Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 49 in /home/hexoagen/public_html/simfelezi/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
پخش انواع سیم مفتول سیاه - دی

پخش انواع سیم مفتول سیاه

سیم مفتول سیاه، انواع مختلفی دارد و از طرفی در امور گوناگونی به کار می رو‌‌د، همچنین این نمونه از محصولات، سایز های متنوعی داشته و شرکت های متعدد نیز اقدام به تولید آنها می نمایند؛ ولی اگر صادرات سیم مفتول فابریک را انجام می دهید، می توانید از مرکز پخش، بهترین ها را تهیه کنید، به این صورت قادر هستید تا با تنوع بالا کالا ها را به دست آورید که به شکل عمده توزیع می گردند.

 

 

پخش انواع سیم مفتول سیاه

آشنایی با سیم مفتول گالوانیزه

در حال حاضر، شاهد انواع مختلفی از سیم مفتول گالوانیزه هستیم، اما تا چه اندازه با این محصول آشنایی دارید؟ باید بگوییم که در اصل، آنها را با رنگ های سفید و سیاه آماده می نمایند و گالوانیزه هم نوعی پوشش بوده که باعث می شود تا کالا در مقابل اکسیدن شدن، بسیار مقاوم شده و شاهد پوسیدگی آن در مدت زمان کمی نباشید، البته این روش سبب می گردد تا در شرایط جوی گوناگون به خوبی کار دهند.

 

البته شیوه گالوانیزاسیون هم متفاوت است که یکی از طریقه‌ ها، نورد سرد می باشد، در این عرصه، روی را به عنوان پوشش دهنده اصلی فلز به کار می بر‌ند، ضخامت این آلیاژ به نسبت کمتر بوده و برای همین در مکان هایی از آن استفاده می نمایند که نیاز به سیم های بسیار مقاوم نیست، همچنین این مسئله، باعث ارزان تر شدن کالا می گردد.

 

اما جدای از این شیوه، امروزه کارخانه ها روش گرم را هم در پیش می گیر‌ند، کالایی مقاوم آماده می شود، در ساخت کالا، شرکت فلز را در حمام مذاب روی غوطه ور داده که یک لایه ضخیم بر روی آن شکل خواهد گرفت، این امر سبب می گردد تا سیم های مطرح بحث در برابر خوردگی مقاومت خیلی خوبی پیدا نمایند؛ به هر صورت این چنین محصولاتی را باید بر اساس نوع کاربرد، برند تولید کننده و همینطور مقاطع متفاوت به دست آورد.

 

 

آشنایی با سیم مفتول گالوانیزه

مشخصات مهم سیم مفتول استیل

از جمله کاربردی ترین نمونه سیم های مفتول، نوع استیل بوده که از آن در ساخت پیچ، سبد سازی، صنایع غذایی، ساختمان سازی و غیره کار می گیرند، این نوع کالاها به دو دسته تقسیم می گردند که یکی CHQ و دیگری EPQ است، از طرفی مشخصات مهمی هر یک از آنها داشته که ما در زیر می ‌کوشیم، برخی از مهمترین ها را برای شما معرفی کنیم:

 

  1. محصولات باید از انعطاف پذیری خوبی برخوردار باشند که بتوان آنها را به اشکال متفاوت در آورد و همینطور در مکان های خاص نیز به کار برد.
  2. هنگام پیچ و تاب دادن آن شاهد شکستن سیم نبا‌ید باشیم، این نشان می دهد که کالا از مقاومت بسیار خوبی برخوردار بوده و کیفیت آن با این کار کم نخواهد شد.
  3. سیم مفتول استیل، نه تنها در برابر رطوبت استحکام بالایی داشته، بلکه باعث می گرد‌د تا سازه های تولید شده توسط آن، پایداری خوبی پیدا کرده و راحت از بین نروند.
  4. در زمان تهیه آنها باید به وزن هر کدام از کلاف ها هم توجه داشته باشید، محصولات بر اساس سایزی که دارند دسته بندی می گردند، مثلاً شماره ۱٫۵ نزدیک به ۲۵ کیلوگرم وزن آن است.
  5. این نوع وسایل نیز به مانند سایر کالاهای دیگر، با استاندارد های ویژه ای ارائه می شوند که یکی از مشخصات بهترین نوع همین مورد می باشد، ضمن این‌ که باید برند‌ شرکت تولید کننده را هم در نظر داشت.

 

مشخصات مهم سیم مفتول استیل

باکیفیت‌ ترین انواع سیم مفتول فابریک کدامند؟

سیم های مفتول، نه تنها از نظر سایز و نوع تولید، با هم فرق داشته، بلکه به دو دسته نیز بخش بندی می شوند که به غیر و یا فابریک گرفته می شود، نمونه دوم یکی از کاربردی ترین‌ ها بوده که امروزه کارایی زیادی در ساختمان سازی و آرماتوربندی دارد، اما نوع باکیفیت آن، نه تنها استاندارد بوده و از فلزات خوبی تولید شده، بلکه از قدرت خمش بالایی هم برخوردار می باشد و می بینیم که کشش عالی دارد.

 

نمونه فابریک با نازک نمودن میلگردهایی که شماره ۶٫۵ دارند تولید می گردند، بنابراین، یک محصول بی نظیر در عرصه های متفاوت ساخت و ساز محسوب می گردند، شاید در بازار با نام های دیگری مثل مفتول سیاه و یا هم اسم آنیل شده مواجه شوید که به همین نمونه از کالا گفته می شود؛ به هر حال، آنها را با فولاد نرم می سازند معطف بودن کالا سبب شهرت خوب آن گردیده است.

 

ولی همین مسئله هم باعث شده تا شاهد افزایش قیمت چنین کالاهایی نیز باشیم و این امر کاملاً طبیعی است، به هر حال اگر در پی خرید نوع اصل کالا هستید، باید بهترین فروشنده این عرصه را پیدا کرده و درخواست را با خیالی آسوده به وی ارائه دهید، این کار حتی با روش های ساده ای همچون اینترنتی هم، امکان پذیر می باشد که با تنوع بالاتری محصولات را مشاهده نموده و درخواست خواهید داد.

 

 

باکیفیت‌ترین انواع سیم مفتول فابریک کدامند؟

صادر کنندگان سیم مفتول سیاه

برای شرکت های تجاری که صادر کنندگان سیم مفتول سیاه هستند، توصیه می شود تا این نمونه از کالا ها را با شیوه آنلاین تهیه نمایند، دلایل مختلفی این پیشنهاد دارد که یکی از آنها دسترسی آسان از گوشه و کنار کشور است، برای نمونه با زنگ زدن به واحد پشتیبانی مجموعه، راحت با نمونه‌ های متفاوت آشنا خواهند شد و در همان زمان کالا را درخواست می دهند؛ به این شکل نیازی نداشته تا حضوری برای خرید به مرکز پخش مراجعه کنند که طبعاً در این راه متقبل هزینه های گوناگون نیز خواهند شد.

 

به هر حال گروه های بازرگانی می ‌توانند، نمونه‌ های با کیفیت این چنین سیم هایی را سریع هم دریافت نمایند، کالاهایی که سفارش داده شده اند، با دقت تمام بارگیری می شوند و در مدت زمان مشخصی به دست خریدار می رسند، فرقی هم نمی‌ کند که در کدام بخش از کشور حضور دارد؛ روی هم رفته این مسئله به کسب و کار نیز رونق خوبی بخشیده و زمینه ساز معاملات کلانی شده، به همین جهت طرفداران زیادی پیدا نموده است.

 

به هر حال از ایران شاهد صادرات سیم های مفتول در انواع مختلف به کشور های متعددی از دنیا، به ویژه ممالکی هستیم که در همسایگی مان به سر می برند، این کار به علت قیمت های مناسب، کیفیت خوب و فروش فوری درآمد زایی بالایی دارد، همینطور فراموش نبا‌ید نمود که عرضه محصولات به بازارهای خارجی، باعث ارز آوری بیشتری شده و کارخانه ها نیز تولیدات خود را افزایش می دهند؛ در هر حال برای خرید می توانید که با شماره های این مرکز توزیع بسیار آسان، تماس برقرار نمایید.

 

 

صادر کنندگان سیم مفتول سیاه

1

  1. سلام و خسته نباشید. مطالب درج شده در سایت با موضوع سیم مفتول سیاه بسیار خوب و کاربردی بود

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما