششی از جنس استنلس استیل یا یک فلز محافظ برای جلوگیری از زنگ زدگی مانند روی است. لازم به ذکر است که مفتول گالوانیزه مقاوم در برابر زنگ زدگی است.

 

بررسی کیفیت انواع مفتول گالوانیزه گرم ایرانی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما