Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 46 in /home/hexoagen/public_html/simfelezi/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
پخش مستقیم سیم مفتول نازک - دی

پخش مستقیم سیم مفتول نازک

امروزه با اختراع برق، پیشرفت های بسیاری برای بشر به وجود آمده که سبب راحتی زندگی او شده است. برای انتقال برق و استفاده از آن احتیاج به سیم کشی می باشد. در واقع درون سیم ها، مفتول های فلزی به کار می رود که انتقال نیروی الکتریسیته را با سرعت بالا انجام دهد. فلز مس مهمترین فلزی بودی که از آن در انواع سیم ها و کابل های برق استفاده می نمایند. سیم مفتول نازک در صنعت کاربرد بسیاری داشته و در کارگاه های تولیدی در شرایط محیطی مخصوص تولید شده و روانه بازار می شود. تولیدی ها با برقراری ارتباط موثر با متقاضیان، کالا های تولیدی خود را برای ایشان ارسال نموده و از دخالت واسطه های فروش جلوگیری می شود.

 

پخش مستقیم سیم مفتول نازک

اطلاعاتی مختصر در مورد سیم مفتول گالوانیزه

سیم مفتول به دلیل کاربرد بسیار زیادی که دارد، با روش های مختلف ساخته شده و مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از این روش ها، گالوانیزه کردن سیم مفتولی می باشد. سیم مفتول گالوانیزه با توجه به کاربردی که دارد، مناسب استفاده در تمامی محیط ها می باشد.

 

مفتول گالوانیزه ویژگی منحصر به فردی داشته و در محیط هایی که در معرض رطوبت می باشند، استفاده از مفتول های گالوانیزه بسیار رایج می باشد؛ چرا که آنها در شرایط آزمایشگاهی با استفاده از تجهیزات ویژه به نحوی ساخته شده‌اند که از نفوذ رطوبت و اتصالی با آب جلوگیری شود.

 

همچنین عمر این مفتول ها بالا بوده و در اثر اکسایش دچار فرساش و خوردگی نمی شوند. مفتول گالوانیزه درجه یک از متریال با کیفیت ساخته شود، چرا که در غیر این صورت به جای خاصیت و کاربرد بالا، اثرات بسیار سویی داشته و می تواند خسارات جبران ناپذیری به بار آورد.

 

اگر مفتول گالوانیزه باید از استحکام بالایی برخوردار باشد، نمونه هایی که مقاومت و استحکام پایینی دارند، پس از مدت کوتاهی زیان های جبران ناپذیری به بار آورده و هزینه های تحمل شده را چندین برابر خواهد کرد. این مفتول به دلیل کیفیت بسیار خوبی که دارد، استفاده های بسیاری از آن می شود.

 

اطلاعاتی مختصر در مورد سیم مفتول گالوانیزه

آشنایی با سیم مفتول فنری

سیم هایی که به عنوان مفتول فنری ساخته شده‌اند‌، مانند فنر به صورت دوار با فاصله های یکسان کنار هم پیچیده شده‌اند. علاوه بر حالت فنری که این مفتول ها داشته، سبب شده است تا به راحتی سیم ها را بسیته بندی کرد و در یک محیط انبار نمود.

 

سیم های مفتولی در متراژ بالایی تولید شده است و برای این که بتوان آنها را در یک محیط کوچک قرار داد، به شکل فنر های غول پیکر پیچیده می شوند. هنگام استفاده و جدا سازی سیم ها از دایره فنری به دلیل انعطاف بالایی که دارد، به راحتی به حالت اولیه و یا هر شکلی در می آید.

 

سیم مفتول فنری مانند تمامی سیم ها و مفتول ها ذر انذازه و قطر های مختلفی وجود دارد، بعضی از آنها از رشته های بسیار نازک و بعضی بسیار قطور و ضخیم هستند و در کابل های قدرتمند و فشار قوی مورد استفاده قرار می گیرند. سیم مفتول فنری در رنگ های سفید، طلایی و مسی وجود داشته و از فلز های مختلفی برای ساخت آن بهره می گیرند.

 

سیم ها با توجه به متریالی که برای ساخت آنها به کار رفته است، خاصیت و کاربرد متفاوتی داشته که هر کدام از درجه کیفی مختلفی برخوردار می باشند. سیم مفتول فنری می بایست از انعطاف بالایی برخوردار باشد که پس از پیچیده شدن به شکل دایره، باز شده و کاملا منعطف باشد؛ اما بعضی از سیم ها بسیار سخت بوده و به راحتی تغییر حالت نمی دهد. این مدل از سیم ها به هیچ عنوان درجه یک نیستند و ضعیف می باشند.

 

برای تهیه فنر های مختلفی که در دستگاه ها و صنایع مورد استفاده قرار گرفته‌اند، از این مفتول بهره می برند. کیفیت این مفتول ها بسیار مهم می باشد؛ چرا که هر گونه ضعفی حین کارکرد سبب تخریب و توقف کار شده و می تواند خسارات مختلفی را به وجود بیاورد.

 

آشنایی با سیم مفتول فنری

مشخصات مهم سیم مفتول نجاری

سیم مفتول نجاری همانطور که از نامش پیدا است، در تهیه وسایل چوبی و نجاری از آن استفاده می شود. این مفتول در مقایسه با سایر سیم مفتول ها، دارای رنگ تیره تری مایل به سیاه است، داشته و کاربرد و استفاده بسیار زیادی از آن می شود. در واقع سیم مفتول توسط فلزات خاصی در شرایط دمایی بالا در اثر حرارت های مستقیم ساخته شده‌اند.

 

ساختمان سازی جایی است که این مفتول را به شدت استفاده کرده و متقاضیان سر سخت سیم مفتول در بازار می باشند. این سیم بسیار منطف بوده و در عین حال مقاومت بسیار زیادی دارد. همچنین هنگام بتن ریزی این مفتول جایگاه ویژه‌ای داشته و در حجم زیاد به کار می رود.

 

سیم مفتول نجاری با نام دیگری نیز شناخته می شود. سیم قالب بندی، نام دوم این سیم با کیفیت و کاربردی می باشد؛ چرا که هنگام قالب بندی ساختمان و کالا های دیگر این سیم سودمند واقع می شود. هنگامی که تیر و ستون های سک ساختمان و آپارتمان ساخته می شود، سیم مفتول است که پیش از سایز مواد اولیه نصب شده است.

 

امروزه در لاستیک های خوردو ها نیز این سیم وجود داشته و در تعداد بالا با ضخامت مختلف سیم مفتول قرار دارد. مجسمه ساز ها که تندیس های بزرگ و غول پیکر را می سازند، ابتذا سیم مفتول نجاری را به شکل تندیس در آورده و سپس کچ ها را درون سیم قرار می دهند. با وجود سیم مفتول، مجسمه از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار بوده و به راحتی شکسته نشده و فرو نمی ریزد.

 

مشخصات مهم سیم مفتول نجاری

قیمت کلی سیم مفتول نازک

سیم مفتول ها انواع مختلفی داشته که هر کدام با توجه به موادی که در آن به کار رفته و کیفیتی که دارند، قیمت گذاری شده‌اند. قیمت سیم مفتول بر اساس مواد ذکر شده و ارزش افزوده اعمالی در مراحل متنوع تولید تعیین می شود. سودی که تولید کننده بر روی کالا قرار می دهد نیز بر قیمت نهایی محصول می افزاید. قیمت درب کارخانه سیم مفتول با قیمت خرید آن در بازار متفاوت خواهد بود.

 

هر چه که مراحل انتقال سیم مفتول به مصرف کننده و متقاضی پیچیده تر باشد و افراد زیادی آن را خرید و فروش کرده باشند، قیمت محصول بیشتر خواهد شد. با این وجود در روش ارسال مستقیم به بازار توسط سازنده، واسطه ها به کلی حذف شده و قیمت آن بسیار کمتر خواهد بود.

 

قیمت کلی سیم مفتول نازک

2

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما